• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

handel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2975

Guest
Regelmatig wordt ik geconfronteerd met het volgende ..: Als ik handel wil pakken krijg ik het bericht dat het nieuwe email-adres al wordt gebruikt door iemand anders...beetje vreemde vertaling vind ik. Wordt het niet tijd dat er in het Nederlands komt te staan dat deze handel al door iemand anders is gepakt...of het zou ook kunnen zijn dat degene, die de handel heeft aangeboden, deze heeft verwijderd? Om kort te gaan....Deze handel bestaat niet meer..!
Het voordeel is dat het voor de meeste spelers minder verwarrend is dan de huidige tekst.
Het lijkt me niet dat dit een grote ingreep behoeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Volgens mij is dit al eens gemeld in topic 'tekstgerelateerde fouten', correct me if I'm wrong. :)
 

DeletedUser2975

Guest
Het is al jaren bekend, en het wordt niet opgelost. Een suggestie hoe het op te lossen lijkt me dan nog de enige weg.
Wie zijn hier nu de ontwikkelaars...:(. Je zou toch denken dat een tekstgerelateerde fout eenvoudig kan worden opgelost. Ze mogen mijn (serieus) voorstel gebruiken, als ze zelf de oplossing niet weten ;):D. Nog een kleine tip...: pak het woordenboek Engels-Nederlands erbij...., komt vast goed :).
 
Iedereen is druk met grote moeilijke uitbreidingen en het laaghangend fruit wordt volkomen over het hoofd gezien :)

Of het echt een tekstgerelateerde fout is, is mij wat onduidelijk. De tekst is zo vreselijk verkeerd dat de string waarschijnlijk in een grijs verleden ergens anders vandaan is gevist, en nu wellicht op meerdere plekken gebruikt wordt. Aanpassen kan wel, maar dan is het elders foutief (waar nu "email adres al gebruikt" wel een zinnige betekenis heeft). Als het echt alleen de vertaling zou zijn, dan was het waarschijnlijk al lang aangepast, aangenomen dat support ook de nederlandse vertaling voor zijn rekening neemt.
Nieuwe string maken voor het marktscherm zal overigens ook niet erg moeilijk zijn, elk event geeft ettelijke 10-tallen nieuwe stukjes tekst.


Ten aanzien van je voorstel, misschien iets als "Het aanbod is al van de markt verdwenen" ?
Je hebt ook als mogelijkheid dat de verkoper zich bedenkt, dus "verkocht" is iets te voorbarig wellicht.
 

DeletedUser3381

Guest
Mee eens, er zijn 2 opties waardoor een aanbieding niet meer aanwezig kan zijn, of de speler heeft de aanbieding verwijderd, of iemand is je voor geweest. De melding die je krijgt is bijzonder vreemd en levert nog steeds verwarring op bij spelers. ‘Deze aanbieding bestaat niet meer’ lijkt me dan ook een prima mededeling.
 

DeletedUser447

Guest
ja helemaal mee eens hoor
even de tekst veranderen is een goed plan
brengt minder verwarring op bij nieuwe spelers in het spel
 

DeletedUser2114

Guest
Dit moet inderdaad echt veranderd worden. De melding slaat helemaal nergens op hier en kan door spelers makkelijk niet begrepen worden. 'Deze aanbieding bestaat niet meer' lijkt mij inderdaad een goede.
'Verhandeld' lijkt mij geen goede optie, omdat de aanbieding ook door de spelers zelf van de markt kan zijn gehaald.
 

DeletedUser447

Guest
helemaal mee eens deze aanbieding bestaat niet meer is een goeie vermelding
 

DeletedUser2975

Guest
Dan zullen we nu een stemronde moeten aanvragen , anders wordt het verwezen naar de archieven :D;).
 

DeletedUser1796

Guest
@brocante, zou je je begin post wel nog even willen aanpassen zoals aangegeven staat in de werkwijze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2975

Guest
Priscil, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe..zou je me kunnen zeggen wat/hoe ik een en ander moet aanpassen en waar vind ik de werkwijze? Heb wel de spelregels gelezen maar dat bedoel je vast niet.
 

DeletedUser2975

Guest
Ik heb het net ff vluchtig doorgelezen..., het schijnt dat dit onderwerp al eerder ter sprake is gekomen dus,.....geen verdere actie denk ik. Bovendien heb ik totaal geen verstand van ontwikkelen enz. ben slechts een plezier gebruiker. Zolang mijn laptop doet wat ie moet doen is het oké, zodra er iets aan de knikker is moet ik hulp vragen :cool:. Vraag mij geen dingen, die met programmeren e.d. te maken hebben.:eek:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan