• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Handwerken ververst pas na ophalen productie

De productie 'handwerken' in de academie was al meer dan een dag klaar, ik kon vandaag pas online om die productie op te halen.
Ondertussen bleef de reeks mogelijke producties onveranderd en de teller stond schijnbaar stil op 7 uur en nog wat.
Pas na het ophalen van het geproduceerde oefenterrein voor orkstrategen begon de teller weer te lopen.
Loopt die teller normaal niet altijd door? Het lijkt erop dat de afgewerkte productie de teller bevroor,
misschien zelfs al van bij de start van de productie.
 
Deze keer lijken de meeste recepten wel ververst, alleen staat degene die ik maakte er nog wel tussen (afgevinkt) terwijl ik die al opgehaald heb. Ik vermoed dat het de bedoeling was dat die daar dan ook niet meer staat.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Heb je het scherm destijds toevallig open laten staan? Het is mogelijk dat je scherm namelijk de verkeerde tijd weergeeft, terwijl de tijd in de achtergrond wel doorloopt. Een refresh lost dat meestal op.

Deze keer lijken de meeste recepten wel ververst, alleen staat degene die ik maakte er nog wel tussen (afgevinkt) terwijl ik die al opgehaald heb. Ik vermoed dat het de bedoeling was dat die daar dan ook niet meer staat.
Het klopt dat die er afgevinkt tussen blijft staan, er komen pas nieuwe recepten zodra de tijd is verstreken (of direct voor diamanten).
 
In de weekends kan ik vaak niet online en dan heb ik maandag zo'n productie op te halen waarbij de reeks waaruit je kon kiezen van vrijdag in z'n geheel niet ververst lijkt, ook al zou je dat wel verwachten op basis van de refreshtijden van die keuze wat je zoal kan maken.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Na een weekend zou die lijst wel ververst moeten zijn inderdaad. Zou je eens op vrijdag een screenshot willen nemen en op maandag? Dan kunnen we direct zien of daar een verschil in zit (of niet).
 
Bovenaan