• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

inventaris oproepingen raakt vol en onoverzichtelijk

DeletedUser448

Guest
Mijn inventaris oproepingen raakt vol. Ik wil iets doen met al die mooie gebouwen, die ik niet kan plaatsen. Maar wat?
Het eerste idee is om het mogelijk te maken gebouwen weg te gooien. Dit houdt de inventaris overzichtelijk, maar het is zonde van de gebouwen en de moeite die er is gedaan om ze te krijgen. Het zou fijn zijn om gebouwen die je niet meer gaat plaatsen te kunnen omruilen. Uiteraard moet de beloning in verhouding staan met hetgeen je weg gooit. Ik zit te denken aan ze om te ruilen voor directe effecten, waarbij het aantal of de waarde afhankelijk is van het gebouw. Je kunt kiezen of je oude kennis, booster, muntregen of meevaller wilt hebben. Vooral spelers met ruimtegebrek zullen profiteren en volgens mij hebben alle spelers dat regelmatig:rolleyes:

Voordelen:
* overzichtelijk houden van de inventaris door gebouwen die je niet meer gaat gebruiken op te ruimen
* Je krijgt toch een bruikbare beloning voor quests als je het beloningsgebouw niet kunt gebruiken, waardoor mogelijk meer spelers mee gaan doen.

Nadelen:
* alle beloningsgebouwen moeten een inruilwaarde krijgen aan oude kennis, booster, muntregen of meevaller.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Ik heb alleen de wensput er nu in staan.
Maar heb papier naast pc liggen met prijzen en cultuur en vergelijk met dagprijs, levert die meer op en zelfde maat dan probeer ik dagprijs en wordt (als ik hem krijg) gewisseld.
Maar geef toe speel gewoon voor de leut en zonder haast of aankopen.
 
is nog niet zo'n slecht idee , heb ook een overvolle inventaris en gebouwen die ik ook wel wil ruilen.
maar ze zo maar in de prullenbak gooien vind ik ook jammer , sommige hebben me oneindig klikken en slaap tekort bezorgd :D:D
 
Veel van de gebouwen leveren - als je ze bouwt en dan gelijk weer verkoopt - een beloning op! En het klinkt eerlijk gezegd wat vreemd als je "oneindig klikken en slaap tekort" hebt doorstaan voor gebouwen die je niet toch wilt (of kunt) bouwen...
 
En het klinkt eerlijk gezegd wat vreemd als je "oneindig klikken en slaap tekort" hebt doorstaan voor gebouwen die je niet toch wilt (of kunt) bouwen...
bij de start van een evenement ben je in een bepaald hoofdstuk en zijn de prijzen op dat moment een leuke toevoeging , maar eens je verder bent bv: van hoofdstuk 3 naar hoofdstuk 6 , zijn die prijzen die je toen hebt gewonnen toch niet meer zoveel waard als toen je er vol voor ging om dat bepaald gebouw te willen in je stad of inventaris.
en nu hoor ik het komen , als je het zo graag wil zet je het ook gewoon in je stad . doe ik ook , maar niet als je er 3 , 5 of zelfs meerdere van in je inventaris hebt staan. je hebt dan ook plaats nodig om ze allemaal te zetten :D
 
bij de start van een evenement ben je in een bepaald hoofdstuk en zijn de prijzen op dat moment een leuke toevoeging , maar eens je verder bent bv: van hoofdstuk 3 naar hoofdstuk 6 , zijn die prijzen die je toen hebt gewonnen toch niet meer zoveel waard als toen je er vol voor ging om dat bepaald gebouw te willen in je stad of inventaris.
en nu hoor ik het komen , als je het zo graag wil zet je het ook gewoon in je stad . doe ik ook , maar niet als je er 3 , 5 of zelfs meerdere van in je inventaris hebt staan. je hebt dan ook plaats nodig om ze allemaal te zetten :D
Ik herhaal nog maar eens: veel van de gebouwen leveren - als je ze bouwt en dan gelijk weer verkoopt - een beloning op! En als je dat 1 voor 1 doet, heb je er niet veel ruimte voor nodig... Op die manier kun je jouw inventaris opruimen en overzichtelijk houden!
 

DeletedUser448

Guest
Waarom dan zo omslachtig met eerst bouwen en dan meteen afbreken. Gewoon die inleverbeloning eropzetten als ze nog in de inventaris zitten. Je bouwt ze tenslote niet omdat je onvoldoende ruimte hebt.
 

DeletedUser1592

Guest
Dit idee is helaas niet realiseerbaar en zal daarom ook niet in stemming worden gebracht. Het topic wordt derhalve naar het archief verplaatst.
 
Hoezo leveren die nu al een beloning op? Lijkt me foute info van rodeon.

Ik heb niet gezegd dat alle gebouwen iets opleveren... maar sommige - in mijn ervaring - wel! En als het gebouwen zijn die je niet gebruikt of niet plaatsen wil (om welke reden dan ook)... ook als het niks oplevert, ruimt het lekker op!
 
Ik heb zojuist de 5 'Ontketende eenhedenupgrade" die ik vandaag won, gebouwd en gelijk weer afgebroken... kreeg per unit 620k munten en 120k voorraden.. da's toch niet niks!
 
Daar had je wel wat provincies mee kunnen veroveren tijdens de vijf dagen dat die dingen actief blijven...
 
Bovenaan