• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Peiling Graag een waarschuwingsscherm bij annuleren van een actie

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 25 67,6%
  • Tegen

    Stemmen: 12 32,4%

  • Totaal aantal stemmers
    37
  • Enquête gesloten .

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Geen zorgen: Ik heb het idee in het eerste bericht iets duidelijker gemaakt.

Peiling toegevoegd, 14 dagen om te stemmen!
 
ik ben helemaal voor, al had ik het idee nog beter gevonden als je gewoon alles terugkrijgt zolang de bouw nog niet af is. Maar in de echte wereld is dat natuurlijk ook niet zo ....
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Vanuit InnoGames-perspectief is dit iets wat relatief weinig tijd kost om erin te bouwen, met wel een bruikbaar resultaat. Mocht dit idee voldoende voor-stemmen krijgen, dan is de kans relatief groot dat dit op termijn geïmplementeerd kan worden (al kan ik niks beloven).
 

DeletedUser2114

Guest
Ik snap eerlijk gezegd de nee-stemmers niet. Misschien iemand die een uitleg kan geven? Een waarschuwingsscherm vind ik alleen maar positief, dat voorkomt het per ongeluk annuleren van dingen.
 
ik klik al genoeg:)
gewoon niet met je ogen half open of onder invloed zooi verkopen ;)
1x gebeurt helemaal in het begin ergens. verder nooit last van.
Geldt ook voor dingen die nu nog wel een scherm hebben.

Gewoon een popup als je erboven zweeft -in verkoop modus- wat laat zien of en wat je terugkrijgt is goed genoeg.
 

DeletedUser68

Guest
gewoon opletten voor je een fabriek aanzet dus nee

Heb liever dat ze tijd steken in nieuwe opdrachten na 4 jaar
 
Ik heb wel eens dat ik een gebouw wil plaatsen maar dat het per ongeluk toch niet past. Verlies ik dan ook goederen? De bouw is dan nog niet gestart.
 

DeletedUser234

Guest
Nee dan zeker niet, volgens mij krijg je zelfs tijdens de bouw als je die annuleert je goederen terug.
 
Bovenaan