• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

kapotte runenscherven

DeletedUser

Guest
...Zou toch goed zijn als iemand een keer alle beloftes van Inno op datum in een overzicht zou zetten, dan krijgt iedereen een goed beeld en kan Inno zelf ook zien, waar ze mee bezig zijn.

27 feb 2017, https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/tournament-rebalancing.7521/
On top of that, we are also adding some new rewards to these chests, such as broken shards that you can use for your Ancient Wonders. Do note: the maximum amount of broken shards you can store will remain at 10, so you will have to take care of making space to receive your rewards in time. With one of our future updates, we will make it possible to receive more than your maximum amount of broken shards - given that they come from the Tournament rewards.
 

DeletedUser234

Guest
@teamleden van Elvenar, zouden jullie na willen vragen wanneer dit dan komt???????????????

'One of our future updates' is wel heel vaag en we wachten al ruim 2 jaar!!!!!!!!!!
 
reken er maar niet op,
Verwacht dat ze nu zullen aangeven dat met de Magische Academie je al iets kan doen met je overschot aan scherven.
En anders zouden er spelers zijn zoals bijvoorbeeld mijzelf die nooit meer runen nodig hebben omdat ze alles af kunnen werken met voorruit gespaarde scherven.
 

DeletedUser234

Guest
Ik reken er wel op, want ze hebben het toegezegd. Ze zeggen al weinig toe, maar als ze dan wat ze toezeggen niet eens nakomen, dan verliezen ze wel echt alle betrouwbaarheid.
 
Hallo, ik wil kapotte scherven incasseren... krijg ik de mededeling... "je krijgt maar 0, want...".. waar moet ik dat in het spel vrijmaken? Ik kan dat in het soel op mijn tablet, bij oude wonderen, nergend vinden. Groetjes.
 
Een wonder zoeken waar je nog een ring hebt die niet (of niet helemaal) gevuld is, daar kun je de 10 kapotte scherven in kwijt als 1 gewone scherf van dat wonder

EDIT: Dat staat dan op hetzelfde scherm als wanneer je runen scherven doneert in een wonder.

EDIT2: Je kunt ook in de academie kijken of je een recept hebt wat kapotte runen scherven vraagt.
 

Deleted User - 147694

Guest
Hallo, ik wil kapotte scherven incasseren... krijg ik de mededeling... "je krijgt maar 0, want...".. waar moet ik dat in het spel vrijmaken? Ik kan dat in het soel op mijn tablet, bij oude wonderen, nergend vinden. Groetjes.
Dat betekend dat je de maximale 10 gebroken runenscherven op voorraad hebt.

Je kunt de aantallen verminderen door 10 runenscherven in te wisselen voor een runenscherf voor in een runenring van de oude wonderen. Een andere mogelijkheid is om bij Handwerken ze gebruiken, er zijn enkele recepten voor OW KP-bonnen die vragen om gebroken runenscherven.
 

DeletedUser4585

Guest
...Je kunt de aantallen verminderen door 10 runenscherven in te wisselen voor een runenscherf voor in een runenring van de oude wonderen...
Dat probeert ze dus ook. :p Alleen, zoals Albert al schrijft, waarschijnlijk in een wonder waar de ring al vol is en dat kan niet. Je kan gebroken scherven alleen inwisselen bij een (willekeurig) wonder waarvan de ring nog niet vol is.

"Hint: Gebroken Scherven kunnen worden gebruikt om allerlei Runen te onthullen - in elk Oude Wonder! Als je ze dus nog steeds hebt nadat je een Oud Wonder hebt gebouwd, kun je ze gebruiken om een Rune te smeden en activeren in een nieuw Oud Wonder!"
 
Bovenaan