• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Maansteenbibliotheek verkopen?

Hallo, ooit was ik blij met m'n complete maansteenbibliotheek. Nu loopt hij al wat hoofdstukken achter en levert relatief niet zo veel meer op.
Mijn vraag; als ik de gebouwen nu verkoop, krijg ik dan weer up-to-date versies aangeboden in de toren en de academie?
Nadat ik de gebouwen compleet had ben ik ze namelijk nooit meer tegengekomen.
 

Aeva

Chef
In principe is dat voor de MA wel de bedoeling, omdat de maansteenbibliotheek expliciet bereikbaar moet zijn voor nieuwere spelers.
Elk onderdeel dat je in je bezit hebt (in je stad of in je inventaris) wordt zeker niet aangeboden in de MA.
Als hij al veel hoofdstukken achterloopt, zou ik ze zeker verkopen.
 
Als je meer dan 1 explaar hebt, nooit verkopen. gewoon opslaan in je inventaris tot je voldoende restauratiespreuken hebt om deze te verbeteren.
Als je echter maar 1 stuk hebt kan je ze idd verwijderen.

Zolang je een stuk niet in je inventaris of stad bezit komen ze in de academie voorbij, zodra je een exemplaar bezit komen ze niet meer voorbij tot je er geen meer bezit.
 
ze hebben de maansteenbib en de andere gebouwen uit de beloningen gehaald van de toren, omdat ze te goed waren en een inbalans veroorzaakten op de markt (en te veel grondstoffen voor handwerk)
Ik denk dat dat genoeg zegt, het zijn wel degelijk goede gebouwen, en als je er meerdere van hebt, dan zorgen ze voor een onbalans.
 
Als je in een redelijk actieve toernooi spelende BS zit dan kun je elke week 5 RR spreuken en 1 blauwdruk krijgen die je weer kunt omzetten naar 10 RR
het hoeft dus niet lang te duren om hem naar huidig niveau te krijgen.
Nadeel is wel dat je dan 1 BD kwijt bent voor een magisch woongebouw/werkplaats te uppen zodra je een hoofdstuk hoger gaat.
 
Beste Bor, wat je zegt is waar, helaas heb ik in al die tijd (ruim een jaar) nog nooit een BD gehad. Af en toe een RR in een toernooi. Zal ik dan toch m'n BS moeten verlaten?
 
Ik denk dat niet verkopen en toch maar restauratiepunten aan besteden de beste tactiek is.
Wel plaatsen en dan uppen is beter. Heb ik ook gedaan. Even doorsparen met die KR. (Kon. Restauratiespreuken; RR=Engels) en dan heb je er genoeg. Kom je in een volgend hoofdstuk dan heb je weer 24 KR. spreuken nodig.
Als je in het toernooi 4, 6, 8, 9, ... kistjes haalt krijg je een KR. Waarbij 6 kistjes = 2 en 9 kistjes = 4 KR.
Voor 4 kistjes moet je als BS wel 6300 toernooipunten halen. Aeva wil aangeven dat dit moeizaam gaat bij jullie. [Bij mijn BS zijn nog 3 plaatsen.]
 
waarom komt er geen maansteen bibliotheek in de magische academie bij sommige accounts ? bij de ene wel en de andere niet bedoel ik
 
waarom komt er geen maansteen bibliotheek in de magische academie bij sommige accounts ? bij de ene wel en de andere niet bedoel ik
Komt enkel voorbij als je geen bibliotheek in je stad of inventaris hebt staan.
Daarnaast is het geduld hebben, de kans is niet heel groot dat die voorbij komt
 
Zover ik denk is het voorbij komen van de maansteenbied uiteraard 'zeldzaam' gezien er veel gebouwen voorbij kunnen komen in de academie. Ik denk dat de kans wel vergroot kan worden door bv zoveel mogelijk soorten gebouwen te pakken uit de academie die in het bijzonder 1x voorbij komen.. zoals dat schaakbord(setgebouw) of zelfs de event gebouwen.. die kan je 1 keer vinden in de academie en komen volgens mij dan ook niet terug zolang deze in de inventaris staan.. (ik weet niet hoe het zit als deze dan ook geplaatst worden in je stad). Hiermee maak je wel de kans groter dat de maansteenbieb voorbij 'kan' komen sneller. Althans in theorie lijkt me dat zo
 
Bovenaan