• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

levenduur

DeletedUser3614

Guest
Wat ik een beetje mis is :

Dat je niet kan zien hoelang je werkelijk Elvenar speelt , hierbij bedoel ik van af dag 1 het aanmelden en account aanmaak tot heden.

dan zou je een beetje kunnen in schatte wat je progressie is in het spel.


Groetjes Danny
 
Onderaan elke nieuwsbrief die je van Elvenar ontvangt, staat de datum waarop jij je email-adres voor Elvenar geregistreerd hebt. Dat is voor bijna iedereen ook de datum waarop ze met het spel begonnen zijn.
 

DeletedUser3614

Guest
Onderaan elke nieuwsbrief die je van Elvenar ontvangt, staat de datum waarop jij je email-adres voor Elvenar geregistreerd hebt. Dat is voor bijna iedereen ook de datum waarop ze met het spel begonnen zijn.
ok maar het is toch ook heel handig als je dit gewoon uit het menu kan halen .
 

DeletedUser234

Guest
Ik krijg na 3 jaar nog steeds geen nieuwsbrief, al staat het vinkje wel aan. Ik denk dat velen het heel leuk zouden vinden, als ze konden zien op welke datum ze precies begonnen zijn. Bij ons in de bs heeft er vorige week nog iemand gevraagd waar dat te vinden is, dus dat is er zeker al 1. :)
 

DeletedUser1796

Guest
Ik krijg na 3 jaar nog steeds geen nieuwsbrief, al staat het vinkje wel aan. Ik denk dat velen het heel leuk zouden vinden, als ze konden zien op welke datum ze precies begonnen zijn. Bij ons in de bs heeft er vorige week nog iemand gevraagd waar dat te vinden is, dus dat is er zeker al 1. :)
Je moet de eerste 2 vinkjes hebben aanstaan om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen :)
Er is bij het begin van dit evenement een nieuwsbrief uit gekomen maar verder nog niks.
Als je wilt weten wanneer je bent begonnen kan je altijd een ticket aanmaken kunnen we bekijken, dan heb je hem iig alvast :)
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb de eerste 2 vinkjes aan.
Maar ook voor de vinkjes heb ik al eens een ticket gemaakt en is mij bevestigd dat ik hem zou moeten krijgen, maar gmail houdt hem waarschijnlijk tegen ofzo, al staat het mailadres waar vandaan de mail komt zelfs bij mijn contacten, hij komt niet eens in mijn spam-box.
Geen idee, maar zoals het vorige keer werd opgelost, was prima! :)

Ik zelf weet wanneer ik ben begonnen, maar ik zal het aan iedereen doorgeven. Bedankt!
 
Bovenaan