• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig In een keer alle plaatsen in Kazerne kunnen vullen

Aeva

Chef
Ik vind het wel prettig om elke keer iets anders te trainen in kazerne en huurlingenkamp. Maar ik kan me ook voorstellen dat je met een systeem werkt waarbij je steeds allemaal dezelfde troepen traint. Voorstel zou dan iets toe kunnen voegen en het systeem is er natuurlijk al voor werkplaatsen en fabrieken.
 
Ik heb het voorstel al teruggetrokken. Bor de Wolf kwam met een snelle oplossing om de kazerne etc te vullen en die werkt perfect.

Wil een van de modjes hem nu sluiten?
 
Voor de kazerne, oefenterrein en huurlingen kamp is dit niet nodig omdat het al heel makkelijk en snel kan.
stel ik wil in 1 van die training centrums lichte range maken.
Ik open het bewuste trainingskamp en druk een aantal keer op de 2 tot dat hij vol zit
moet het zware mele worden dan druk ik op de 4
(wel in het alfanumerieke gedeelte van je toetsenbord en niet in het numerieke gedeelte, daar werkt het niet.)
Ik kan zelfs eerst in het gedeelte gaan kijken om te zien hoeveel ik van welke eenheid ik heb in daar voor die eenheid op het juiste cijfer drukken.

Volgens mij gebruiken een hoop mensen hun toetsenbord niet omdat alles met een muis kan/moet.
Er zijn nog meer toetsen die een extra functie hebben/krijgen in het spel afhankelijk van in welk scherm je bent.
Goeie Tip!! ;)
 
Bovenaan