• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Magische kazerne

DeletedUser3381

Guest
Knelpunt:

Voldoende troepen trainen is soms best een uitdaging. Het spel is zo opgebouwd dat je kan kiezen tussen handelen of vechten, maar voor de fanatieke vechters onder ons is er eigenlijk nog geen ‘extraatje’.

Voorstel:

Een nieuwe spreuk in de magische academie! Namelijk de magische commandant! Train bijvoorbeeld gedurende 12 uur 50% extra troepen in de kazerne, het oefenterrein of het huurlingenkamp.

Bijvoorbeeld:

Normale situatie:
normaal train je 100 troepen in 1 uur, je wachtrij is 5. Je maximale wachtrij is dan 5 uur voor 500 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1200 troepen.

Boost van 50% troepen in aantallen:
Nu train je 150 troepen in 1 uur. Je wachtrij is maximaal 5 uur voor 750 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

De spreuk zou natuurlijk net als de andere spreuken te verdienen zijn met events en te produceren in de magische academie.

Voordelen:

Het spel komt meer in balans voor fanatieke vechters.

Nadelen:

Er moet een nieuw onderzoek in de onderzoeksboom komen en het 1 en ander ontwikkeld worden om de spreuk op alle fronten te integreren in het spel, dus werk voor de ontwikkelaars.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2114

Guest
Goed idee! Dan wordt de magische academie ook weer nuttiger en meer kunnen trainen voor toernooi is altijd fijn! :)
 

DeletedUser1427

Guest
Knelpunt:

Voldoende troepen trainen is soms best een uitdaging. Het spel is zo opgebouwd dat je kan kiezen tussen handelen of vechten, maar voor de fanatieke vechters onder ons is er eigenlijk nog geen ‘extraatje’.

Voorstel:

Een nieuwe spreuk in de magische academie! Namelijk de magische kazerne! Train bijvoorbeeld gedurende 12 uur 50% extra troepen (kan middels tijdverkorting of een boost in de trainingsomvang) De spreuk zou natuurlijk net als de andere spreuken te verdienen zijn met events en te produceren in de magische academie.

Voordelen:

Het spel komt meer in balans voor fanatieke vechters.

Nadelen:

Er moet een nieuw onderzoek in de onderzoeksboom komen en het 1 en ander ontwikkeld worden om de spreuk op alle fronten te integreren in het spel, dus werk voor de ontwikkelaars.

Bedankt voor je idee, overigens een leuk idee zoals @stan2002 al zegt, kan dit een mooie aanvulling zijn voor de magische academie. Wat ik wel graag wil weten is of deze spreuk alleen voor de kazerne bedoelt is of dat de spreuk in het algemeen voor militaire gebouwen bestemd is (kazerne, oefenterrein en huurlingenkamp). Heel veel succes met dit idee, wij kijken uit naar wat anderen van dit idee vinden.
 

DeletedUser3381

Guest
Bedankt voor je idee, overigens een leuk idee zoals @stan2002 al zegt, kan dit een mooie aanvulling zijn voor de magische academie. Wat ik wel graag wil weten is of deze spreuk alleen voor de kazerne bedoelt is of dat de spreuk in het algemeen voor militaire gebouwen bestemd is (kazerne, oefenterrein en huurlingenkamp). Heel veel succes met dit idee, wij kijken uit naar wat anderen van dit idee vinden.

Goed punt lionell, ik zal dit aanpassen :)
 

DeletedUser990

Guest
Nu hier geef ik geen commentaar op ben geen fanatieke vechtser, nooit geweest ook.
Waarom gaan die vechters niet naar FOE, laat ons dan lekker bouwen!
 
Ben dit spel gaan spelen omdat het juist zonder vechten te spelen is ... heb de kazerne, oefenterrein en huurlingenkamp alleen gebouwd, omdat ze soms onmisbaar zijn bij opdrachten in events... maar heb het vechten nooit begrepen! Het voorstel is mij dus om het even...
 

DeletedUser1294

Guest
Nu hier geef ik geen commentaar op ben geen fanatieke vechtser, nooit geweest ook.
Waarom gaan die vechters niet naar FOE, laat ons dan lekker bouwen!
Omdat iedereen het spel mag spelen zoals hij/zij dat zelf leuk vindt en de gevechten nu eenmaal onderdeel zijn van het spel?

Over het idee van een trainingsspreuk..
Ik zou het geweldig vinden!
Ik krijg mijn legers vaak niet binnen de dagen tussen twee toernooien weer op peil.

Wie er geen behoefte aan heeft, hoeft hem niet te gebruiken of te maken, maar het zou fijn zijn als je er wel voor kan kiezen.
Er zijn nu ook spreuken die bij mij op de plank blijven liggen, maar waar anderen wel gebruik van maken, zoals de magische productie.

Van deze spreuk zou ik heel blij worden!
 

DeletedUser990

Guest
Omdat iedereen het spel mag spelen zoals hij/zij dat zelf leuk vindt en de gevechten nu eenmaal onderdeel zijn van het spel?

Over het idee van een trainingsspreuk..
Ik zou het geweldig vinden!
Ik krijg mijn legers vaak niet binnen de dagen tussen twee toernooien weer op peil.

Wie er geen behoefte aan heeft, hoeft hem niet te gebruiken of te maken, maar het zou fijn zijn als je er wel voor kan kiezen.
Er zijn nu ook spreuken die bij mij op de plank blijven liggen, maar waar anderen wel gebruik van maken, zoals de magische productie.

Van deze spreuk zou ik heel blij worden!

Mag van mij hoor blij er van worden, maar heb het spel zien veranderen van een bouwspel met wat vechten tot wat het nu is, toernooien en provincies die behaald moeten worden en legers die meteen omvallen.
Hoorde toen ook je hoeft niet te vechten maar dan hebben wij wat te doen.
Wij willen wel vechten, het is wel een bouwspel maar VECHTEN willen we.
Daar ben ik geen voorstander van!

p.s. dit is niet persoonlijk bedoeld. maar wil tegengas geven in algemeen.
 
Knelpunt:

Voldoende troepen trainen is soms best een uitdaging. Het spel is zo opgebouwd dat je kan kiezen tussen handelen of vechten, maar voor de fanatieke vechters onder ons is er eigenlijk nog geen ‘extraatje’.

Voorstel:

Een nieuwe spreuk in de magische academie! Namelijk de magische commandant! Train bijvoorbeeld gedurende 12 uur 50% extra troepen in de kazerne, het oefenterrein of het huurlingenkamp. (kan middels tijdverkorting of een boost in de trainingsomvang) De spreuk zou natuurlijk net als de andere spreuken te verdienen zijn met events en te produceren in de magische academie.

Voordelen:

Het spel komt meer in balans voor fanatieke vechters.

Nadelen:

Er moet een nieuw onderzoek in de onderzoeksboom komen en het 1 en ander ontwikkeld worden om de spreuk op alle fronten te integreren in het spel, dus werk voor de ontwikkelaars.
Schitterend idee!
 

DeletedUser3381

Guest
Nu hier geef ik geen commentaar op ben geen fanatieke vechtser, nooit geweest ook.
Waarom gaan die vechters niet naar FOE, laat ons dan lekker bouwen!

Het is nu eenmaal een onderdeel van het spel, niemand is verplicht dit onderdeel te gebruiken, maar ik ben wel van mening dat als je als ontwikkelaar een onderdeel aan het spel toevoegd als keuze, dit onderdeel ook goed uitgewerkt moet zijn. De ontwikkelaars hebben het idee gehad om spelers een keuze te laten maken tussen vechten en handelen.
Als je de keuze maakt voor bouwen en handelen is dat natuurlijk ook prima ;), maar dat wil niet zeggen dat de spelers die wel kiezen voor vechten naar een ander spel zouden moeten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel goed idee! Ik ben voor en eigenlijk heb ik niets toe te voegen. Denk wel dat een verkorting van de trainingstijd de voorkeur heeft..
 

DeletedUser3381

Guest
Graag ontvang ik ook jullie feedback op het topic ‘directe effecten troepen’ :)
 

DeletedUser3381

Guest
Heel goed idee! Ik ben voor en eigenlijk heb ik niets toe te voegen. Denk wel dat een verkorting van de trainingstijd de voorkeur heeft..

Persoonlijk zou ik liever een boost in aantallen zien, omdat je anders veel vaker online moet zijn om je wachtrij bij te vullen en maximaal voordeel te pakken.

Bijvoorbeeld:

Normale situatie:
normaal train je 100 troepen in 1 uur, je wachtrij is 5. Je maximale wachtrij is dan 5 uur voor 500 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1200 troepen.

Boost van 50% troepen in aantallen:
Nu train je 150 troepen in 1 uur. Je wachtrij is maximaal 5 uur voor 750 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

Boost van 50% troepen in tijd:
Nu train je 100 troepen in 40 minuten. Je wachtrij is maximaal 3 uur en 20 minuten voor 500 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
 

DeletedUser1294

Guest
Boost van 50% troepen in aantallen:
Nu train je 150 troepen in 1 uur. Je wachtrij is maximaal 5 uur voor 750 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

Boost van 50% troepen in tijd:
Nu train je 100 troepen in 40 minuten. Je wachtrij is maximaal 3 uur en 20 minuten voor 500 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Voor mij maakt het weinig verschil. 5 troepen doen er 10 uur over, maar voor veel spelers is dit veel korter.

Nóg kortere trainingstijd, zou betekenen dat de gebouwen stilvallen als je niet elke paar uur online bent en je dus minder profijt van de spreuk hebt.
50% meer troepen trainen in dezelfde tijd, is dan effectiever.
 
Persoonlijk zou ik liever een boost in aantallen zien, omdat je anders veel vaker online moet zijn om je wachtrij bij te vullen en maximaal voordeel te pakken

Goed idee.
Ook ik zie het liefst een vergroting van de aantallen, voor dezelfde redenen. Dit komt qua gedrag ook het meest overeen met het gedrag van de andere betoveringen, waar ook de productie verhoogd wordt en niet de tijd verkort.
 
Persoonlijk zou ik liever een boost in aantallen zien, omdat je anders veel vaker online moet zijn om je wachtrij bij te vullen en maximaal voordeel te pakken.

Bijvoorbeeld:

Normale situatie:
normaal train je 100 troepen in 1 uur, je wachtrij is 5. Je maximale wachtrij is dan 5 uur voor 500 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1200 troepen.

Boost van 50% troepen in aantallen:
Nu train je 150 troepen in 1 uur. Je wachtrij is maximaal 5 uur voor 750 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

Boost van 50% troepen in tijd:
Nu train je 100 troepen in 40 minuten. Je wachtrij is maximaal 3 uur en 20 minuten voor 500 troepen. In 12 uur tijd train je maximaal 1800 troepen.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Maakt mij niet uit, kan me in alle twee vinden!
 
Heb heb ook nog even zitten denken over de vorm, tijd of troepen. In principe hebben we de tijdsverkorting al in de vorm van tijdbooster. Ik heb al eens voorgesteld of we die tijdboosters ook in de academie zouden kunnen maken, maar helaas is dat idee nooit verder gekomen dan een voorstel.

Dus ja, omdat de tijdboosters er zijn, is het voorstel voor de boost in troepen beter. Iemand die dan sneller wil trainen kan de tijdsboosters gebruiken. Die werken ook op de kazerne.
 
Bovenaan