• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Het moet me even van het hart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mijn stukje hier heeft misschien wel niets te maken met het spel zelf maar wil het toch even naar voren brengen:

Het merendeel van de mensen die hier reageren op om het even welke topic ook doen dit op een dusdanige wijze dat ze hun eigen mening ventileren zonder op welke wijze dan ook een andere speler/mens te krenken.
Helaas zijn er enkelen die waarschijnlijk er niet bij nadenken hoe een minder gepaste reactie op de ander kan overkomen.

Dit in mijn ogen mooie spel en goed opgezette forum moet blijven zoals het bedoeld is, namelijk elkaars meningen kunnen lezen en bij een reactie respectvol te blijven.
Men kan hier niet zien of iemand rijk of arm, gezond of gehandicapt, blank, bruin, of welke kleur dan ook heeft.
Hetzelfde geldt voor hoe iemands manier van denken is.

Het zou zonde zijn als er vanuit de leiding (managment en moderators) restricties opgelegd moeten worden omdat iemand te ver gaat.
Hun werk is al lastig genoeg om iedereen met vragen en voorstellen duidelijke te woord te staan (ik spreek uit ervaring).

Beste mensen probeer iemand te woord te staan zoals je zelf ook te woord gestaan wil worden.
Weet je dat je daar moeite mee hebt zet je tekst dan eerst in een word documentje en lees het een aantal keren door.
Want eenmaal geplaatst is het zichtbaar voor iedereen hier, daar de onaangepaste tekst direct per mail word toegestuurd.
Het zou zonde zijn als juist door dit soort onvolkomenheden mensen weg zouden blijven bij dit spel omdat men zich aangesproken voelen wat beslist niet de bedoeling is.

We zitten hier allemaal met 1 doel, namelijk een leuk spel spelen en lekker te ontspannen.
Vaak is dat het enige verzetje wat iemand heeft dus ontneem hun dit niet.

@managment en moderators:

Complimenten voor jullie manier van communiceren op dit forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Topic verplaatst naar de hangplek (het gaat immers niet over Elvenar). De posts waar dit topic over gaat heb ik ook even opgeruimd (voordat ik dit zag, maar nu ik dit zie denk ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt).
Ik ben het met je eens, en bedankt voor de complimenten :)
 

DeletedUser66

Guest
De forumregels lijken ons vrij duidelijk, en iedereen kan er vanuit gaan dat wij actie ondernemen zodra die regels worden overtreden, op welke wijze dan ook.
 

DeletedUser

Guest
@Lord Jirre :
Inderdaad heb je, in elk geval naar mijn mening, de juiste keus gemaakt.

@Goryn :
De forumregels zijn zo klaar als een klontje maar toch zijn er vaak een aantal mensen die juist de forumregels niet lezen en gewoon doorklikken.
Echter van een nieuwe topic willen ze graag weten wat er staat, vandaar mijn stukje hier.
Kwaad kan het niet een aantal mensen nog even te attenderen op de omgangsregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser470

Guest
Spelers moeten eens stoppen met een spel te vergelijken met andere vergelijkbare spellen of ze nu van dezelfde gameprovider zijn
of van verschillende. Ieder spel staat op zichzelf!
Developers en moderatoren doen hun uiterste best om spelers plezier te laten hebben! :)

Maar het schijnt dat sommige mensen dit niet kunnen/of willen begrijpen of het is nooit goed genoeg.
Ik zeg altijd: Er zitten altijd rotte appels in de mand!
Als het spel je niet bevalt zoek dan een ander spel!

( Wilde dit topic nog eens naar boven halen ) ;)

Grtjes Lothiriel
 

DeletedUser59

Guest
Spelers moeten eens stoppen met een spel te vergelijken met andere vergelijkbare spellen of ze nu van dezelfde gameprovider zijn of van verschillende.

Vergelijken kan juist heel waardevol zijn (waarom het wiel opnieuw uitvinden?), dus dat zal in mijn geval al niet gebeuren.

