• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

IETS NIEUWS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1 wanneer komt de nieuwe update met de rune voor opdrachten

2 is er al iets nieuws op beta

3 komen er hier nog events

4 zijn er weer al andere quest op beta misschien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
5. Dan wacht ik tot je nummer 4 hebt en kom ik met wat leuke questen
 

DeletedUser7

Guest
1; Geen idee, 't is nog even afwachten.
2; Een paar kleine aanpassingen, maar helaas was er verder deze week niet heel veel bijzonders op Beta (het map-probleem is wel opgelost).
3; We proberen spelers op het forum te krijgen en houden, dat houdt onder andere in dat we ook events blijven organiseren zodat spelers een reden hebben om hier regelmatig te komen. Maar we hebben er net 2 gehad, dus nog even geduld ;)
4; Geen idee, ben zelf nog maar halverwege het dwergen hoofdstuk op de Beta en zit een beetje vast. Als er nieuwe quests zijn heb ik ze nog niet gezien.
 

DeletedUser3

Guest
1 wanneer komt de nieuwe update met de rune voor opdrachten

2 is er al iets nieuws op beta

3 komen er hier nog events

4 zijn er weer al andere quest op beta misschien

Waarom maak je geen account aan op de beta Oggie?
 

DeletedUser68

Guest
Het quest verhaal blijft het grootste fenomeen het is nooit goed,
Wat standaard nieuwe questen er in zo wel leuk zijn wat moeilijker en niet zoiets van hetzelfde steeds
Waar het de ontwikkelaars om gaat hoop ik is houd de mensen bezig nu lijkt het meer op houd de ontwikkelaars bezig.
Het is net een dijk waar ze een vinger in doen en wachten op het nieuwe gaatje

De questen worden saai omdat er maar weinig nog gedaan kunnen worden. ja op lage levels heb je het leuk en druk met questen.
maar hoge levels worden naar mijn mening aan de kant gezet bedankt voor het spelen dit was het. dwergen gebouwen hele leuke oplossing maar dat houd je niet in het spel zet je fabrieken op 24 uur en deel het zodat je huisjes gelijk met fabrieken kunnen en klaar.
is dit de toekomst.
Nu heb ik marmer quest bv verzamel 4000 marmer beloning 35 k munt 2500 voorraden heb de munten niet nodig maar koop er hout of staal mee
waarom kunnen de questen niet uitgebreid worden
simpel en kort ook een staal opdracht erbij en een hout opdracht maar dan de beloning delen door 3 het gaat volgens mij niet om het geld daar hebben we huizen voor en werkplaatsen , ik hoop dat de ontwikkelaars het idee hebben om ons bezig te houden mocht er na vele malen ideeën van mijn kant nu is iemand interesse hebben kan er wel een aantal gaan maken met hulp van de leden.
Maar op dit moment is de uitdaging weg en merk dat ik een ander spel ga zoeken omdat hier niks te doen is.
werkplaats op 3 uur zetten fabrieken op 3 uur en niks anders meer te doen waar is de uitdaging gebleven
en ik weet dat er meer mensen zo over denken
 

DeletedUser

Guest
geef je groot gelijk mike , spel is niks meer aan , en voordat iemand gaat reageren van moet je maar niet alles kopen met dias , ik heb niet 1 gebouw met dias , maar ik kan niks meer bouwen omdat ik geen volk heb , vind de verhoudingen heel scheef voor het volk dat je nodig heb voor te bouwen, en dan maar te zwijgen over de graniet en koper gebouwen je hebt teveel van elks nodig in de tech en de gebouwen geven veel te weinig per uur , als nieuw volk komt moet je weer afbreken en die dwergen nemen giga plek in op je land , vind ook niet fair dat je niks kan ruilen op de markt van koper en graniet , dus ja we staan stil .dus wat mike zeg hoop d.at de mods ook de ideeen bus naar innogames stuurt , maar inno kennende geven ze hier geen gehoor aan daarom is hun andere game ook dood gegaan door wat speelrs wilde niet door te voeren en zelf stome invoeringen te doen , maar ja nu gaan we wer van me topic af . kijk het tot nieuwjaar aan dan de stekker er uit .
 

