• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ideën

DeletedUser4381

Guest
Hallo ik had in een vraag die door 1 van jullie beantwoord is een paar ideeën geobert ik kreeg als antwoord of ik het op het forum hier te plaatsen zodat anderen erop kennen reageren ik heb de volgenden ideën om het spel te vereenvoudigen zodat we sneller groeien in het spel

1 iets wat kan vliegen waarmee we gratis grondstoffen/goederen kennen verplaatsen binnen de groep waarin je zit
2 het vechten eruit
3 meer kansen om diamanten te winnen
4 sneller onderzoeken te voltooien
5 meer mogelijkheden om meer grond zodat je je stad kan uitbreiden
6 sneller uitbreidingen voor dwergenpoort zodat je meer opslag krijg
7 mogelijkheid om goederen te verplaatsen tussen meerdere accounts
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser3012

Guest
om het spel te vereenvoudigen zodat we sneller groeien in het spel
Sorry, maar als je sneller groeit vind ik persoonlijk dat de lol er af is, voornamelijk omdat ik lees dat je een van mijn favoriete spelonderdelen eruit wil halen. Snel groeien is trouwens helemaal niet het idee van dit spel, dacht ik...
2 het vechten eruit
Ja hé, misschien wist je dat niet, maar sommigen vinden dit een van de leukste spelonderdelen. Waarom zou dat er in godsnaam uit moeten!? Kijk dat je geen ervaring hebt met het spel is oké, maar dit stijgt me naar het hoofd. 'Het vechten eruit!?' Pardon!? Als je het niet leuk vind om te vechten dan 'doe je het toch gewoon lekker niet!' En weet je wat helemaal leuk is? Het gaat er niet eens sneller van als het vechten er uit gaat.
3 meer kansen om diamanten te winnen
Die kansen zijn al een stuk, stuk groter geworden sinds het spel begon. Gewoon een beetje geduld hebben
1 iets wat kan vliegen waarmee we gratis grondstoffen/goederen kennen verplaatsen binnen de groep waarin je zit
Even terugkomend op punt 1. Dat is nog niet eens zo`n slecht idee. Vooral voor de beginnende spelers. Maar het gaat ook al wel lekker met 1 op 4 aanbiedingen vind ik eigenlijk
4 sneller onderzoeken te voltooien
Wat bedoel je? Je wil gewoon alles sneller niet? omdat je geen geduld hebt in het spel? Want geduld is hier heel erg belangrijk. Ik speel dit spel nu al anderhalf jaar, en zit in halflingen. Dat schiet niet heel erg op. En toch heb ik nooit gevraagd sneller door de onderzoeken heen te gaan. Wist je dat later in de boom de onderzoeken alleen nog maar langer gaan duren?
5 meer mogelijkheden om meer grond zodat je je stad kan uitbreiden
Ik vertel je al vast, hoe graag ik het ook zou willen, dat die mogelijkheden drastisch verkleint worden als je 457 provincies hebt voltooid. Geen provincieuitbreidingen mee. 'OEF' En nog ff iets. 'meer uitbreidingen? gaat niet gebeuren. koop dan maar premium, want Innogames moet ook verdienen
6 sneller uitbreidingen voor dwergenpoort zodat je meer opslag krijg
Daarmee bedoel je dat je sneller gastrasgoederen produceert? Reken je dan ook gelijk de feeënpoort, het orkportaal en de open plek in het bos en de campus en de bronboom en het elementenportaal en de duintempel en de d000-kern mee? Dat je gewoon sneller door de gastrashoofdstukken heen gaat? Ga toch weg man
7 mogelijkheid om goederen te verplaatsen tussen meerdere accounts
Ook wel: pushen genaamd, en dat is (ja, lees de elvenar spelregels nog maar eens goed door) verboden! oeps...
En nog wat! Ik wil een actie vormen: gooi het vechten op de app! je kunt daar alleen maar automatisch vechten! het word nog steeds niet aan aangepast! Vechten is hardstikke leuk, dus zie er ook eens plezier in. Als je zo graag snel wilt gaan, speel dan lekker fortnite, en zet de john wiggle rap aan, of hoe die ook mag heten, maar in elvenar gaat alles lekker traag.
P.S. Ik ben echt nog steeds geschokt dat je het VECHTEN ER UIT WIL HEBBEN! WAAROM!? AAARLGH:confused::confused::confused::confused:
P.P.S ik heb even geëdit. Sorry voor de onaardige dingen. Ik ben net wakker, en opeens lees ik dat je het vechten er uit wil hebben. Dat is even slikken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2114

Guest
1 iets wat kan vliegen waarmee we gratis grondstoffen/goederen kennen verplaatsen binnen de groep waarin je zit
2 het vechten eruit
3 meer kansen om diamanten te winnen
4 sneller onderzoeken te voltooien
5 meer mogelijkheden om meer grond zodat je je stad kan uitbreiden
6 sneller uitbreidingen voor dwergenpoort zodat je meer opslag krijg
7 mogelijkheid om goederen te verplaatsen tussen meerdere accounts
1 en 7. Gratis goederen verplaatsen tussen accounts is gewoon handelen en kan via de handelaar. Iemand veel goederen geven zonder daar iets voor terug te geven is pushen, dat mag niet volgens de spelregels en gaat dus ook niet komen.
2. Het vechten gaat er niet uit, veel mensen maken hier gebruik van en het is belangrijk in toernooien. Als je niet wilt vechten, doe je dat toch gewoon niet. Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat anderen dat niet vinden en dat het eruit moet.
3. Dit kan al aan het einde van elk hoofdstuk en in de magische academie bij het handwerken. Je hebt ook nog de wensput. Dit is wel het onderdeel waar Inno haar geld vandaan haalt, dus het moet ook weer niet te makkelijk worden om diamanten te krijgen.
4. Waarvoor is het nodig sneller te groeien? Je bent alleen maar eerder aan het einde van de onderzoeken en dan kun je wachten op een nieuw hoofdstuk. Ik snap niet wat je met dit idee precies wilt bereiken.
5. Hier is al veel over gepost op het forum en aangezien ruimte het belangrijkste onderdeel in het spel is, zijn premium-uitbreidingen een belangrijke inkomstenbron. Als je meer uitbreidingen krijgt, bouw je die ook weer vol en wil je daarna weer meer uitbreidingen. Meer uitbreidingen geven, heeft dus ook heel weinig zin.
6. Ook van dit punt begrijp ik niet precies wat je er mee wilt bereiken behalve het versnellen van het doorkomen van de onderzoeken. Waarvoor is dat precies nodig? Als je genoeg productiegebouwen plaatst van je gastras kom je er snel genoeg doorheen. Een tip die ik je kan geven is zo snel mogelijk je portaal upgraden, want daardoor gaat alle productie van het gastras omhoog.
 

DeletedUser4381

Guest
Geloof niet dat je 1 en 7 begrijp dat zijn 2 verschillen dingen 1 goederen gratis sturen naar andere leden van je groep is elkaar helpen niet handelen speel het spel Dragons off Atlantis dan begrijp je wat ik bedoel
7 bedoel ik als 1 persoon meerdere accounts heeft zodat je 1 of meer ligt eraan hoeveel accounts je heb als een soort opslagvat kan gebruiken van goederen zodat je vandaar goederen kan halen
3vechten heeft geen toegevoegde waarde zoals het nu is het word intresant als je doormiddel van het vechten goederen bij je buren zo kennen stelen
4 het zou fijner zijn als de eissen van de onderzoeken lager zijn je loopt steeds vaker vast omdat je of niet genoeg grondstoffen heb geen ruimte om te verplaatsen om iets uit te breiden te weinig opslag heb enz als je sneller kan groeien blijft het spel intresant ik zit nu op het punt om er mee te stoppen omdat ik voor de zoveelste x vastloopt met een onderzoek en daar word ik schijtbakke ziek van mijn interesse in het spel ben ik aant het verliezen en als ik in de wereld om mijn stad heen kijk zie ik veel stadjes die al geruime tijd stil staan
5 dat er aan het spel verdient moet worden snap ik maar er word geen rekening gehouden met mensen die een laag botnet hebben en dus geen geld om diamant te kennen kopen om uit te breiden goeie tip je portaal zo snel mogelijk uit te breiden moet dat wel kennen maar ja ruimte gebrek is nu mijn probleem dus als ik sneller ruimte kan verkrijgen kan ik dingen verplaatsen en mijn portaal uitbreiden en dan kan ik een onderzoek afronden en ja dan zit ik 2 onderzoeken verder weer met het zelfde probleem want dan heb ik weer meer ruimte nodig om mijn portaal uit te moeten breiden omdat anders mijn opslag weer te klein is dus aanpassingen zou fijn zijn als jullie willen dat mensen interesse in het spel blijven hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dragons of Atlantis is voor mensen die geen geduld hebben, kan je echt niet vergelijken met Elvenar. Zit totaal ander concept achter.
 
