• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Leeftijd?

DeletedUser3012

Guest
Bezoek dit topic anders maar nog een keer als je wel jarig bent, dan slaat het ook op jou
 
Ik vocht handmatig tot orks en kobolden. Toen kreeg ik een probleem met voorraden, en kon ik niet meer goed trainen, want dat kostte veel te veel. Nu is dit probleem over, dus ga ik wel weer vechten. Het is een erg leuk principe namelijk. Mijn vader popelt altijd als er een nieuwe eenheid gepromoveerd gaat worden, want hij vecht elk gevecht handmatig, en haalt toernooiscores van 2000. Ik hoop snel weer te vechten. Nu zit ik in halflingen opgescheept met die boerderijtjes. Ze zien er wel schattig uit hoor, maar ik vond zelfs de nederzetting van orks en kobolden interessanter om naar te kijken. Mijn vader zit nu bijna in Amuni, en broertje is een boself. Hij heeft een 170% cultuurbonus uit zichzelf. Daar is zijn hele stad ook op ingericht. Bijvoorbeeld maar 6 werkplaatsen, een paar huizen en maar 1 wapenkamer. Voor de rest gebruikt hij orkschuilplaatsen. Had wel geluk dat er een event kwam vlak voor ik naar halflingen ging, want toen heb ik 6/7 gouden paleizen weten te scoren, zodat ik, voordat ik ze überhaubt uit hoefde te geven, al 90.000 zaden had verzamelt. Trouwens, ik heb nooit geweten dat er ook kinderen van 9 dit spel spelen. Dacht altijd dat mijn broertje de jongste was. Er zijn altijd jongeren, blijkt dan.
Grappig! :)
 
Ik snap nix van dat vechten...een paar keer gedaan op de pc...poppetje 2 zetten naar voren..daarna komt de vijand ....BEEEENNNGGGG....poppetje kwijt....sindsdien ga ik op de automatische piloot of onderhandel ik...
 
Ik snap nix van dat vechten...een paar keer gedaan op de pc...poppetje 2 zetten naar voren..daarna komt de vijand ....BEEEENNNGGGG....poppetje kwijt....sindsdien ga ik op de automatische piloot of onderhandel ik...
Ik heb dat ook nog nooit begrepen! hoe dat vechten werkt,doe ook altijd autom.vechten hoor, hihihi
 

DeletedUser3012

Guest
Ik snap nix van dat vechten...een paar keer gedaan op de pc...poppetje 2 zetten naar voren..daarna komt de vijand ....BEEEENNNGGGG....poppetje kwijt....sindsdien ga ik op de automatische piloot of onderhandel ik...
Weet wel hoe ik het moet doen, maar ik doe het sinds kort ook niet meer, omdat het een stuk langer duurt.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik snap nix van dat vechten...een paar keer gedaan op de pc...poppetje 2 zetten naar voren..daarna komt de vijand ....BEEEENNNGGGG....poppetje kwijt....sindsdien ga ik op de automatische piloot of onderhandel ik...
ja echt hè.. dus hulde voor de echte vechters...ik sta achter jullie ....zo een 10 km of zo :p
Als het zo erg is, ben je dan wel zeker dat het maar 10 km is? Is het dan niet eerder 100 of zo? :p;)
 
tja op de sheet staat ook de verjaardag en soms komt er dan iemand die heel jong is, dan is de vraag wat is de leeftijd grens dat je dit spel mag spelen of maakt dat niet uit?
 
Bovenaan