• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

handel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2114

Guest
Ik zie dit topic nergens tussen de al doorgegeven of de openstaande suggesties staan, dus ik zou het gewoon uitwerken. Je hoeft toch niks te zeggen over het programmeren? Alleen de voordelen en nadelen noemen. Hoe dit gerealiseerd moet worden is makkelijk: gewoon de tekst aanpassen.
 

DeletedUser1796

Guest
@brocante zoals @stan2002 aangeeft :)
er zijn meerdere optie's door andere spelers gegeven, zet deze onder de beschrijving erbij.
Wat is de voordeel van je idee, wat is de nadeel (als die er is en anders zet je er achter die is er niet)
en wat is je motivatie van het idee (die heb je al in je bericht gezet :) )
 
Ik heb het net ff vluchtig doorgelezen..., het schijnt dat dit onderwerp al eerder ter sprake is gekomen dus,.....geen verdere actie denk ik.
Grote pagina tekst, moet je niet van schrikken.

Het doel van het verzoek is een samenvatting van je idee in de 1e post maken, zodat stemmers alleen de 1e post hoeven te lezen in plaats van in de hele discussie te moeten zoeken want je nu exact voorstelt.

Dus
- Wat wil je veranderen.
- Wat wordt het als je voorstel gedaan is.
- Wat is het voordeel van deze verandering.
- Wat is het nadeel van deze verandering.

Het lijkt allemaal erg dom en voor de hand liggend dat je het moet opschrijven, maar toch gewoon doen, zodat Klaasje die net 1 maand speelt ook begrijpt waar je het over hebt.

De enige vorm van bespreking is https://nl.forum.elvenar.com/index....ng-e-mailadres-al-in-gebruik.5652/#post-58831 ook een post van je, maar dan als vraag, en niet als suggestie om het te veranderen.
Als suggestie/idee is het nog niet voorbij gekomen, althans niet in mijn zoek resultaten.
Deze regel is er met name om te voorkomen dat spelers vaak vrijwel identieke voorstellen gaan doen, volgens mij is dat hier niet het geval :)
 

DeletedUser234

Guest
De werkwijze vind je hier: https://nl.forum.elvenar.com/index....gesties-en-ideeën-graag-dit-eerst-lezen.4315/. Volgens dit topic moet je het idee uitwerken, voordat er een poll over kan komen

Wat valt er uit te werken..., moet ik vertellen hoe een en ander vorm moet worden gegeven?

De fout is geconstateerd, niemand die het tegenspreekt, velen die het bevestigen, dus redelijkerwijs is het aan te nemen dat dit klopt.

De oplossing is geboden, zelfs kant en klaar de gewenste tekst aangeleverd, meerdere opties gegeven en duidelijke steun voor:

"Deze aanbieding bestaat niet meer"

Dan hoeft het toch niet meer uitgewerkt te worden??????? En een poll is helemaal onzin.

Dit is gewoon een kwestie van: team leest het en geeft het door aan degene die dit aan kan passen. Zo simpel kan het!
Anders ben je wel hele eenvoudige dingen, onnodig heel erg moeilijk aan het maken.
 

DeletedUser1592

Guest
Dan hoeft het toch niet meer uitgewerkt te worden??????? .

Zoals je in de reactie van priscil hebt kunnen lezen is de omschrijving nu duidelijk genoeg en is verdere uitwerking niet nodig.
Omdat er meerdere suggesties zijn gedaan hoe de tekst moet luiden, kan het een en ander prima als idee worden meegenomen. Denk ook niet dat het idee in stemming hoeft te worden gebracht om te worden doorgegeven, maar daar zullen we ons intern over beraden. Uiteraard zijn suggesties voor de eventuele tekst nog steeds welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan