• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ik stop met Elvenar

DeletedUser3012

Guest
Hallo

Ik heb besloten om te stoppen met Elvenar. Ik heb me maandenlang voorbereid op het komende staaltoernooi, en wat nu? Ik kan er helemaal niets meer mee. Wat ik al langzaam maar zeker aan het opmerken was, was dat Elvenar langzaam maar zeker aan het afbrokkelen is. Of het nu begon met de Elvenar, en later de Ambassades, of misschien de nieuwe manier van events (gokkast). Ik vond het al tijden minder leuk worden. Maar nu is het te ver gegaan. De toernooien waren echt goed zoals ze waren, of je het nu wil geloven of niet. Als je meer provincies hebt ontdekt, kun je nu eenmaal meer toernooien. Dat is een feit. Ik kan minder ver komen dan gigantische spelers, en dat is oké. Die spelers spelen langer, of hebben meer moeite in besteed in hun stad. Ik kan hier een eeuw over doorzeiken, want dat is waar ik goed in ben, maar het komt erop neer dat ik eigenlijk alle aanpassingen spelvernietigend, onnodig, of lagwekkend dom vind. Ik was van plan toch al te stoppen als ik de Elvenar door was, en dan al mijn aandacht te brengen op toernooien, omdat dat leuk was. Maar nu dit...

Elvenar is verziekt. Tot ziens.
 
Wat ik al langzaam maar zeker aan het opmerken was, was dat Elvenar langzaam maar zeker aan het afbrokkelen is.

Ik heb vaker gezien dat aan een goed en leuk spel zoveel nieuwe elementen toegevoegd worden en dat door de vele veranderingen de balans totaal verdampt. Uiteindelijk stort de hele kerstboom die ze in jaren opgetuigd hebben dan onder zijn eigen gewicht in en iedereen verlaat het zinkende schip. Ik snap je wel. Maar het lijkt me ook dit geen scenario is waar Inno happy mee is en dus zullen ze wel wat moeten doen.
Ik ben het met Ayaina eens om het nog even aan te zien. Zoals ik mijn eerste post bij topic nieuwe toernooien al zei, is het best mogelijk om aan een aantal knoppen te draaien om de balans bij te stellen. Die 5% moeilijker kan ook naar 2 of 3% en de wegingen van uitbreidingen en/of wonderen kunnen ook eenvoudig aangepast, omdat dat vaste factoren in de programmacode zijn. Het nieuwe systeem is er nog niet en we weten nog niet hoe het uitpakt en wat ze bereidt zijn om aan te passen als het echt te gek is. Ze zijn ook teruggekomen van de gokkast naar de 3 kistjes of iets vergelijkbaars voor de meeste events tenslotte. Misschien alles een tijdje op 24 uur zetten en het nog even aankijken?
 
Jammer @magicalbean , snap je redenatie wel.. ik zou zelf zeggen dat het niet per definitie slecht is wat ze doen met de toernooien (vaker balansen gezien die op termijn als vervelend of jammer beschouwt kan worden) maar elementen kunnen veranderen in zown spel als deze. Ik ben niet zo van het toernooi of vechten, ik haal mijn plezier uit de stad zelf. Het punt daarbij is toch de visie die je zelf in een spel steekt en waar jij plezier uit haalt.. hopelijk kan je verder kijken en kom je eens terug.. anders toch het beste ook;)
 

Aeva

Chef
Het spel staken om veranderingen die nog in de testfase zitten, vind ik wel erg drastisch. Wellicht beter om een paar weken af te wachten hoe het toernooi gaat op beta en wat er nog aangepast wordt voordat het naar de live werelden gaat?
 
Ik ben ooit begonnen met Tribal Wars, en daarna Grepolis en daarna hier op Elvenar. Met Tribal Wars ben ik gestopt, met Grepolis ben ik gestopt en ooit zal ik ook met Elvenar stoppen.
Jammer dat @magicalbean er mee stopt, met mij zijn er velen die wat van geleerd hebben door jouw berichten hier op het forum te lezen maar ga er geen drama van maken, gewoon iets anders zoeken waar je weer 3 jaar of langer plezier aan kan beleven.
Dan gaan de spelers die wel met Elvenar mee willen groeien gewoon nog een paar jaartjes verder tot wij er genoeg van hebben en dragen daarna weer het stokje over aan weer een nieuwe generatie. ;)
 

Deleted User - 124539

Guest
Jammer boon, zullen je missen. Als je onverhoopt toch nog terugkeert, tot ziens, anders ga het je goed!
Ik ga net zoals de rest nog even aanzien wat er gebeurt.
 
Het spel staken om veranderingen die nog in de testfase zitten, vind ik wel erg drastisch. Wellicht beter om een paar weken af te wachten hoe het toernooi gaat op beta en wat er nog aangepast wordt voordat het naar de live werelden gaat?
Lijkt me juist! Boon, je hebt in het verleden al eerder voor je beurt geklaagd.... Ik zou het eerst even aanzien, uitstappen kan immers altijd nog?!
 
Het zou prettig zijn als ze het toernooi laten zoals het is en gewoon extra kistjes eraan toevoegen dan kunnen we, voor wie dat wil, verder met extra's winnen.
Kom op Boon, blijf nog even gezellig, alles went.
 
Jeetje Boon wat lees ik nu..:eek:.ik ben misschien al te laat met typen...maar mocht je het nog stiekum lezen...ik hoop dat je weer een heel leuk spel vindt waar je jaren plezier van kunt hebben...en anders begin je volgend jaar gewoon weer opnieuw als Elvenar weer veranderd is...want is een doorlopende ontwikkeling waar de makers ook weer van leren. Toedeloe:)
 
@Tinkerbells
Heb het stiekem gelezen (oude smile)
En om het toch nog even tegen @CrazyWizard te zeggen: Ik heb meegedaan aan het toernooi, zo veel als voor mij mogelijk was. Dit was het laatste toernooi dat ik ga doen. Had me er iets te lang op voorbereid om het niet te doen.
iets zegt mij dat ergens diep weggestopt onder je rotsje dat je toch op de achtergrond blijven zou willen....
en mocht dat zo zijn mag je in ons broederschap je verstoppen.....we zullen niet verklappen....ssstttt...
( very big old Grin....:D;):cool:)
 
Laten we het zo zeggen: Ik ga zo nu en dan wat producties aanzetten en dan kijk ik wat ik doe. Zeer actief zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer spelen, maar ik ben nog aanwezig :)
 
Het is me wel een draad met een titel die je hier necro-ed zeg :p . Jammer dat je 'm door de teloorgang van je vorige forum account niet meer kan wijzgen naar "Ik ging stoppen met Elvenar maar ik ben weer terug". Daar zou toch wat aan te doen moeten zijn?

Enfin, welkom terug!
 
Bovenaan