• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ho

hoi,
Zoals bij velen spelen wij in onze bs voor een minimum aantal punten.
Per provincie dat je vrijgespeeld hebt hebje toernooi provincie vrijspelen. Maar voor onze kleintjes zou het handig zijn om te zien van welk product hoeveel provincies ze hebben. Als ze mee doen kunnen ze zien of het haalbaar is voor hen. Kan overzicht niet ergens bij geplaatst worden, bv stadhuis of overzicht provincies?
 
Als ze meedoen aan het toernooi en hun best doen, komen ze daar automatisch achter want dan lopen ze vanzelf tegen de grens aan. Ik zie ook niet wat de meerwaarde zou zijn om dat vooraf te weten, het zijn immers kleine spelers waar je geen 10 kistjes mee gaat halen...
 
Ben het helemaal eens met @loki65. Dat is niet alleen handig voor kleinere spelers maar ook voor ietwat grotere (met ietwat grotere doel ik tegen 10.000)
[«zoals bij mij bv. Soms als het toernooi is en ik heb niet zo veel,probeer ik minstens 1 sessie te voltooien,dat lukt niet altijd,en daarom vind ik het dus handig om te weten hoeveel provincies ik heb zodat ik dat kan inschatten»]
@loki65 waarom heeft dit eigenlijk als onderwerp HO?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2989

Guest
Ik ben voor. Voor de grote spelers maakt het meestal niet zoveel uit, maar voor de kleinere/beginnende spelers/ BS-en is een overzicht zeer handig. De enige manier nu is om je vrijgespeelde provincies te tellen. Met de truc van @ivyspine om deze diagonaal te tellen op de wereldbol lukt dat als je goed oplet, maar een overzichtje zou veel handiger zijn.
Is ook voor grotere steden handig bij events die er toe doen voor sommige eventopdrachten die om veel relikwieen of toernooigevechten vragen. Je kunt dan nl. net wat beter inschatten of je ze allemaal via het toernooi pakt of via de wereldbol. B.v. bovenaan het toernooi overzicht vermelden wat je max provincies is van die goederen.
 
Aan de ene kant is het wel eens handig om te hebben, ik zit ook wel eens bij me mini te tellen hoeveel provincies ik nu heb, al begin ik wel langzaam op een punt te komen dat het niet meer uitmaakt, het begint meer te worden dan ik kan doen.

Aan de andere kant vind ik het ook wel spannend op te zien hoeveel ik er heb tijdens een toernooi op me main.

Het is een QoL dingetje en ach prima, aan de andere kant is de situatie die geschets wordt er een 1 minuut tellen op de wereldmap, als ik het goed begrijp gaat het erom of ze 8 provincies hebben, dat betekend dus een nauwelijks gescoute map, en een fase in het spel waarbij de meeste niet eens moeten denken aan toernooi tenzij ze door een grotere speler gesponsord worden (goederen).
 
Bovenaan