• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aangepast & Wacht op Update H15 inconsekwente naam gebruik

In hoofdstuk 15 wordt bij het gast ras 2 benamingen gebruikt voor het zelfde item die je moet maken.
Als Elf maak ik Manifesten en ?
Zijn het nou Collecties of zijn het verzameling...
Wil ik het omzetten naar de dwergen variant dan heb ik, U raad het al Collecties nodig om de Verzameling te maken.
In de voorraden lijst boven in het scherm heten het ook collecties.
Ook als ik op de portaal klik zijn het daar collecties behalve als ik het ga maken zijn het verzamelingen

Graag alles hernoemen naar Collecties zoals het ook via de wiki terug te vinden is.
 

Bijlagen

  • foutje.png
    foutje.png
    155,6 KB · Weergaven: 101
Misschien heb ik de titel van deze fout verkeerd gekozen maar ik had graag na een week wachten toch wel een bevestiging verwacht en eventueel een melding of dat er iets aan gedaan wordt.
Nu loop ik steeds tegen dit stukje aan dankzij en een lees beperking en een autisme spectrum stoornis.
Ik zit soms minuten lang te bedenken wat ik moet doen terwijl ik dit in andere hoofdstukken niet had.
 
Er staan wel meer bugs open waar al langere tijd niet neer gekeken is, moderators zijn druk met andere zaken neem ik maar aan.

Maak anders voor jezelf een notitie op papier wat je wanneer moet doen, dat scheelt frustratie in het spel.
 

DeletedUser4585

Guest
Moest ook even goed in de Wiki kijken maar lijkt me inderdaad dat Verzameling fout is en dat dit Collectie moet zijn.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Fix in de volgende vertaalupdate :) Verzameling wordt in het spel gebruikt en is nu overal in het spel doorgevoerd.
 
Bovenaan