DeletedUser

Guest
Tja, als je een spel zoekt waar je de hele dag mee "bezig" kan zijn, dan moet je niet bij Elvenar zijn.
Op vrije dagen zet ik ook alles op 3 uur. Om de 3 uur dan een paar rondjes quests cyclen om zoveel mogelijk munten en voorraden binnen te halen. Elke dag is er een provincie verkend, en dan kan ik die ook nog pakken met vechten of onderhandelen (als ik voldoende eenheden of goederen heb). En 's avonds een half uurtje BS leden en buren bezoeken (uiteraard ook telkens met de "verzamel munten" quest er bij).
Voor mij is dit voldoende. Ik doe nog andere dingen in mijn vrije tijd. Ik heb echt geen zin om de hele dag met één en het zelfde spel bezig te zijn.
 

DeletedUser68

Guest
En op die manier gaat een spel dus over de kop
Als de mensen niks te doen hebben komt er geen geld binnen want dan gaan ze andere dingen doen (ander spel zoeken waar wel wat te doen is)
Als er geen geld binnenkomt komen er geen nieuwe dingen
wat misschien en leuk plan zou zijn om een soort avontuur te kunnen doen waarin je moet vechten
Die je uiteraard moet kopen met kennis punten en zou dit iets verder uitbouwen er zijn zoveel dingen die kunnen
 

DeletedUser3

Guest
Ik ben het met Stefan eens. Niet alle spellen zijn gemaakt om 10 uur per dag non stop te moeten spelen.
Het is natuurlijk altijd vervelend om te lezen dat sommige mensen (elfen) het spel na een tijdje niet meer leuk vinden.
Wel wordt er continu gewerkt aan verbetering en uitbreiding. Helaas kan ik daar nog niet teveel over zeggen en uiteraard zullen ook deze updates niet iedereen tevreden stellen. Het enige wat ik kan zeggen is dat alle kritiek (ook die van jou Mike) serieus wordt genomen en dat hier zeker naar geluisterd wordt. Echter moeten bepaalde zaken ook passen in de strategie die is uitgezet.
 

DeletedUser

Guest
kijk het tot nieuwjaar aan dan de stekker er uit .
Beste Elf-Ogggo,

Als ik heel eerlijk ben en zo de laatste periode jou berichten lees, kan ik niet anders zeggen, dat ze meestal geen aanvulling geven op de vraagstelling? Ik lees alleen maar klagen en mopperen.....niets is goed bij jou,

Alles wat hier gedaan wordt daar heb kritiek op, is het niet beter om naar iets anders uit te kijken dan hier aldoor je ongenoegen te uiten?

'N mening geven mag en is ook goed op 'n fora, maar eerlijk gezegd vind ik persoonlijk je reacties in veel onderwerpen, vreselijk storend...!!!

Ik wil je niet kwetsen, maar wilde dit wel even aan je kwijt!

Het blijft nu eenmaal 'n spel waar geduld in wordt gevraagd! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Stefan eens. Niet alle spellen zijn gemaakt om 10 uur per dag non stop te moeten spelen.
Het is natuurlijk altijd vervelend om te lezen dat sommige mensen (elfen) het spel na een tijdje niet meer leuk vinden.
Wel wordt er continu gewerkt aan verbetering en uitbreiding. Helaas kan ik daar nog niet teveel over zeggen en uiteraard zullen ook deze updates niet iedereen tevreden stellen. Het enige wat ik kan zeggen is dat alle kritiek (ook die van jou Mike) serieus wordt genomen en dat hier zeker naar geluisterd wordt. Echter moeten bepaalde zaken ook passen in de strategie die is uitgezet.

