• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Leuk en actief BS gezocht voor twee spelers

Wij zijn op zoek naar een leuk en actief BS. Ons huidige BS is in slaap gekukeld en dat is jammer . Een waar er regelmatig ( wij doen dit praktisch dagelijks) word gemotiveerd. Spelers leuk meedoen met ( BS ) toernooien . Kortom ook hun steentje bijdragen om gezamenlijk vooruit te komen . En een chat hebben waarbij je met vragen , hulp en ruilhandel terecht kan . Mijn partner ( Grebber ) heeft 7255 punten en zit in level 4 en ik heb 16900 punten en ik zit in level 5
 
Beste,
In de BS Gollum zoeken we nog actieve spelers.
Neem even een kijkje op hun wereld en neem contact op wij zien graag nieuwe actieve leden komen.
Bonus zijden is zeker een pluspunt maar zeker geen verplichting..
Groetjes
 
Laatst bewerkt:
hallo,Edesca1963,
je bent welkom in Royal Dutch !
we zoeken nog actieve spelers . elkaar helpen is het middel om vooruit te komen.
Graag een berichtje naar Karin62
We verwachten je ;-)
 
Ook bij United Kingdoms (bestaat al enkele jaren) of SweetLake (willen graag nieuwe leden met marmer of staal) is er plaats voor jullie. Ik speel in beide graag toernooien, neem een kijkje in de overzichten of wij bij jullie passen...

Graag tot ziens, Merenwen
 
Bovenaan