En waarom haal je dit in deze topic naar boven, een topic dat al een maand oud is?
 

DeletedUser579

Guest
Mooi gezegd!!

ik ben het helemaal met je eens lothiriel
en ik vind dat voor mensen een ander gaan afkraken dat ze eerst een keer in de spiegel moeten gaan kijken en er een keer aan denken dat ze zelf
een oordeel over zich kan uit voor de spiegel
gr. jacof
 

DeletedUser

Guest
Spelers moeten eens stoppen met een spel te vergelijken met andere vergelijkbare spellen of ze nu van dezelfde gameprovider zijn
of van verschillende. Ieder spel staat op zichzelf!
Developers en moderatoren doen hun uiterste best om spelers plezier te laten hebben! :)

Maar het schijnt dat sommige mensen dit niet kunnen/of willen begrijpen of het is nooit goed genoeg.
Ik zeg altijd: Er zitten altijd rotte appels in de mand!
Als het spel je niet bevalt zoek dan een ander spel!

( Wilde dit topic nog eens naar boven halen ) ;)

Grtjes Lothiriel
Beste Lothiriel,

Dank je dat je dit onderwerp nog even naar voren haalt, wordt zo gauw vergeten hé?

Jou woorden zijn iets anders geformuleerd dan mijn woorden in 'n ander onderwerp, maar als je goed tussen de regels doorleest, zitten we op één lijn.

Het onderwerp is gesloten, dus zal er verder niet op in gaan, maar dank je wel.

Respect is soms ver te zoeken....helaas.... ;)
 

DeletedUser

Guest
Vergelijken kan juist heel waardevol zijn (waarom het wiel opnieuw uitvinden?), dus dat zal in mijn geval al niet gebeuren.

En waarom haal je dit in deze topic naar boven, een topic dat al een maand oud is?
Dit is nog steeds actueel Boko dus waarom niet

Spelers moeten eens stoppen met een spel te vergelijken met andere vergelijkbare spellen of ze nu van dezelfde gameprovider zijn
of van verschillende. Ieder spel staat op zichzelf!
Developers en moderatoren doen hun uiterste best om spelers plezier te laten hebben! :)

Maar het schijnt dat sommige mensen dit niet kunnen/of willen begrijpen of het is nooit goed genoeg.
Ik zeg altijd: Er zitten altijd rotte appels in de mand!
Als het spel je niet bevalt zoek dan een ander spel!

Ik ben het volmondig met je eens Lothiriel.
Natuurlijk mag iedereen zijn zegje doen maar respecteer daarbij ook de omgangsvormen die je in het dagelijks leven ook hoort te hebben.
Helaas zijn er wat dat betreft ook mensen die hier anders over denken zoals je met andere woorden ook al aangeeft.
Het gaat er ook niet wat men wil zeggen maar de manier waarop.
 

DeletedUser59

Guest
Dit is nog steeds actueel Boko dus waarom niet

Dit topic is inderdaad nog steeds actueel. Maar on-topic blijven is fijn, anders gaan we door elkaar heen praten. Elvenar vergelijken met andere spellen (daar doelt Lothiriel op) is iets voor een ander topic, dit topic gaat niet over Elvenar.
 

DeletedUser

Guest
Spelers moeten eens stoppen met een spel te vergelijken met andere vergelijkbare spellen of ze nu van dezelfde gameprovider zijn
of van verschillende. Ieder spel staat op zichzelf!
Developers en moderatoren doen hun uiterste best om spelers plezier te laten hebben! :)

Maar het schijnt dat sommige mensen dit niet kunnen/of willen begrijpen of het is nooit goed genoeg.
Ik zeg altijd: Er zitten altijd rotte appels in de mand!
Als het spel je niet bevalt zoek dan een ander spel!