Inderdaad is dit geen spel wat je b.v. 10 uur per dag non-stop kan spelen daar sommige opdrachten nu eenmaal tijd vragen.
Juist daardoor heb je meer tijd om andere dingen te doen en voor jezelf een strategie/indeling te bedenken i.v.m. uitbreidingen.
Er gaat niet alleen in het spelen (lees herindelen) van je stad een hoop tijd inzitten maar ook het ontwerpen van onderdelen van het spel kosten een hoop tijd en energie.
Natuurlijk zijn er wel momenten dat ik ook iets heb van:"ik kan op dit moment even niets doen" maar heb tegelijk weer iets om naar uit te kijken zoals een uitbreiding, upgrade en ga zo maar door.
Kortom het spel mag dan wel geen non-stop spel zijn, boeien blijft het mij zeker en ben bij lange na nog niet uitgespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Beste Elf-Ogggo,

Als ik heel eerlijk ben en zo de laatste periode jou berichten lees, kan ik niet anders zeggen, dat ze meestal geen aanvulling geven op de vraagstelling? Ik lees alleen maar klagen en mopperen.....niets is goed bij jou,

Alles wat hier gedaan wordt daar heb kritiek op, is het niet beter om naar iets anders uit te kijken dan hier aldoor je ongenoegen te uiten?

'N mening geven mag en is ook goed op 'n fora, maar eerlijk gezegd vind ik persoonlijk je reacties in veel onderwerpen, vreselijk storend...!!!

Ik wil je niet kwetsen, maar wilde dit wel even aan je kwijt!

Het blijft nu eenmaal 'n spel waar geduld in wordt gevraagd! ;)
wat jij er van vind boeit me niks is vrije mening
 

DeletedUser

Guest
@ELF-OGGO

Gezien je laatste manier van reageren vraag ik me af of je hier op het forum zit om serieus dingen te delen of puur en alleen om op een denigrerende manier naar de mensen re reageren en daar lol in hebt.
 

DeletedUser

Guest
@ELF-OGGO

Gezien je laatste manier van reageren vraag ik me af of je hier op het forum zit om serieus dingen te delen of puur en alleen om op een denigrerende manier naar de mensen re reageren en daar lol in hebt.
mijn topic ging over iets nieuws dat jullie persoonlijke aanvallen weer doen het koppeltje uit alkmaar , das off topic zou niet weten wat ik verkeerd heb gezegd heb me mening gezegd wat ik er van vind , volgens mij heb je weinig ervaringen met spellen van innogames , dus ja weet waar ik over praat .
 

DeletedUser7

Guest
Als er spelers op het een of ander moeten worden aangesproken zal dat door een mod worden gedaan, niet door andere spelers.
Nu graag weer terug on topic. Het ging hier over de nieuwe dingen die we eventueel in het spel zouden zien.
 

DeletedUser

Guest
Als er spelers op het een of ander moeten worden aangesproken zal dat door een mod worden gedaan, niet door andere spelers.
Nu graag weer terug on topic. Het ging hier over de nieuwe dingen die we eventueel in het spel zouden zien.
Pardon Lord Jirre maar het gaat/ging mij om de manier waarop, namelijk: "wat jij er van vind boeit me niks is vrije mening".
Hoe zou jij reageren als er zo tegen jou gesproken zou worden??
 

DeletedUser

Guest
Als er spelers op het een of ander moeten worden aangesproken zal dat door een mod worden gedaan, niet door andere spelers.
Nu graag weer terug on topic. Het ging hier over de nieuwe dingen die we eventueel in het spel zouden zien.
Beste Lord Jirre,

Ik reageerde dus op:
ELF-OGGO zei: kijk het tot nieuwjaar aan dan de stekker er uit .
Of neem nu de uiting
spel is niks meer aan
Game over dus!

Is dat wat jullie hier aan berichten op het forum gepost willen zien?

Leuk voor de spelers, dus Elf-Oggo, ga zo door! ;)
 

DeletedUser3

Guest
Blijkbaar is Lord Jirre zijn opmerking niet helemaal overgekomen.

Mochten er mensen zijn die problemen hebben met een reactie van een ander, dan kan er contact opgenomen worden met een moderator of met mij.

Oggie mag zijn mening hebben, sterker nog, ik waardeer het enorm. Blijkbaar geeft hij voldoende om Elvenar en de community om zijn ongenoegen te uiten en probeert hij op deze manier een verandering te bewerkstelligen. Dat je het niet eens bent met de manier waarop, dat kan, maar beoordeel het op de inhoud en geef bij zaken waarbij je vind dat het de normen overschrijdt dat aan bij een van de moderators.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan