• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Koper en Graniet verhandelen

DeletedUser1461

Guest
Beste Lieden,

Graag zou ik willen weten of er een mogelijkheid gecreëerd kan worden om "gast" grondstoffen te verhandelen ten tijden dat je bezig bent het desbetreffende level te voltooien.
kort uitgelegd: Ik ben nu bezig met de wereld van de dwergen en heb voor het verder ontwikkelen van dit level heel veel graniet nodig. Helaas ben ik niet vermogend genoeg om diamanten te kunnen kopen en daarnaast is dat ook redelijk tegen mijn principes.
Zodra ik de "gast" grondstoffen (koper en graniet) kan bemachtigen doormiddel van ruilhandel, kan ik dit level wel uit spelen.
 

DeletedUser1461

Guest
En waarom zou je dit zonder diamanten niet kunnen?

Je kan toch gewoon een portaal en de betreffende fabrieken bouwen?

Ik heb het portaal en de granietmijn gebouwd, maar om de kopermijn te bouwen heb ik gigantische hoeveelheden graniet nodig en met een granietmijn op level 2 kom je niet ver. Om de granietmijn te upgraden naar level drie en hoger heb je koper nodig en om de kopermijn te ontwikkelen heb je meer dan 10.000 graniet nodig. Dat gaat dus heel lang duren voordat je dat hebt met en max van 214 graniet per keer....
 
tja je zou er meer dan een kunnen bouwen net als de paar duizend spelers die je voorgingen.
Als ik me niet vergis krijg je redelijk vroeg al 3 stadsuitbreidingen en je speelt ook wel iets vrij via de provincies.

zou eens beginnen met een stuk of 8 granietmijnen.
 

DeletedUser1427

Guest
Het klopt wat Crazywizard zegt, met 1 granietmijn kom je er niet, de bedoeling van de gast goederen gebouwen is dat je aan de hand van wat je nodig hebt ernaar kan opsparen zonder dat je lang hoeft te wachten op het aantal x goederen wat je nodig zou hebben voor een onderzoek. Ook dat na het voltooien van 1 onderzoek dat je niet lang hoeft te wachten met opsparen voordat je de volgende onderzoek kan vrijspelen. Dat geld tevens voor alle gastrassen die nog gaan komen, veel succes met je progressie in dit hoofdstuk.
 

DeletedUser234

Guest
Ik kan me niet anders dan aansluiten bij vorige reacties. Wij hebben ook allemaal gewoon gebouwd en gespaard en ja het is veel, maar even je tanden erin zetten en voor je het weet ben je door het hoofdstuk heen. Succes @Schoentje
 

DeletedUser990

Guest
Heerlijk, die problemen bij de Dwergen. Denk met plezier er nu aan terug.
Maar een mogelijkheid om je teveel gemaakte gastgoederen te verkopen, ruilen zou me wel wat lijken.

Ik heb nu weer zoveel paddestoelen der wijsheid over.
 

DeletedUser572

Guest
Wacht maar tot je bij de orcs bent, die zijn pas vervelend. :(

Maar ja, dat is te truc elk gastras weer. Hoeveel ruimte hebben ze nodig.
 
Ha Schoentje, ja dat zou leuk zijn, jouw idee. Maar feit is dat al super veel spelers, waaronder ikzelf, de Dwergen al hebben gepasseerd. Dus het zou niet fair zijn om daar nu nog mee aan te komen. Bovendien is het allemaal te doen, en het hoeft ook niet zo gemakkelijk en snel te worden. Dan is het spel al gauw niets meer aan. Succes, je komt er wel hoor. :)
 

DeletedUser234

Guest
Nou als ze dat handelen voor alle gastras goederen mogelijk maken, maakt het niet uit. Dan is het juist geweldig dat ik mijn dingen die ik over heb van toen kan verkopen, voor bijv. handelspunten en van die handelspunten dan weer gastras goederen kan kopen voor de boselven of tovenaars en draken hoofdstuk. Iedereen blij toch?
Ruilhandel van gastrasgoederen gaat mijns inziens niet werken, want wat kan iemand die minder ver is ruilen dan met diegene die verder is?
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee heeft nog niet voldoende bespreking wij horen graag wat jullie van dit idee vinden, mocht de bespreking niet opgang komen voor 21-02-2018 wordt dit idee afgewezen en verplaatst naar het archief.
 
Ik vond dwergen een leuk hoofdstuk, had er best wat langer willen blijven plakken als producent/handelaar, maar misschien ga ik dan werken voor iemand die goederen met diamanten aanschaft, en da's nu ook niet direct de bedoeling.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee heeft nog niet voldoende bespreking wij horen graag wat jullie van dit idee vinden, mocht de bespreking niet opgang komen voor 21-02-2018 wordt dit idee afgewezen en verplaatst naar het archief.

Na aanleiding van het voorgaande bericht wordt dit idee afgewezen op onvoldoende bespreking/animo. Dit idee wordt verplaatst naar het archief.
 
Dwergen portaal niveau 4, maar ik heb waanzinnig veel koper, en dat kan ik niet incasseren. Kortom. in wat voor gebouwen etc. kan ik mijn koper kwijt?
 
zit nu bij de dwergen........en geen enkel probleem
tis gewoon..GEDULD
Ik bedoel, dat ik al het maximum in het portaal heb bereikt en nu heel veel koper over heb die ik niet kan incasseren... dus zoek ik naar mogelijkheden dat overschot aan koper eventueel in andere gebouwen etc., waar daarvoor koper wordt gevraagd...
 
Je moet gewoon veel geduld hebben, je kunt het kwijt in onderzoeken, maar daar heb je ook graniet voor nodig; en dat heb je niet altijd. Als je de weg hebt vrijgespeeld kun je daar ook je koper in wegdoen, maar ook weer met graniet erbij.
 
als je via volgende website kijkt elvengems dan vindt je voor heel veel hoofdstukken de ideale verhouding tussen de verschillende fabrieken van een gast ras.
En in de lagere gast volk hoofdstukken mag je juist een extreem overschot aan gast volk producten maken om de wegen mee te maken.
Pas vanaf hoofdstuk 8 ga je daar voor mana gebruiken.
 
Je moet gewoon veel geduld hebben, je kunt het kwijt in onderzoeken, maar daar heb je ook graniet voor nodig; en dat heb je niet altijd. Als je de weg hebt vrijgespeeld kun je daar ook je koper in wegdoen, maar ook weer met graniet erbij.
Hi Imma. Precies zoals je zegt, maar dat was me al duidelijk. (geduld en onderzoek). Maar ik hoopte dat er nog bepaalde andere gebouwen te bouwen zouden zijn... maar niet kennelijk. Dank voor je reactie.
 
Bovenaan