( Wilde dit topic nog eens naar boven halen ) ;)

Grtjes Lothiriel
weer een aanval op mij nou jullie zijn lekker bezig tjonge jonge
 

DeletedUser

Guest
maak niemand zwart zeg me mening en lees goed wat mods schrijven dat IK niks verkeerds heb gezegd , jullie doen zelf persoonlijke aanvallen op ene topic dat over iets heel anders ging , kan je niet tegen me mening ga dan zelf ander spel zoeken of achter de geraniums zitten , maar dat dan het koppeltje uit alkmaar andere bij moeten gaan halen om me nog ene keer aan te vallen is het ver te zoeken bij jullie laaste wat ik er over zeg . me klachten gaan nu direct naar de moderators .
 

DeletedUser470

Guest
maak niemand zwart zeg me mening en lees goed wat mods schrijven dat IK niks verkeerds heb gezegd , jullie doen zelf persoonlijke aanvallen op ene topic dat over iets heel anders ging , kan je niet tegen me mening ga dan zelf ander spel zoeken of achter de geraniums zitten , maar dat dan het koppeltje uit alkmaar andere bij moeten gaan halen om me nog ene keer aan te vallen is het ver te zoeken bij jullie laaste wat ik er over zeg . me klachten gaan nu direct naar de moderators .

Ten eerste: er haalt mij niemand bij .. ten tweede : en ik val niemand aan. Mijn reactie was bedoeld in het algemeen! Case closed :)
 

DeletedUser68

Guest
goed gezegd Oggo
sommige mensen leven in een andere buurt dan andere we zijn hier ook veel grover in het articuleren dan mensen in Wassenaar
Geeft niet weg dat sommige mensen het verhaal niet snappen en dat geeft frustratie,s

lothiriel zodra je een echt eiland hebt zoals Oggo helemaal vol en vast zit zie ik graag je reactie,s op het forum

lifesaver het forum heeft nogal een gebrek vele mensen hebben er teveel moeite mee om te kunnen aanmelden
De moderators doen zeker hun best hier

Het spel is zeker mooi maar op het hoge niveau waar wij zitten is het niet uitdagend meer vergeet niet oggo zijn eiland vele malen groter is dan die van jouw op dit moment vergelijk dat is
Hetgene wat gezegd word niet te kijken naar ander games ben ik het ook niet echt eens ander spellen van inno games heb ik niet gedaan na de eerste week vond ik het al bagger. mensen die daar wel spelen hebben er ervaring in en zijn goede dingen daar die hier misschien ook heel goed kunnen.
Wij spelen nog maar 6 maanden maar als na 6 maanden mensen zonder diamanten te gebruiken klaar zijn met het spel moet er echt een andere kapitein gaan varen ..OHH de wonderen zijn niet af zou je zeggen . de wonderen zijn ingebracht om even een adem pauze te geven persoonlijk neem ik maar een wonder rest zie ik en vele nog niet het nut van in dat het mij 1 5 of 10 maanden duurt geeft niet er is immers voor hoge spelers weinig te doen nog en snap heel goed zijn frustatie en er zullen best hele leuke update,s gaan komen nog wat rassen en andere leuke dingen. maar dat is dan wat gebeurt er nu
Ik hoor om me heen de geluiden en zie mensen stoppen
 

DeletedUser

Guest
goed gezegd Oggo
sommige mensen leven in een andere buurt dan andere we zijn hier ook veel grover in het articuleren dan mensen in Wassenaar
Ik ga hier niet verder op in want grover articuleren of respectloos reageren is een heel groot verschil.
En daarmee is voor mij de kous wat dit betreft af
Ik hoor om me heen de geluiden en zie mensen stoppen
Ja dat merk ik ook maar men kan het niet iedereen naar de zin maken, alles op zijn tijd.
Daarbij komt het niet alleen door het spel maar goed dit is off-topic
 

DeletedUser

Guest
lees dan maar eens nieuwe missies deel 2 life saver miss snap je me dan wat ik in de eerder gestpte topic proveerde te zeggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan