• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gezocht: inhoud lijstje van toernooi kistjes

Is er een lijst met inhoud van kistjes uit het toernooi ergens in normaal leesbare tekst, en niet op social media zoals FB etc, die ik uit principe niet bezoek?

- Engels en nederlandse wiki laten nog oude KPs zien, en bevatten geheel geen overzicht van de kistjes voor zover ik kan zien.

- KP-instants in de hover zijn volkomen onduidelijk over hoeveel er in zit (gewoon het aantal erbij zitten is te lastig blijkbaar), de kleur-codering lijkt me ook niet genoeg, het aantal verschillende KP-instants in de kistjes klopt niet met het aantal kleuren lintjes volgens mij.

- gamergems heeft ook geen lijst.

Alvast bedankt!
Albert (die weer iets wijzer probeert te worden)
 
upload_2018-9-2_10-30-28.png
 

DeletedUser990

Guest
Betekent dit dus zaterdagavond om 8 uur worden er bij 3 kistjes 15 kennispunten bijgeschreven?
Dus kan je zaterdagavond niet innen en log je zondagmorgen in dan heb je als je spreuk aangezet hebt maar 20 kp!
 

DeletedUser2114

Guest
Betekent dit dus zaterdagavond om 8 uur worden er bij 3 kistjes 15 kennispunten bijgeschreven?
Dus kan je zaterdagavond niet innen en log je zondagmorgen in dan heb je als je spreuk aangezet hebt maar 20 kp!
Je krijgt de kp in bundels. Die bundels komen in je inventaris en niet direct in je kp-balk. Je raakt dus geen kp kwijt als je die zaterdagavond niet online kunt komen om kp uit te geven.
 

DeletedUser990

Guest
Bedankt , ja ga me ook maar met toernooien bezig houden!
 
KP uit toernooi provincies die je gedurende de week wint is gewone KP, die je overal voor kunt gebruiken en die wel in je balk komt. Dat heb je echter geheel zelf in de hand, dus lege balk is geen probleem. Max aantal KP van een provincie is ergens in de orde van 5/6 wat ik tot nu toe gezien heb (al zul je wel meer krijgen als je maar voldoende provincies doet).

De eind-beloning op zaterdag avond (alle kistjes die het BS heeft veroverd) bevatten diverse dingen zoals spreuken, runen / runen-scherven, en KP instants (alleen te gebruiken in wonderen), in aantallen zoals CrazyWizard aangeeft.

Als je met de muis boven een kistje blijft zweven in het toernooi scherm krijg je een popup met de inhoud.
 
Bovenaan