• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

LVL 17

Ik heb het laatste volk goeiedag gezegd en ik weet dat plek steeds een probleem is.
Dat is een uitdaging en ik snap ook dat er dia’s zijn voor uitbreiding en het steeds moeilijker wordt om plek te creëren.
Maar zou het geen optie zijn om de spelers die lvl 17 aangaan de uitgebreide woningen te kunnen om zetten in woontorens.
Voorbeeld:
1 huis is 5/4 die voeg je samen en stapelt --- 1 woontoren dus 2 woningen wordt 1 woontoren.
En behoud je aantal bevolking maar zal iets moeten kosten ok dat hoort erbij... maar geen dia's.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4585

Guest
Denk dat je daarvoor beter in FoE kan zijn, daar heb je skyscrapers en zo. o_O Die horen niet thuis in Elvenar vindt ik.
Is toch al wonderlijk genoeg dat er duizenden bewoners in de huidige woningen kunnen, als je ze zo ziet zou je niet zeggen dat die er allemaal in passen. :p
 

Deleted User - 124539

Guest
Is toch al wonderlijk genoeg dat er duizenden bewoners in de huidige woningen kunnen, als je ze zo ziet zou je niet zeggen dat die er allemaal in passen. :p
Al die huizen lopen nog ver onder de grond door denk ik. :p
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik heb het laatste volk goeiedag gezegd en ik weet dat plek steeds een probleem is.
Dat is een uitdaging en ik snap ook dat er dia’s zijn voor uitbreiding en het steeds moeilijker wordt om plek te creëren.
Maar zou het geen optie zijn om de spelers die lvl 17 aangaan de uitgebreide woningen te kunnen om zetten in woontorens.
Voorbeeld:
1 huis is 5/4 die voeg je samen en stapelt --- 1 woontoren dus 2 woningen wordt 1 woontoren.
En behoud je aantal bevolking maar zal iets moeten kosten ok dat hoort erbij... maar geen dia's.
Ik vind het niet in het concept van elvenar passen, dingen samenvoegen om zo een verbeterde versie te krijgen, is eerder iets dat je bij idle games vindt, en dat is elvenar alvast NIET.
En in dit geval is het effect eigenlijk hetzelfde als een gebouw upgraden, welke naam je er ook aan geeft. Als je één woongebouw hebt, en op het volgende level levert dat woongebouw dubbel zoveel inwoners zonder van grootte te zijn veranderd, heb je exact hetzelfde effect, namelijk dubbel zoveel inwoners per woongebouw (jij noemt het dan na die upgrade "woontoren"). Het enige verschil is dat je bij jou eerst twéé woongebouwen moet upgraden ipv één.
En over de kostprijs. Je wilt dat het géén diamanten kost. Echter, gewone woongebouwen gaan dubbel zoveel opleveren per vakje. Dat is dus ongeveer zo goed als een magisch woongebouw. Die kosten wél diamanten. Inno zou dus heel wat inkomsten verliezen, want waarom zou iemand nog magische woongebouwen kopen, als ze zónder diamanten iets kunnen krijgen dat even goed is?

Enige tip die ik je kan geven is om goed te plannen via elvenarchitect.
 
Bovenaan