• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Magische Academie.

DeletedUser5472

Guest
Hi Allen,
Nieuwe speler vraagt zich af of een Magische Academie een 'must' is. Ik vind het namelijk jammer dat ie niet verkocht en herbouwd kan worden - mocht ie niet aan verwachtingen voldoen.
Reacties worden geappricieerd.
Vriendelijke groet,
Katoomba
 
De Magische Academie is echt een must, het is een essentieel gebouw. Ik raad je zelfs aan om de magische academie met enige voorrang maximaal uit te breiden. Via "Handwerk" zijn essentiële dingen te maken, zoals toverspreuken voor munten en gereedschap of dierenvoer om de speciale functies van evenementgebouwen aan te zetten of speciale gebouwen die bijvoorbeeld je eenheden sterker maken - voor velen onmisbaar bij toren of toernooi. Het maken van zaken in de Magische academie, in "Produceren" of "Handwerk", kan ook onderdeel zijn van opdrachten in evenementen.
 
Hi Allen,
Nieuwe speler vraagt zich af of een Magische Academie een 'must' is. Ik vind het namelijk jammer dat ie niet verkocht en herbouwd kan worden - mocht ie niet aan verwachtingen voldoen.
Reacties worden geappricieerd.
Vriendelijke groet,
Katoomba
Je kunt niet zonder M.A.....en welkom !
 
ik heb eerste hoofstukken hem niet gebouwd wegens ruimte en daarna neergezet. Vanaf hfst 5 wordt het idd een must have...
maar als je moet kiezen dan ga ik toch eerder voor een wc in mijn huis dan een ma in mijn elvenar dorp
 
Je kunt met 2 arbeiders tot aan de eindmuur (laatste hoofdstuk af) komen maar alle upgrade tijden worden steeds groter.
Als je op een gegeven moment zeg 30 woonhuizen mag upgraden en iedere upgrade duurt minimaal 24u, dan wil je heel graag 5 arbeiders hebben zodat je nog maar 6 dagen bezig bent voor dat je naar een volgend gebouw gaat in plaats van 15 dagen en ondertussen 2 andere upgrades extra beschikbaar hebben.
Ook gast volk gebouwen plaatsen en upgraden kost veel meer tijd en dat wordt met 2 arbeiders naar verloop van tijd echt wel een probleem als je ook de rest van je stad en wonderen nog moet doen.

Nadeel: op een gegeven moment moet je echter steeds langer wachten voor dat je gast volk producties klaar zijn en dan liggen die gasten lekker in het zonnetje te niksen en vind je het jammer dat je er zo veel van hebt. Maar tegen die tijd kosten wonderen upgrades al gouw 24 tot 48 uur. Dus dan liggen er tijdelijk maar 4 te luieren in plaats van 5.
 

Aeva

Chef
Persoonlijk vind ik dat je de MA zo snel mogelijk op 5 moet hebben staan (maar dat is wel afhankelijk van je diamantenvoorraad) omdat alles dan net even sneller (en beter) werkt.
De arbeidershut op 2 is krapjes, maar ik vind 5 overdreven. Een beetje langer wachten ga je niet dood aan. Dus 3 is wat mij betreft ideaal.
 

Aeva

Chef
En een suggestie voor je stad @Katoomba misschien is het een idee om zo snel mogelijk een broederschap te zoeken om je bij aan te sluiten. Na een maandje spelen zou dat zo'n beetje moeten kunnen.
 
waarom arbeiders?

Eigenlijk vrij eenvoudig, hoe hoger het arbeidersgebouw, des te meer arbeiders je tegerlijk kunt inzetten voor het uppen van je gebouwen. Hoe sneller je upt des te sneller je ziet wat je nodig hebt uiteindelijk en je daarop kunt anticiperen. Je kunt het met 2 ook doen maar daar gaat gewoon veel meer tijd inzitten uiteindelijk.
Je kunt ook een middenweg pakken, maar 5 past meer bij mijn speelstijl.
 
Persoonlijk vind ik dat je de MA zo snel mogelijk op 5 moet hebben staan (maar dat is wel afhankelijk van je diamantenvoorraad) omdat alles dan net even sneller (en beter) werkt.
De arbeidershut op 2 is krapjes, maar ik vind 5 overdreven. Een beetje langer wachten ga je niet dood aan. Dus 3 is wat mij betreft ideaal.

ik heb er idd ook 3..lijkt me wel genoeg
 
ik heb er idd ook 3..lijkt me wel genoeg
Ik heb er al jaren 4, eigenlijk zou ik die eens naar 5 moeten doen, heb alles al vrijgespreeld maar nog steeds niet die diamantjes in me arbeidershut geinvesteerd.

Magische Academie is zeker een topper en level 5 is aan te raden.
 
Bovenaan