• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Internationale dag van de Vriendschap

Deleted User - 147694

Guest
@DonFrank @Meesterslager Wat geeft de "Gelukkige plaats van vriendschap" eigenlijk?

Zoals je ziet is de informatie extreem sumier hierover...

Vriendschap.jpg
 

DeletedUser1031

Guest
Cadeautjes vandaag , lijkt een beetje Kerstmis ;)
Mogen ze meer doen !!!
Warme groetjes en fijne vriendschapsdag toegewenst van Rozenelfje :)
 

DeletedUser4217

Guest
Zie iets hoger op deze pagina het bericht van wunjo, daar staat je antwoord al...
Daar staat wat er in constructs gegeven wordt. Maar daar ben ik nog lang niet. En dan is er ook nog verschil tussen de 3 verschillende uitvoeringen t.w. +15%, +20% en +35%.
Is er nergens een overzichtje waarin staat wat het per hoofdstuk oplevert zodat ik kan zien of ik het het geld waard vind?
 
Ehm, ik ga toch geen tientje uitgeven aan iets waarvan ik vooraf niet weet wat het is?
Je kunt het wel zien, voordat je hem koopt.Even op de i klikken als je de aanbieding opent, dan krijgt je de naam van het gebouw en daar klik je nogmaals op. Dan krijg je een venstertje met de waarden. Bevolking, cultuur en per dag een burenhulp spreuk.
 

DeletedUser2665

Guest
Je kunt het wel zien, voordat je hem koopt.Even op de i klikken als je de aanbieding opent, dan krijgt je de naam van het gebouw en daar klik je nogmaals op. Dan krijg je een venstertje met de waarden. Bevolking, cultuur en per dag een burenhulp spreuk.
Ik zal mijn lenzen moeten poetsen, want ik zie geen i.
 
Bovenaan