• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aangepast & Wacht op Update hier klopt iets niet

DeletedUser2516

Guest
1591392558697.png
 

DeletedUser726

Guest
Ja, maar het is dan ook "OnoVerbrugbaar", zoals de titel van de opdracht aangeeft o_O


(lees ik het goed? staat er een Hoofdletter "V" in de titel??)
 

DeletedUser2578

Guest
Volgens mij is het bij meervoud 'Onoverbrugbare posities' en bij enkelvoud 'een onoverbrugbaar positie'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser726

Guest
Volgens mij is het bij meervoud 'Onoverbrugbare posities' en enkelvoudig 'een onoverbrugbaar positie'.

Dat is toch niet waar Tom over klaagt??

de tekst geeft aan dat ie 2 theehuizen moet maken, maar de voortgangsbalk laat zien dat ie er 2 gedaan heeft en er 5 moet doen.
(zijn getekende rode lijntje staat echter niet goed)
 

DeletedUser726

Guest
Tja de rode lijn zit bij de tekst en viel mij dat op, dus noemde ik dat op, mag ik noemen wat ik zelf ook wil?

dat mag zeker.... ik beken: ik heb ook moeten zoeken wat er nou precies aan de hand was...

"Onoverbrugbare posities" staat ook daadwerkelijk in de titel (ik vroeg me alleen af of het geschreven was met een hoofdletter V want dat kan ik niet zo goed zien door die rode streep)
 

DeletedUser726

Guest
dan is de titel gewoon in orde.... blijft het probleem van de opdracht bestaan.

als tekst: doe er x, terwijl de balk er x van y laat zien.
 

Deleted User - 124539

Guest
dan is de titel gewoon in orde.... blijft het probleem van de opdracht bestaan.

als tekst: doe er x, terwijl de balk er x van y laat zien.
Klopt, weet ik, was ook geen commentaar op de melding van de bug, maar op de grammaticale fout die @SparklyElf maakte.;)
 

Deleted User - 370874

Guest
Is gewoon een tekst fout, moet "Bezit minstens 5 theehuizen" zijn. Deze post mag dus verplaatst worden naar Tekstgerelateerde fouten.

Maar Tomthegreat mag er voortaan best wat meer uitleg bij geven want ik zat me dus ook rot te zoeken in de titel van de opdracht wat daar fout aan zou zijn. :( Misschien moet je dit even doornemen Sjabloon Bugs Melden. :rolleyes:

Gaan we doen
@DonFrank De text van de topic starters opdracht vraagt om 2 theehuizen terwijl er 5 nodig zijn om de opdracht te voltooien
 

DeletedUser726

Guest
aan de andere kant heb ik nog steeds het idee dat er OnoVerbrugbare staat...
die v lijkt hoger dan de o, maar is lastig te lezen door die rode streep die er doorheen staat.
 

Deleted User - 124539

Guest
aan de andere kant heb ik nog steeds het idee dat er OnoVerbrugbare staat...
die v lijkt hoger dan de o, maar is lastig te lezen door die rode streep die er doorheen staat.
Als ik ver genoeg inzoom, denk ik dat de v géén hoofdletter is. Het komt net door die rode streep dat de v groter lijkt, maar als je inzoomt kun je zien dat er nog een héél klein beetje plaats tussen zit tussen de streep en de letter.
 
Bovenaan