• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hebben jullie 2 steden op elvenar?

  • Topicstarter Deleted User - 443363
  • Startdatum

Deleted User - 443363

Guest
Hoi.

nu eens even een kletstopic met als thema de vraag of jullie steden hebben in beide werelden. Ik overweeg namelijk om een stad in winyandor te maken maar weet niet of t goed be te houden is. Want vinden jullie?
 

DeletedUser3012

Guest
Oh, het is makkelijk te doen, tenminste op de browser. Daar kun je gewoon twee tabbladen openen, en beide steden tegelijkertijd bijhouden. Weet niet hoe het op de app werkt, maar ik denk dat dit echt wel kan.
Maar als je net begint raad ik je aan toch 1 stad te nemen. Reden: Je moet aan het begin veel harder en actiever werken dan later. Later moet je hard gaan nadenken en puzzelen hoe je het volgende gastras nu weer gaat aan pakken, maar dit kan langzamer. Ik raad je dus aan pas als je bij dwergen bent aangekomen een tweede stadje aan te maken, hoewel het echt niet nodig is, als je echt heel actief is. De keuze is in jou!
 
Gewoon een tweede account aanmaken met ander emailadres. Of je kunt in beide werelden Arendyll en Winyandor met hetzelfde account spelen.
In aanvulling op magicalbean: als je verder komt duren uitbreidingen veel langer. Denk dan gerust aan een dag of een paar dagen. Dan heb je het dus minder druk dan in het begin.
Andere reden om te wachten met een tweede stad: zoek eerst met 1 stad uit hoe alles werkt en wat voor jou een handige tactiek is hoe je het spel wilt spelen. Dan maak je bij de tweede direct de goede keuzes.
 

Deleted User - 443363

Guest
Nou dat word m dus niet want heb een rommelte ervan gemawkt want weinig ruimte en due opdrachten moet ik steeds wat nieuws bouwen en ja ruimte te kort

Is t niet slimmer om hier voor mij een algrmeen vragrntopic te maken moet nu steeds een nieuw topic maken voor n vraag en die heb ik veel dus ja
 
Ik herhaal mijn suggestie nog maar eens dat je je misschien beter bij een BS met ervaring kunt aansluiten, en de vele adviezen die je al hebt gekregen op te volgen... en misschien kun je ook eens de moeite nemen om je verdiepen in alle informatiebronnen die tot je beschikking staan, zoals de ingame Wikipedia en de website elvengems.com???
 

DeletedUser3012

Guest
Nou dat word m dus niet want heb een rommelte ervan gemawkt want weinig ruimte en due opdrachten moet ik steeds wat nieuws bouwen en ja ruimte te kort
Je kunt de opdrachten ook niet doen. Als je in een volgend hoofdstuk zit kun je ze overslaan. BTW, als je een slechte indeling hebt, gewoon provincies verkennen. In het begin gaat dit nog snel, en heb je er zo een paar uitbreidingen bij om opnieuw in te richten.
 

Deleted User - 443363

Guest
Je kunt de opdrachten ook niet doen. Als je in een volgend hoofdstuk zit kun je ze overslaan. BTW, als je een slechte indeling hebt, gewoon provincies verkennen. In het begin gaat dit nog snel, en heb je er zo een paar uitbreidingen bij om opnieuw in te richten.
Haha thanks ben geswitcht naar wereld en daar kreeg ik de keuze of ik wilde bouwen of leger

Maar weet je of je op 1 mailadres twee accounts kan hebben
 

DeletedUser3012

Guest
Maar weet je of je op 1 mailadres twee accounts kan hebben
Nee, dit kan niet, maar echt, je kunt je stadje best weer netjes krijgen. Mijn stad word na iedere paar maanden een rommeltje, en daarna doe ik er een dag over de stad weer overzichtelijk te maken.
 

Deleted User - 443363

Guest
Nee, dit kan niet, maar echt, je kunt je stadje best weer netjes krijgen. Mijn stad word na iedere paar maanden een rommeltje, en daarna doe ik er een dag over de stad weer overzichtelijk te maken.
Thanks. Maar ik vrees dat dat m in Arendyll niet meer gaat worden haha.
 
Ik speel in de 2 werelden, de ene als elf en de andere als mens, het is best te doen, in de elfen wereld ben ik bij de dwergen aan beland en bij de mensen sta ik nog in het begin maar het is wel leuk om zo het verschil in de beide werelden te zien en kan je leren van je fouten
 

Deleted User - 443363

Guest
Ik speel in de 2 werelden, de ene als elf en de andere als mens, het is best te doen, in de elfen wereld ben ik bij de dwergen aan beland en bij de mensen sta ik nog in het begin maar het is wel leuk om zo het verschil in de beide werelden te zien en kan je leren van je fouten
Ik speel liever als elf. Heb bij andere spellen al mensensteden gebouwd haha en t heeft nog een andere reden hihi.
 
je hebt of weinig ruimte, of geen ruimte... zolang je nog wat vrije vlakjes hebt, kun je puzzelen... alleen als je helemaal geen vrije vlakjes hebt, staat alles vol. In zo'n geval kun je overwegen om dingen af te breken... soms is een paar wegen afbreken genoeg om puzzelruimte vrij te maken
 

DeletedUser3012

Guest
Ja, wat @rodeon zegt, en daarbij, wat ik ook al eerder heb gezegd: Ik zou echt wat provincies verkennen. Dit levert je aan het begin snel veel uitbreidingen op!
 

DeletedUser3012

Guest
Zie ook dat je een overbodige hoeveelheid aan weg hebt. Dit kun je allemaal afbreken, en beter neerleggen. Ook heb je echt een hoop ruimte. Ik doe het meestal met in verhouding minder ruimte
 

Deleted User - 443363

Guest
Oke thanks

Ik heb t veranderd maar nu geeft ie aan dat mn gebouwen niet aan n weg leggen terwijl ze dat wel liggen wat nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je weg moet in verbinding staan met het stadhuis… gebouwen zo neerzetten dat ze de weg wel raken... gebruik wegen zoveel mogelijk aan beide kanten en leg de 'korte kant' van gebouwen tegen de weg.. en verder zelf even nadenken scheelt ook een stuk!
 

DeletedUser2665

Guest
Zolang iedereen het voorkauwt, gaat zelf nadenken 'm niet worden.
Al betwijfel ik of het überhaupt de bedoeling is om het spel te leren spelen.
 
Bovenaan