• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ik wil nog even een paar goede bekende het beste wensen.

Helaas voor een aantal spelers op Arendyll, ik heb jullie noodgedwongen moeten verlaten.
Ik had geen vrije keuze in deze.
Iedereen even de handen schudden tijdens mijn dagelijkse rondgangen zit er niet meer in.
Maar ik wil hun nog wel even bedanken voor de tijd die we in elkaars gezelschap hebben mogen door brengen.

Nu moet ik in de nieuwe buurt even bij iedereen langs gaan en kijken bij wie ik het kopje suiker kan krijgen.
Dat wordt wel even er flink de sokken in zetten omdat ik nu van 21 pagina's +2 naar 45 pagina's nieuwe buren ben gegaan.
Voor de nieuwe wijk waar in ik nu terecht ben gekomen geld mijn regel, schud mijn handen dan schud ik ze terug.

Groetjes Bor de Wolf
 
Ik was vanochtend al rond 6:00 de buurt aan het verkennen en heb bij menige stad op de poort geklopt maar niemand deed open.
Van af ongeveer 7:15 zie ik langzaam wat van de nieuwe buren langs komen lopen met de vraag of ik ook zo'n donker dier had gezien die de buurt onveilig had gemaakt.
Als dat zo is dat het nieuwe plekkie voor mijn praathuis niet zo veilig is, dan die ik wel weer een verzoek in om me te verplaatsen naar het enge bos.
Daar voel ik me dan meer op mijn gemak.
 
Welkom in de buurt is weer es wa anders zo een donker beest in de vroege uurtjes te zien passeren. Aan suiker ga je geen gebrek meer hebben. We hebben hier veel vriendelijke mensen waar je niet voor niets aanklopt. GGGRRRRR ;_))))))
 
Bovenaan