• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Let Life Live 2 wil ook jou graag in het team :-).

Let Life Live zijn ook over naar de andere wereld als Let Life Live 2. Hier hebben wij nog ruimte voor jou.
Ik zal ons even voorstellen als team:

We zijn een gemoedelijk groep mensen en elven die spelplezier en respect voor elkaar op eerste plaats heeft staan. We geven elkaar bijna wel elke dag burenhulp, meer omdat we wel elke dag op de chat te vinden zijn dan dat het verplicht is :). We spelen niet met scherpte zoals perse 10 kistjes te behalen of de top 10 van iets. Wel vinden we het fijn en spannend om zover mogelijk te komen. Tevens vinden we het leuk om het broederschapsavontuur samen te behalen.

Kan jij je hier in vinden wees welkom en sluit je aan. We zullen je hartelijk begroeten.

Groetjes,

Alle teamleden van Let Life Live 2
 
Hi allemaal,

Even bijpraten :). Onze groep is uitgebreid met mensen en elven uit onze oude groep maar ook met nieuwe leden. Heel verfrissend is dit om te zien hoe we straks weer groeien als broederschap. Respect en spelplezier zal als rode draad leidend blijven. Maar ik verheug mij er op weer andere ideeën te horen of tips van de nieuwe leden te krijgen betreft het spelen van toernooien en broederschapsavonturen.

We hebben nog plek op dit moment ook voor jou. Wil je lekker spelen zonder verplichting van het
10 e kistje maar wel streven naar haalbaar mogelijk in redelijkheid. Voel jij je thuis met onze welkom tekst? Kom dan bij ons en we zullen hartelijk verwelkomen.

Groetjes,

Team van Let Life Live 2
 
Laatste update. We hebben ons team compleet :).

Ik wens iedereen heel veel spelplezier en dat iedereen in de juiste broederschap terecht mag komen.

Groetjes :)
 

DeletedUser4181

Guest
ik zoek spellers van Nederland om mijn broederschap te versterken heb je nog geen broederschap kom dan naar mij en sluit je aan
1verplichte regel is dat iedereen met Nederlandse taal dus geen egels schrijft en zin heeft om in mijn team komen versterken
2 geef elkaar buren hulp binnen 24 uur buren hulp dit zo dat je gouden handen kunt krijgen als je binnen 24 uur het terug geeft krijg je ook gereedschap hoeveel is word bepaald door je stadhuis level hoe hoger het level hoe meer je ontvangt alleen met gouden handen zonder gouden handen aleen munten dit moet je wel geven en verandert binen 24 uur elk 24 uur
3 het moet voor iedereen een leuk spel blijven dus je bent niet verplicht om met ternootjes of bs avontuur mee te doen maar ik vind het wel prittig als je mee doet
4 geen verplichtingen voor nu met vriendelijke groeten cobranl2019 bs naam cobra clan
 
ik zoek spellers van Nederland om mijn broederschap te versterken heb je nog geen broederschap kom dan naar mij en sluit je aan
1verplichte regel is dat iedereen met Nederlandse taal dus geen egels schrijft en zin heeft om in mijn team komen versterken
2 geef elkaar buren hulp binnen 24 uur buren hulp dit zo dat je gouden handen kunt krijgen als je binnen 24 uur het terug geeft krijg je ook gereedschap hoeveel is word bepaald door je stadhuis level hoe hoger het level hoe meer je ontvangt alleen met gouden handen zonder gouden handen aleen munten dit moet je wel geven en verandert binen 24 uur elk 24 uur
3 het moet voor iedereen een leuk spel blijven dus je bent niet verplicht om met ternootjes of bs avontuur mee te doen maar ik vind het wel prittig als je mee doet
4 geen verplichtingen voor nu met vriendelijke groeten cobranl2019 bs naam cobra clan
Je kan beter een eigen topic maken , dan ziet iedereen je beter. :)
 

DeletedUser4181

Guest
dat is goed hopelijk kunen we elkaar helpen wat is je spellers naam dan stuur ik je een uit nodiging met vriendelijke groeten van de cobra clan speler cobranl2019
 
Bovenaan