• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

kunnen zien of mail gelezen is of niet

Hoi,
Wat ik mis binnen de BS mail is dat je niet kan zien wie de mail gelezen heeft. Dit is handig als Aarts/magiër, zo weet je wie zijn mail leest of niet.
Zou dit aangepast kunnen worden, mag ook voor iedereen zijn als dat gemakkelijker is. Als we maar kunnen zien wie leest.
grtjs Loki:)
 
Ja super idee... ik heb net een vraagmail gestuurd waar ik iedereen vraag te reageren op bepaalde voorstellen (die in voordeel zijn van BS en leden) en kan dus inderdaad niet zien wie leest.. zijn er 4 waar ik geen reactie van heb..top idee:)
 
Zelf heb ik al mail verstuurd met de vraag van een reactie,en niet gekregen. Dan kan ik zien of ze het gelezen hebben of niet,en is er gewoon geen discussie. Ik blijf het gewoon handig vinden. Zelf al reageren ze niet, maar je weet dat het gelezen is, is de boodschap toe gekomen. Nu blijft het een vraagteken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Inderdaad, gelezen maar geen reactie betekend bij mij dat ze er mee instemmen, nu weet je dus helemaal niets, wat soms erg frustrerend is.
 

Deleted User - 147694

Guest
Tja, gelukkig pompen we niet allemaal olie uit de grond op land zoals jaknikkers doen. ;)
 
Bovenaan