• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Kosten verversen academie

Het valt mij op dat het verversen van de academie het enige onderdeel is dat voortdurend het zelfde blijft kosten of het nu 5 uur duurt of 5 minuten, het blijft 50 diamanten kosten. Terwijl ik neem een voorbeeld dat bij fabrieken, werkplaatsjes niet zo is na mate de tijd gevorderd is verminderen daar de diamanten wel.
zelfs bij het maken van een recept in de academie verminderen de kosten na mate de tijd vordert
zou het niet mooi zijn het zelfde principe toe te passen op het verversen van de magische academie
kortom na mate de tijd verstrijkt dat de kosten van het verversen daar ook verminderen
wie vind dit een goed idee ;)
 
leuke suggestie, maar ik vrees zoals altijd voor een verkeerde fix van inno uit. Het zou me bv niet verbazen dat het na de wijziging plots meer dan 50 diamanten kost voor de volle 6 uur af te kopen. 6 uur afkopen van de verkenner kost bv 144 diamanten. 3 uur kost 82 diamanten. nog steeds meer dan de 50 max kost van nu
 
Bovenaan