• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ik kan niet inloggen op Elvenar

Beste, ik kan niet inloggen op Elvenar, krijg steeds volgend bericht: nl.elvenar.com liet te lang op reactie wachten
Mijn internet werkt perfect, alle anders websites kan ik oproepen, doch enkel en alleen bij Elvenar lukt het me niet.
Wat zou de reden zijn en hou kan ik dit verhelpen.
Greatings
Elfgenevi
 
Je cache legen (als dat niet automatisch gebeurd bij een browser herstart), de manier waarop verschilt per OS en per browser...
 
Bij mij is het ook weer feest. Kan weer niet inloggen. Cache legen helpt niet - Cookies verwijderen ook niet. Zie nu ook een melding dat de site geen certificaat heeft en de verbinding onveilig als onveilig wordt beschouwd. Zie niet hoe ik dat kan omzeilen.

De afgelopen keren gebeurde het als ik een tiental keer had ingelogd en kon ik er de volgende dag weer in. DDOS aanval werd beweerd!
Vandaag heb ik pas een keer of acht ingelogd en is het al over.

Dit draagt niet bij aan mijn spelplezier.
 
klinkt als instellingsfout,je kan ook te veel restricties instellen
weet ik uit ervaring......

niet een in je omgeving die verstand van pc,s heeft?
 
Nee, niemand in m'n omgeving, met instellingen verwacht ik toch dat het altijd wel of altijd niet gebeurd.
Het is nu weer een aantal weken geleden dat dit gebeurde, en is het tot nu toe steeds de dag later weer normaal.
Gebeurt zowel met edge als met firefox.

Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar hoop er morgen weer in te kunnen.
 
Bedankt. Ik haal uit de link niet anders dan dat de harwareversneller aan moet staan. Dat stond en staat het al heel lang.
Ik zal support gaan berichten. Hopelijk hebben zij een oplossing en .... morgen weer een nieuwe dag:).
ik heb dit ook voor, met zowel chrome en edge, die hardware versnellers, mijn spel kan ik absoluut niet daar openen. op firefox dan weer wel. als je w10 draait kan je in de store ook het spel als app voor je pc downloaden. daar werkt het wel op . support zal je wss wijzen op 2 dingen, check of je op html 5 draait . en de hardwareversnelling. mijn laptop is oud en kan niet veel hebben dus ik probeer het te omzeilen =)
 
Bovenaan