Beste @Schidbja, je schrijft dat je te weinig ruimte hebt, maar als je je stadje wat efficiënter zou indelen (m.n. minder wegen), zou je al heel wat meer gebouwen kunnen plaatsen.
Verder ben ik persoonlijk blij dat alles niet zo snel gaat. Ik speel dit spel nu ongeveer tweeënhalf jaar en ben voor de tweede keer aan het einde van de onderzoeksboom. Dus ik moet wachten tot er een nieuw hoofdstuk ontwikkeld is. Dat is dermate saai, dat ik maar aan een nieuw stadje ben begonnen.
Vechten hoeft voor mij ook niet per se, maar er zijn veel spelers die dat wel leuk vinden. Ieder zijn ding, toch?
Misschien is dit spel niet zo geschikt voor jou.
Groetjes, Andante
 

DeletedUser3012

Guest
7 bedoel ik als 1 persoon meerdere accounts heeft zodat je 1 of meer ligt eraan hoeveel accounts je heb als een soort opslagvat kan gebruiken van goederen zodat je vandaar goederen kan halen
Dat is dus pushen, en pushen is verboden. P.S, ben nu wel helemaal wakker. Had niet zo geïrriteerd moeten reageren:confused:
Maar het is gewoon echt zo dat je met dit spel geduld moet hebben. Het duurt erg lang voor je door hoofdstukken heen bent, en als je ergens geen ruimte heb, overweeg eens gebouwen weg te gooien, of je stad anders in te richten. Heb je stad net even bekeken, en hij is best wel slordig. Als je je stad netjes in richt zul je merken dat je veel meer uit je ruimte kunt halen.
vechten heeft geen toegevoegde waarde zoals het nu is het word intresant als je doormiddel van het vechten goederen bij je buren zo kennen stelen
Dit spel is speciaal zo gemaakt dat dit er niet in zit. In de meeste spellen van Innogames kan dit, maar elvenar heeft dit juist expres niet. Als je dit wil, speel dan forge of empires.
als jullie willen dat mensen interesse in het spel blijven hebben
Misschien hebben ander soort mensen dan jij interesse in het spel, dat kan ook. Ik hoop dat de tips die hier gegeven zijn genoeg zijn om zonder de aanpassingen te spelen. Als het vechten er maar nooit uit gaat:(
P.S. jij vind het vechten geen toegevoegde waarde hebben, maar het is toch leuk voor de fun? net als schaken?
 
7 bedoel ik als 1 persoon meerdere accounts heeft zodat je 1 of meer ligt eraan hoeveel accounts je heb als een soort opslagvat kan gebruiken van goederen zodat je vandaar goederen kan halen
Dat klinkt heel erg als pushen en dat mag niet in dit spel. Dat zijn simpelweg de regels

3vechten heeft geen toegevoegde waarde zoals het nu is het word intresant als je doormiddel van het vechten goederen bij je buren zo kennen stelen
Als dat er komt, stop ik met het spel. Ik ga niet tijd of diamanten in een spel steken om een ander dat te laten stelen of er van te profiteren. En ik denk dat er meer spelers zijn die hier zo over denken. Er zijn genoeg andere spellen waar dit wel zo is, misschien is dat dan een beter spel voor je. Persoonlijk vind ik het vechten zoals het nu is wel leuk. Vooral handmatig hoewel ik dat steeds minder doe. Het heeft echt wel een tactisch element dan, door gebruik te maken van het terrein (wat de automaat niet doet).

4 het zou fijner zijn als de eissen van de onderzoeken lager zijn je loopt steeds vaker vast omdat je of niet genoeg grondstoffen heb geen ruimte om te verplaatsen om iets uit te breiden te weinig opslag heb enz als je sneller kan groeien blijft het spel intresant ik zit nu op het punt om er mee te stoppen omdat ik voor de zoveelste x vastloopt met een onderzoek en daar word ik schijtbakke ziek van mijn interesse in het spel ben ik aant het verliezen en als ik in de wereld om mijn stad heen kijk zie ik veel stadjes die al geruime tijd stil staan

Geduld is een schone zaak. Met de portaalboosters is het al een stuk makkelijker geworden dan toen die er nog niet waren. Heb je dat geduld niet, dan is dit misschien inderdaad niet het spel voor je. Vastlopen is ook een mooi moment om je wonderen te gaan upgraden, daar heb je veel KP voor nodig. En hoe verder je komt hoe belangrijker de wonderen worden.

