• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hulp gevraagd hoe leden toevoegen

Ik ben begin dit jaar spontaan bevorderd tot Aartsmagiër en in onze bs zijn een paar non actieve leden die ik eerdaags eruit ga zetten. Daarnaast staan er een paar leden te trappelen om bij onze broederschap aan te aan te sluiten. Helaas zie ik nergens een knopje Leden Toevoegen oid in de app of op de pc. Ook kan ik in de wiki en op dit forum niet goed vinden hoe dit moet.
Hoe kan ik leden toevoegen? Wereld is wyandor.
 
Op de wiki staat een stukje over broederschappen, misschien had je het al gevonden: https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Broederschappen

Je kunt niemand toevoegen, je moet ze uitnodigen en ze moeten de uitnodiging accepteren. Althans, zo ben ik altijd binnen gekomen bij een broederschap, alhoewel je een broederschap ook zo open mag zetten voor iedereen.

Ben nooit aarts geweest, dus de details van het proces ken ik niet precies.

De wiki lijkt te beschrijven dat dit altijd kan, maar ik ken het alleen als de persoon die je wilt uitnodigen geen broederschap heeft. Gewoon even proberen.

Je kunt een persoon ook uitnodigen door zijn stad te bezoeken en dan op het broederschap ikoon te klikken daar. Als de persoon dan geen broederschap heeft, kun je de persoon uitnodigen.


EDIT: Andersom kan ook, de persoon kan een sollicitatie sturen die je moet accepteren dan.
 
Iedereen in een BS, met meer status dan 'gewoon lid' {dus ambassadeur, magiër en aartsmagieër}, kan spelers uitnodigen en accepteren.
Zoals Albert al aangeeft kan overstappen niet rechtstreeks; eerst moet die speler de oude broederschap verlaten hebben.

Ook op de app [telefoon, tablet] kan (in ieder geval) de AM spelers uitnodigen.
Klik op het embleem van je broederschap en ga naar het laatste tabblad 'verzoeken'. Maar één button aanwezig bij mij. Klik hierop.
BS uitnodiging 2021-08-18-14-11-47.png
BS Al lid 2021-08-18-14-19-02.png
BS Geen BS 2021-08-18-14-12-56.png


Het volgende venster biedt meer mogelijkheden: willekeurige keuzes (dobbelsteen) of gericht zoeken via een zoekveld.
Zit de gevonden en gekozen speler al in een BS dan heeft die een groen veld onder het BS-schild. Je kunt geen uitnodiging versturen.
Als dat BS-veld grijs is dan kun je wel de speler uitnodigen.

In een later stadium, als die speler jouw uitnoding geaccepteerd heeft, staat diens naam op dat tabblad verzoeken. Dan is het aan jou om te accepteren of weigeren. Jij als AM, maar ook een magiër of ambassadeur, en accepteren is afhankelijk van de verdere BS-instellingen.

Op de PC is een vlotte manier: Links boven, onder je eigen naam, vind je je score:
1629291088428.png
. Klik hierop.
1629291121506.png
1629291308262.png

Zoek in het klassement de gewenste speler op en verstuur die een uitnodiging.
Bij 'Broederschap' - 'Kandidaten' vind je de acceptaties terug.

Veel succes ermee, Teun.
PS. Wij zoeken ook actieve leden, maar dan op Arendyll.
 
Bovenaan