• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Howdie

DeletedUser87

Guest
Gegroet beste lezers,

Beetje interesse naar wie ik ben?
Wel lees volgend dan zeer goed.

Ik ben dus Kr33log en zal lange tijd onder Kr33log bekend blijven. Spelers van andere games weten waarschijnlijk mijn Real-name, maar toch ga ik deze zo lang mogelijk hier geheim proberen te blijven houden.

Ik ben 23 jaar(september) en woonachtig (spijtig genoeg) in BE.

Ik heb op de interne beta de eerste weken altijd top 50 gespeeld tot ik op vakantie ging (vervloekte vakantie's toch :mad:)

Natuurlijk kan ik hier ook weer een hele tekst schrijven zoals ik bij Grepolis heb gedaan, maar ik dacht ik laat gewoon de mensen die daar zin in hebben dat lezen en plak hier gewoon een link.

https://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?29557-Kr33log&p=965947&viewfull=1#post965947

Indien je toch nog vragen hebt mag je deze altijd stellen.

Groeten
Kr33log
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Welkom, Kr33log
Succes op de NL server, maar dat heb je waarschijnlijk niet nodig :)

Ze zoeken hier ook nog naar een gamemoderator, misschien is het wat voor je.
 

DeletedUser87

Guest
Welkom, Kr33log
Succes op de NL server, maar dat heb je waarschijnlijk niet nodig :)

Ze zoeken hier ook nog naar een gamemoderator, misschien is het wat voor je.
Haha, ja wie weet, heb soms toch nog teveel tijd. Maar weet niet of dat zomaar mag en kan ;) . Het is me ook al opgevallen dat er toch een Gamemod is. Dus denk dat de functie ook al vervult is door die persoon.

Welkom!
Leuke eekhoorn btw :D[/QUOTE

Haha bedankt :) Jij leuke lama :)
 

DeletedUser6

Guest
Welkom hier Kr33log en veel plezier op de NL-versie ook!
 

DeletedUser87

Guest

DeletedUser87

Guest
Haha dat geloof ik wel best :) Alhoewel die nu niet al te veel werk heeft (vermoed ik) :p
 

DeletedUser87

Guest
Ach Nederland is veel leuker ;) Komt misschien ook gewoon omdat ik meer in Nederland ben. Maar in België zijn er echt dingen waarvan ik denk. OMG dit meen je niet (facepalm) :D Dus vandaar spijtig genoeg :p
 

DeletedUser87

Guest
Hai, SK. :eek:
Ben ik, als Belg, niet goed genoeg of zo? D:

Correctie: Belgen eten geen 'zak patat' in die context, maar frieten. :x
Haha jij ook hier? :p :eek: Goh jij bent wel genoeg hoor :p Maar NL zijn is toch beter :D

Bwa we eten een zak patat :p en voor de belgen een zak friet :p
 

DeletedUser87

Guest
Ik speelde al zeer lang op de beta. Heb daar in het begin heel lang in de top 50 gespeeld tot ik dus op vakantie gng.
In het begin beginnen zeer veel mensen en daarom heb ik even gewacht mee beginnen.

Maar Elvenar is een spel waarbij je toch wat tijdverdrijf hebt. Dat nog vol in ontwikkeling is en dus heel hard kan veranderen.
Ik hou ook gewoon van nieuwe dingen en vandaar dat ik dus eigenlijk op Elvenar begon.

+ is een nice game :D
 

DeletedUser

Guest
Hey Kr33!
Ik voel weer een grepolisreunie komen net als bij TW2 :eek:
 

DeletedUser87

Guest
Zou het, zou het?
Ik denk dat het hier toch minder gaat zijn dan bij tw2 :D
 

DeletedUser

Guest
Zijn er toch al een heel deel hoor :p
Rabbid, Ara, HoC, Gekko, Jelmer, jij, ik en volgens mij nog een paar die ik nu vergeet :p
 
Bovenaan