5 dat er aan het spel verdient moet worden snap ik maar er word geen rekening gehouden met mensen die een laag botnet hebben en dus geen geld om diamant te kennen kopen om uit te breiden goeie tip je portaal zo snel mogelijk uit te breiden moet dat wel kennen maar ja ruimte gebrek is nu mijn probleem dus als ik sneller ruimte kan verkrijgen kan ik dingen verplaatsen en mijn portaal uitbreiden en dan kan ik een onderzoek afronden en ja dan zit ik 2 onderzoeken verder weer met het zelfde probleem want dan heb ik weer meer ruimte nodig om mijn portaal uit te moeten breiden omdat anders mijn opslag weer te klein is dus aanpassingen zou fijn zijn als jullie willen dat mensen interesse in het spel blijven hebben

Waarom zou Inno rekening moeten houden met mensen die geen geld hebben om diamanten te kopen. Ze zijn geen sociale instelling waarbij je je hand op kunt houden voor financiele ondersteuning of zo. Het is gewoon een commercieel bedrijf. Geen geld voor Inno geen Elvenar. Als je geen geld hebt voor diamanten, is dat jammer en zul je gewoon meer geduld hebben. Het spel is prima te spelen zonder diamanten. Wees blij dat het spel uberhaupt gratis te spelen is, zodat je als je geen geld hebt toch kunt spelen. Ik vind het echt zot om daar over te klagen....

Ruimte en hoe je daar mee omgaat is juist de uitdaging van dit spel. Iedereen heeft dat probleem. Het is plannen, vooruitdenken en keuzes maken. En ja geduld hebben....

Dan nog een opmerking:
Leestekens zouden je posten aanmerkelijk leesbaarder maken... Hoe moet iemand je feedback serieus nemen als je niet eens de moeite neem om het goed en leesbaar te verwoorden.
 
Het klinkt een beetje of je gewoon anders spel wilt. Jij probeert spel aan te passen aan hetgeen jij wilt of oppikt uit een andere spel i.p.v. spel te spelen zoals het is. Het is een spel waarbij planning, samenwerking en geduld noodzakelijk zijn en de basis vormen.

Toernooien vindt je niks terwijl heel veel mensen dit leuk vinden en een essentieel onderdeel zijn van spel voor verkrijgen van allerlei zaken.
Handel vindt je niks en wilt alleen omwegen bedenken omdat je het te traag of moeilijk vindt.
Het is en blijft een commercieel spel wat logisch is maar is ook goed en leuk te spelen met minimale inzet van diamanten.

Dat er dingen beter kunnen geldt altijd maar het lijkt er eerder op dat dit wellicht niet het juiste spel voor je is
 

DeletedUser3012

Guest
BTW, @Schidbja er zit een groot verschil tussen de woorden kunnen en kennen. Het lijkt mij duidelijk dat, als ik de context van jouw zinnen bekijk, je kunnen bedoelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 124539

Guest
Aan de reacties van de anderen kan ik eigenlijk niets meer toevoegen. Als je alle veranderingen die jij opsomt zou doorvoeren zou je eigenlijk de essentie van het spel weghalen. De essentie is net zo ver mogelijk in de onderzoeksboom raken en toch een zo mooi mogelijk en efficiënte stad te hebben. En ja, dat kost tijd, maar uiteindelijk is het de moeite waard (hoop ik toch want ik zit nog maar iets over de helft). En het spelplezier tijdens die groei en de graphics, die o zo goed zijn, maken dat helemaal goed. En het heeft nog nut ook: voor sloddervossen zoals ik zorgt het dat ik langzaam maar zeker wat ordelijker wordt:p.
 

DeletedUser2975

Guest
@Schidbja ...Oberen doen we hier niet, daarvoor moet je in de horeca zijn. Voor de rest heb ik niets meer toe te voegen aan de reacties van mijn voorgangers, behalve dan dat je komt binnenstormen met wel heel veel noten op je zang. Heb nog één tip voor je...zoek een ander spel.
 

