• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

hobby kamer , filmpjes etc

Hoi ,

de vraag is wanneer alle accounts de beschikking hebben / krijgen over bovenstaande spel verbeteringen.

ik heb verschillende accounts lopen , de meeste tussen de 800 k en 1.5 miljoen, echter het is willekeurig welke accounts het wel en niet hebben.
ook in de broederschappen hoor ik dat de ene speler het wel heeft en de andere niet

bvd
 
Ik vind het vrij verontrustend dat het blijkbaar normaal is, of zelfs gemist wordt dat commerciele berdrijven je maar constant lastig vallen over hun nieuwste produkt hype ook al is het niet eens relevant voor je.
Zo normaal zelfs dat ze dat zelfs mogen doen als je een fantasie spel aan het spelen bent.

Maar goed, in antwoord op je vraag, deze verslechteringen zijn nu in A/B test fase, wat betekent dat er willekeurige groepen spelers verschillende varianten krijgen en "men" aan het kijken is hoe de spelers daarop reageren.

Dat zal een keer afgelopen zijn, en dan zullen we wel "goede" vorm van versclechteirng krijgen voor iedereen.
 
Ik vind het vrij verontrustend dat het blijkbaar normaal is, of zelfs gemist wordt dat commerciele berdrijven je maar constant lastig vallen over hun nieuwste produkt hype ook al is het niet eens relevant voor je.
Voor alle duidelijkheid: deze bedrijven worden door Inno zelf uitgenodigd om in het spel reclame te maken, wat Inno - ongetwijfeld - extra inkomen oplevert, want alleen de zon gaat voor niks op. Besef dat - zoals dat ook voor Facebook geldt - als alles wat je wordt aangeboden gratis is, jijzelf niet de klant bent.. maar het product!

fbandyou.jpg
 
Besef dat - zoals dat ook voor Facebook geldt - als alles wat je wordt aangeboden gratis is, jijzelf niet de klant bent.. maar het product!
Tot nu toe waren we normale klanten bij Inno waar je dias en leuke gebouwtjes konden kopen.

Maar ja, mensen in hokjes onderverdelen om meer gerichte reclame te kunnen slijten is wat er gebeurt.
 
Tot nu toe waren we normale klanten bij Inno waar je dias en leuke gebouwtjes konden kopen.
Het spel is - als je dat wilt én alle beperkingen die dat met zich mee brengt accepteert - nog altijd gratis te spelen... maar de doelstelling van Inno was, is en zal altijd het maken van zoveel mogelijk winst zijn... daar is op zich niks mee, maar laten we er wel duidelijk over zijn.
 
Persoonlijk vind ik dan wel, dat iedereen die filmkes moest krijgen, met alles erbij van kleine voordelen.
Ik speel al bijna 8 jaar dit spel, nog steeds als ontspanning na een dagje in de ouderlingenzorg, maar eerlijk gezegd, krijg ik niet veel extra's van Inno.
Men partner daarentegen, dan weer wel...;niet eerlijk :confused:;):)
 
ben benieuwd of mijn ad blocker het tegen blijft houden
ik zal nooit verplicht een advertentiefilmpje gaan kijken...
is overigens voor mij een reden geweest om te stoppen met een ander spel waar de filmpjes opeens gekoppeld werden aan een soort rankings punten waardoor je verplicht werd omdat te gaan kijken.
ik besteed graag wat aan een spel, maar ik weiger pertinent om reclame te kijken

ps ik heb geen hobbykamer (gelukkig)
 
Inno doet zijn best maar. Ik ga ze niet bekijken en wil ze ook niet bekijken.
Zou wel fijn zijn als je aan kan geven dat je die filmrolletjes niet in je stad wil zien vallen.
Maar dat zal dan wel weer zogenaamd een technisch probleem zijn die ze plots niet kunnen oplossen.

En wil je ze wel bekijken maar niet mogelijk vanwege een adblocker in je antivirus moet je een jaar voor gestudeerd hebben om dat uit te kunnen schakelen. Niet iedereen is een Wizzkid.
 
Bovenaan