• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Kapotte runenscherven

Op dit moment zit mijn balkje van de kapotte scherven vol. Met het gevolg dat de kapotte scherven ontvangen in het tournooi verloren gaan. Dat vind ik erg jammer. Zou daar ook een oplossing voor kunnen komen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Daar wordt al aan gewerkt.
Is er een reden waarom je ze niet gelijk wilt gebruiken?
 

DeletedUser2080

Guest
chips. telt ie niet verder dan 10 nu ze ook in t rijtje staan? balen! :confused: dan verlies ik ook de toernooi kapotte scherven die al stuk zijn.... ik wil ze niet in de wonderen stoppen die ik niet wil... shoot.:(
 
@Stellina : is er geen wonder waar je massa's runen voor hebt, maar dat je niet wil plaatsen? Als je dat bouwt en direct weer afbreekt heb je daar plaats om er 10 om te zetten in 1 nieuwe rune, die inderdaad verloren is zo, maar dan kan je wel alle andere runen die je voor dat Wonder ontvangen hebt er LATER proberen inzetten, een deel breekt, en zo heb je dan opnieuw 10 gebroken scherven op een beter tijdstip, en die je kan gebruiken voor een ander Wonder.

EDIT: het bouwen kost wel een aantal goederen. We verliezen zo vooruitgang omdat er alweer een bug inzit.

Ze mogen dus wel snel een oplossing bedenken voor de gebroken scherven, zodat we er meer dan 10 kunnen stockeren, en niet dit soort kunstgrepen moeten verzinnen (waar je overigens ook plaats moet voor hebben of maken).
 
Laatst bewerkt:
Als ik geen enkel bruikbaar wonder over heb om mijn scherven in te stoppen, dan stop ik ze in enar's. Eens ik aan 6/9 of 7/9 zit kan ik dan de enars runen er in stoppen om er dan veel te breken voor een ander wonder wanneer ik er wel tijd voor heb.
Doordat er nu zo veel kapotte scherven uit het toernooi komen lijkt de enars me vrij nutteloos, dus deze is mijn 'farm' wonder.
 
Als ik geen enkel bruikbaar wonder over heb om mijn scherven in te stoppen, dan stop ik ze in enar's. Eens ik aan 6/9 of 7/9 zit kan ik dan de enars runen er in stoppen om er dan veel te breken voor een ander wonder wanneer ik er wel tijd voor heb.
Doordat er nu zo veel kapotte scherven uit het toernooi komen lijkt de enars me vrij nutteloos, dus deze is mijn 'farm' wonder.


Euh....dit begrijp ik niet zo goed. Maar komt ws ook omdat ik nog niet zover ben. :confused:
 
LOL voor mij was het ook echt chinees :confused:

wat zeg je nu precies @kersepitje ?
Ik probeer het opnieuw.

Ik vind Enar's ambassade maar een nutteloos wonder, nu je zoveel kapotte scherven uit het toernooi kan halen. Tot nu toe nog duidelijk hoop ik. :)

dus als ik uit het toernooi 10 kapotte scherven heb en geen bruikbaar wonder om het in te stoppen. Dan voeg ik die kapotte scherven samen voor de enar's ambassade.
Dit blijf ik doen tot ik aan 6 of 7 gelockte scherven bij de enars heb.
Die laatste 2 probeer ik dan te unlocken met alle volle enar's runen die ik heb. Daar gaan dan veel scherven van kapot en die kapotte gebruik ik dan bij bruikbare wonderen. (natuurlijk enkel doen wanneer je een bruikbaar wonder hebt).

is de enar"s vol, dan bouw ik hem, en zodra het klaar is, verwijder ik hem terug en kan ik het opnieuw doen.

Voor alle wonderen die ik wel goed vind. Ik stop die vol met runen tot hij op 7/9 staat. en dan stop ik en vul ik het met enkel kapotte scherven. Tenzij het de laatste keer is dat ik de runencirkel moet vullen en ik nog veel runen over heb, dan blijf ik natuurlijk vullen.

maar ik vermoed dat ik nu terug zo veel gezegd heb, dat het terug onduidelijk wordt.
 
blijkbaar is het doortellen van de scherven, vandaag in de update met (beperkte) terugwerkende kracht geintroduceerd
upload_2017-6-22_16-28-45.png
 
Hier ook niks.
Had een Wonder gebouwd om het op te lossen, dan even niet opgelet, had ik 11 scherven (nu ja, er passen er maar 10 in). Wonder afgebroken, 10 scherven er terug in, en nu is er plaats voor 10 kapotte scherven, dus die ene is echt weg.
 
Ben de afgelopen maanden veel kapotte scherven misgelopen omdat ik geen runencirkel beschikbaar had. Kan me niet voorstellen dat dit ergens allemaal geregistreerd staat en de teller loopt bij mij nog steeds niet verder dan 10 maar ze zijn alsnog zeer welkom hoor :p
 
Bovenaan