DeletedUser234

Guest
Onzin dat er geen rekening wordt gehouden met mensen die geen geld hebben, want er zijn allerlei manieren om zonder geld het spel toch volledig te kunnen spelen.

Verder sluit ik me aan bij alles wat door anderen al is gezegd, jij kan beter een ander spel zoeken dan een spel waar zovelen blij mee zijn willen veranderen, los van dat vele punten kant nog wal raken.
 

DeletedUser4369

Guest
3) diamanten zijn er in het spel om te kopen, hiermee wordt het spel onderhouden en verder uitgebreid, het is eigenlijk al een leuke geste dat je deze nu en dan kan winnen. Trouwens als je klaagt over de hoeveelheid diamanten die je kan winnen, kan je evenwel klagen over de productietijden van goederen die zijn ook niet afgestemd op mensen die moeten werken ( of naar school gaan) om een maximale productie te behalen.
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb wel een idee, waar iedereen blij van zou kunnen worden en 'zeker' niemand nadeel aan heeft:

Dat je als je een fabriek of cultuuritem of welk gebouw dan ook plaatst en zelfs oproepingen waarvan je er meerdere hebt, je ze oneindig kan plaatsen, zonder telkens je menu te moeten openen, naar de juiste pagina gaan en dan item klikken en dat dan x zoveel als je wil plaatsen.

Met mijn idee klik je dus 1x in het bouwmenu op een fabriek bijv. en kan er dan 20 achter elkaar plaatsen.

Of zijn er toch tegenargumenten die ik over het hoofd zie bij dit idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo ik had in een vraag die door 1 van jullie beantwoord is een paar ideeën geobert ik kreeg als antwoord of ik het op het forum hier te plaatsen zodat anderen erop kennen reageren ik heb de volgenden ideën om het spel te vereenvoudigen zodat we sneller groeien in het spel

1 iets wat kan vliegen waarmee we gratis grondstoffen/goederen kennen verplaatsen binnen de groep waarin je zit
2 het vechten eruit
3 meer kansen om diamanten te winnen
4 sneller onderzoeken te voltooien
5 meer mogelijkheden om meer grond zodat je je stad kan uitbreiden
6 sneller uitbreidingen voor dwergenpoort zodat je meer opslag krijg
7 mogelijkheid om goederen te verplaatsen tussen meerdere accounts

1) Voor vliegen moet je naar Schiphol gaan.

2) Vechten in toernooi is belangrijkste onderdeel van toernooi. Je kan veel kp, relics, spreuken en scherven winnen. Zoek een BS waar ze veel kistjes uit toernooi halen.

3) Speel zoveel mogelijk events om wensputten te behalen voor de gratis dia's.

4) Spelen van events en probeer zoveel mogelijk prijzen te winnen te denken aan tijdboosters, portaalspreuken, gebouwen die goederen genereren of troepen. Plaats zalen onder de berg om je goederen te boosten of torens van welvaart voor extra hamertjes.

5) Veel provincies veroveren en met je veroverde provincies 2 hoofdstukken durven vooruit te lopen. De extra ruimte die je creëert gebruik je dan voor gastras en/of events. Je stad logisch indelen door bijv. beide kanten van de weg te gebruiken voor plaatsen van gebouwen ipv 1 kant. Heb je stad bekeken en je laat veel ruimte onbenut en onlogisch ingedeeld. Alleen bonusfabrieken plaatsen en daarmee handelen binnen je gilde. 22 WP is een beetje overdreven maar logisch met level 4 dus uppen en een stuk of 10 verkopen . Ook je bonusfabrieken uppen om meer handel te genereren want die staan wel heel laag met level 4 in dwergen. Zal je toch toernooi moeten spelen om voldoende relics te verkrijgen. En daar heb je weer andere OW voor nodig om je legers sterker te maken.

6) Je portaal naar max uppen en meer mijnen aanleggen en die ook uppen. Geld ook voor de hoofdstukken daarna.

7) Dit word als pushen gezien en is gewoon verboden.

En word lid van een BS das ook wel handig. In een BS kunnen ze je aardig op weg helpen hoe je het spel makkelijker en beter kan spelen en ook daar kan je dan terecht voor vragen over het spel.

Zoals je het nu speelt ga je bij orks afhaken en ermee stoppen. Kan ik zo invullen en hoef je niet voor geleerd hebben.
 
Bovenaan