• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Maansteenbib terug naar toren

Hierbij zou ik het voorstel willen lanceren om de maansteenbib terug in de toren te plaatsen en de artifacten volledig naar de magische academie te verwijzen

De set is indertijd uit de toren gehaald onwille van onevenwichten die ontstonden doordat iedereen dezelfde goederen produceerde.
Het probleem lijkt mij nu wel opgelost omdat die producties nu afhankelijk zijn van je boosts.

Het ding is dat de toren momenteel gewoon een hoofdprijs mist:
Doordat je die set kan blijven uitbreiden, blijf je ook gewoon de onderdelen verzamelen.
 

Aeva

Chef
De maansteenbieb kun je maken in de MA. Als je er nog geen hebt, komt deze vanzelf voorbij. Je kunt er maar één maken.
Waarom zou je dat systeem willen doorbreken en de basis (en de rest neem ik aan) weer in de toren zetten? Dan begint de hele ongewenste heisa weer van voren af aan.
 
De ongewenste heisa is er toen vooral geweest omdat iedereen dezelfde goederen produceerde. Oa boekrolspelers kwamen daardoor in de problemen. Dit probleem is opgelost gezien de producties nu afhankelijk zijn van je boosts.
Gezien de vele voorstellen ivm de artefacten mag je toch stellen dat deze nooit een valabele vervanging zijn geweest?
Door de maanset terug uitbreidbaar te maken blijft het interessant om ze te winnen. Het uitbreiden wordt ook wel wat afgeremd omdat het veel plaats inneemt en je behoorlijk wat restauratiezegels nodig hebt om ze up to date te houden.
Je zet gewoon terug iets in de toren waar iedereen baat bij heeft.
 
Bovenaan