• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hoe verzamel ik elvenar-extracten

Ik ben in hoofdstuk 12 van de gastrassen. Daar krijg ik bij de opdrachten links de opdracht om 500 elvenar-extracten te verzamelen. Hoe moet ik dat doen? ik heb alles geprobeerd wat ik verzinnen kan.
 

Aeva

Chef
In het dimensieportaal zit alleen de opslag. Het extract maak je in de gastrasgebouwen (de manifestaties dus).
 
Om deze opdracht te voltooien zul je eerst het portaal en dan ook redelijk wat kanaal delen moeten plaatsen.
Deze kanaal delen leveren jou mineralen op die je op zijn vroegst iedere 3 uur kunt oogsten.
Pas als je genoeg mineralen hebt kun je de elementen maken, water, vuur, lucht en aarde.
deze elementen laat je eerst via optie 1 of 2 de lucht, vuur, water of aarde artefacten maken.
pas als je meer van elk gebouw hebt staan laat je een gebouw via optie 3 of 4 deze elvenaar extracten maken.

Ik zit op Beta ook in dit hoofdstuk en kan je als tip mee geven door eerst extreem veel kanalen te maken zodat je veel mineralen hebt waarna je zo vlug mogelijk het portaal moet verbeteren.
10 kanaal delen of meer zijn echt geen overbodige luxe.
uiteindelijk moet je 3x lucht, 3x vuur, 4x water en 5x aarde elementen maken waar van je telkens 1 er van verbetert naar level 2 of level 3.
Ik hoop voor je dat je dan het portaal al op level 3 of liefst 4 hebt staan.
 
Ik zie nu nadat ik je stad via architect geladen heb dat je al vrij ver in H12 zit dus die elvenaar extracten ben je eigenlijk al aan het maken.
 
In Hfst 12 nemen alle andere elementen steeds toe, maar elvenar extracten blijft stil staan. In de balk bovenaan bij nederzetting goederen heb ik 600/3400 elvenar extracten. Het merkwaardige is dat bij de opdrachten links (2e van boven) gevraagd wordt om 500 extracten te sparen, waarvan er pas 100 gespaard zijn! Hoe kan dat? Er zit al een tijd geen beweging in die getallen 600 en 100. Hoe dan ook, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik beweging in die hoeveelheden krijg?
 
1.png

Gebruik je één van de onderste 2 opties wel om die essence producties te doen?
Dat is wat je moet maken voor die opdracht.

Ik zelf zit nu bij de laatste 5 ontwikkelingen voor dat hoofdstuk.
En je moet die gemaakte eccensies ook doneren.
 
Bovenaan