• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Is er reden om nog provincies vrij te spelen?

DeletedUser1587

Guest
Ik ben altijd redelijk druk bezig geweest met het verkennen en vrijspelen van provincies om zo meer uitbreidingen aan land te kunnen aanschaffen. Tot mijn verbazing kom ik er nu achter dat ik geen land uitbreidingen meer kan kopen, limiet is bereikt.

Is er nog een reden dat het zinnig kan zijn om provincies te verkennen en vrij te spelen (behalve in events), of kan ik daar nu maar beter mee stoppen?
 
Er is een relatie tussen de hoeveelheid provincies die je vrij kunt spelen en het hoofdstuk waar je in zit... als je inmiddels al in hoofdstuk 15 zit (en de relikwieën die je verzameld niet nodig hebt voor het maken van spreuken en/of combiversnellers), heeft verder spelen dan 513 provincies alleen zin, zodra Inno er weer een hoofdstuk aan toevoegt… daar kun je natuurlijk alvast op anticiperen!
 
Screenshot_20200212_162928.png

Het zijn er 475 tegenwoordig, we hebben er weer een vakje bijgekregen.
 
Ik ben altijd redelijk druk bezig geweest met het verkennen en vrijspelen van provincies om zo meer uitbreidingen aan land te kunnen aanschaffen. Tot mijn verbazing kom ik er nu achter dat ik geen land uitbreidingen meer kan kopen, limiet is bereikt.

Is er nog een reden dat het zinnig kan zijn om provincies te verkennen en vrij te spelen (behalve in events), of kan ik daar nu maar beter mee stoppen?

Enkele wonderen baseren hun kracht op de provincies die je hebt vrijgespeeld, en het aantal toernooiprovincies dat je kan spelen kan een reden zijn om door te blijven verkennen.
 

DeletedUser1587

Guest
Enkele wonderen baseren hun kracht op de provincies die je hebt vrijgespeeld, en het aantal toernooiprovincies dat je kan spelen kan een reden zijn om door te blijven verkennen.

Oh? Goh, dat is me ontgaan. Kijk het aantal toernooiprovincies is toch al lang hoger dan ik voor elkaar krijg, maar welke wonderen zijn afhankelijk van het aantal provincies? En zit daar een max aan?

(Ik heb er trouwens 482 op het moment).
 

DeletedUser2578

Guest
welke wonderen zijn afhankelijk van het aantal provincies?
Ik weet het niet zeker maar ik dacht Overwinningsbronnen en de Tijdsprong(?) Mss. weet iemand anders het?
Is er nog een reden dat het zinnig kan zijn om provincies te verkennen
Je kan provincies vrij spelen om je te korten aan relikwieeën aan te vullen of bij eventopdrachten dat je confrontaties moet doen.
 
Drakenabdij is er 1 van.
Oh? Goh, dat is me ontgaan. Kijk het aantal toernooiprovincies is toch al lang hoger dan ik voor elkaar krijg, maar welke wonderen zijn afhankelijk van het aantal provincies? En zit daar een max aan?

(Ik heb er trouwens 482 op het moment).

Drakenabdij
1581538378708.png


Heldensmederij
1581538501599.png


Kristalvuurtoren
1581538415752.png


Enars Ambassade
1581538602341.png


Doolhof van de duistere materie
1581538639395.png

5 wonderen in totaal dus.
 

DeletedUser726

Guest
En wat dacht je er van dat je meer provincies beschikbaar hebt om het toernooi in te spelen??

p.s. niet dat ik daar op dit moment mee bezig ben, heb het toernooi nog nooit gedaan op het door mij maximaal veroverde aantal provincies
 
24/7 blijven verkennen, voor evenementen en wonderen. (en voor mensen met belachelijk veel tijd: het toernooi)
 

DeletedUser2989

Guest
de zaden van het handelsgebouw zijn idd ook gekoppeld aan het aantal provincies. De verzamelbonus van het handelsgebouw is afhankelijk van de hoeveelheid ow upgrades.

Schermafbeelding 2020-02-23 om 16.27.57.png
 

DeletedUser1587

Guest
Nou ben ik net met veel vreugde het Hoofdstuk Umani (of zoiets) ingegaan, in de verwachting en hoop dat mijn maximum zou toenemen. Maar 485 blijft de max :(
 
Bovenaan