• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

knippen en plakken

DeletedUser3614

Guest
Wat er heel erg gemist wordt en een hele hoop werk zal schelen in broederschaps avonturen , is als je een bijlage in de Mail kan toevoegen of als je kan knippen en plakken van uit een bijv; Exel / Word bestand van je computer rechtstreeks naar je Bs Mail/ .

Zeker omdat er wordt bijgehouden wat de voorraad is binnen je broederschap , ook wordt er een opdrachten chiet gemaakt dan is het makkelijk als je kan knippen en plakken dat scheelt heel veel werk.

groetjes DannyG
 

DeletedUser2349

Guest
Het spel draait met Flash Player en daar zitten zo z'n beperkingen in. Ik heb al het vermoeden dat er op dit moment het maximale uit Flash Player wordt gehaald, zover mogelijk, om het spel enigszins vlot te laten lopen. Ik denk dat jou idee niet uitvoerbaar is.
Wat betreft jou issue m.b.t. het BSA, ik raad je aan om een Google Speadsheet aan te maken en die met de bs te delen. Succes!
 

DeletedUser3614

Guest
zou het dan mogelijk zijn dat jullie bijv, de opdrachten naar iedereen mailen zoals jullie ook aankondigingen doen
 

DeletedUser2114

Guest
Als je met de linker muisknop op de tekst klikt, dan op instellingen klikt, dan het meeste linkse schermpje openzet op het kleine schermpje dat verschijnt en dan het schermpje sluit, heb de de tekst geselecteerd. Dan kun je met conrol c kopiëren en hem ergens anders plakken :)
 
Wat er heel erg gemist wordt en een hele hoop werk zal schelen in broederschaps avonturen , is als je een bijlage in de Mail kan toevoegen of als je kan knippen en plakken van uit een bijv; Exel / Word bestand van je computer rechtstreeks naar je Bs Mail/ .

Zeker omdat er wordt bijgehouden wat de voorraad is binnen je broederschap , ook wordt er een opdrachten chiet gemaakt dan is het makkelijk als je kan knippen en plakken dat scheelt heel veel werk.

groetjes DannyG

Ik snap het niet helemaal, je kan toch prima iets uit een word bestand knippen en in een BS mail plakken? daar is niet eens een sneltoets voor nodig.

De andere kant op werkt wat lastiger
https://nl.forum.elvenar.com/index....pieren-van-pms-en-berichten-uit-de-chat.5628/

Omdat je enkel hele reacties uit berichten kan selecteren stuur ik zelf altijd een link als aparte reactie in een bericht. dan is het kopieren makkelijk.
 
Ik zag je in de andere topic reageren. en snap nog steeds niets van je vraag.

upload_2018-8-12_16-35-49.png


Text selecteren, rechtermuisknop en kopieren selecteren
upload_2018-8-12_16-36-40.png


Bericht openen en plakken maar
upload_2018-8-12_16-38-2.png


en klaar
upload_2018-8-12_16-39-9.png



Dus ik snap er helemaal niets van
 

DeletedUser2349

Guest
@CrazyWizard je kan zo aan de slag op een basisschool om een les handenarbeid te geven in plakken en knippen. ;)
Vanaf Word is velen malen makkelijker dan intern knippen en plakken in Elvenar, weet alleen niet of het vanuit Excel nog wel mooi in een mail terecht komt.

Maar zoals ik al eerder zei; met een Google Sheet hoef je niet meer te knippen en plakken als heel de BS daar toegang tot heeft en gebruik van maakt. :cool:
 
Bovenaan