• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Handelsgebouw geeft storingen

Spelversie: 1.149.2
Spelwereld: Winyandor
HTML5: ja
Spelersnaam: rodeon
Mensen of Elfen: Mens
Browser + versie: Firefox 98.0.1 (64-bits)
Besturingssysteem: Windows 10
Schermresolutie: 1680 x 1050

Reproduceerbaarheid: 3/5

Titel van de Opdracht: nvt

Huidige Situatie:
Bij het bladeren door de diverse pagina's in het Handelsgebouw, loopt na een (willekeurig) aantal klikken de boel vast. Als ik dan het gebouw verlaat en vervolgens probeer het Handels gebouw opnieuw te starten, loopt het spel vast en moet ik het opnieuw starten

Verwachte Situatie:
Het Handelsgebouw 'gewoon' te kunnen gebruiken zonder vastlopers of bevriezing van het spel

Reproductiestappen
1.
Open het Handelsgebouw, klik meerdere keren op de diverse tabbladen en/of doe wat handel
2. Het scherm van de handelsgebouw wordt na een (willekeurig) aantal klikken niet meer compleet opgebouwd en het scherm er omheen wordt 'donker'
3. Verlaat het Handelsgebouw (klik ernaast), het Handelsgebouwvenster sluit
4. Open het Handelsgebouw opnieuw, het schermpje verschijnt niet en heel het scherm wordt 'donker', spel loopt vast
5. Start het spel opnieuw en alles werkt normaal
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een soortgelijk probleem, maar simpeler en bij de troepenproduktie. (Firefox 98.0.1, Linux).
(In ieder geval de kazerne en het huurlingenkamp, maar ik denk dat het niet uitmaakt)

1. Oogst de troepen die gemaakt zijn door het gebouw aan te klikken.
2. Direkt daarna klik weer op het gebouw om het produktie scherm te openen.
3. Hele stad wordt wat donkerder (wat normaal is als je een scherm opent), maar scherm komt niet.
4. Je kunt niets meer, enige uitweg is herladen van het spel.

Als je lang genoeg wacht tussen 1 en 2 dan werkt het. Klik je snel genoeg achter elkaar (ong 1/2 seconde schat ik), dan is het einde van het spel.
Ik vermoed dat uitwisselen van informatie van de geoogste troepen de informatie over het scherm van het troepen gebouw in de weg zit.
 
Neerstorten van event currency aan de rand van de stad lijkt ook vastlopers te veroorzaken.

Soms reageert het spel niet meer als ik na "lange" tijd iets aanklik. Als ik herstart krijg ik dan steeds de melding "er is een ei neergestort in je stad".
 
Heb ook hetzelfde probleem met het handelsgebouw na aantal klikken loopt het vast daarna ook het spel moet opnieuw inloggen om weer te kunnen handelen is in beide werelden hetzelfde probleem
 
Het gebeurt meestal als er op dat moment iets in je stad gebeurt. Dat kan een bericht in de chat zijn of je krijgt een mail of een gebouw is net klaar met zijn bouwtijd maar meestal als er currency in je stad valt. Het spel moet 2 handelingen tegelijk verrichten en dat zorgt voor vastlopers.
 
Bovenaan