• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gegroet Elfen en Mensen ;-)

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen, zal me even komen voorstellen. Ik ben dus Lupus (bij mijn geboorte hebben ze toch maar voor Ann gekozen lol ), ik ben 39 jaartjes jong en woon in België.
Ik speel Elvenar nu sinds vorige week ofzo en vind het echt een leuk spel. Grafisch zeer mooi en zit ook goed in elkaar, dikke pluim voor de makers dus ;)
Hier en daar zou er van mij wel wat mogen veranderen maar die dingen zijn ook al aangehaald in dit forum :cool:
Ik ben op dit forum dus nieuw, heb al wat zitten afsnuffelen en gelezen maar zit al een tijdje te sukkelen om bij mijn profiel een avatar online te krijgen maar lukt me dus niet. Het bestand dat ik upload is in ieder geval groter dan 200x200...eigenlijk alle afmetingen al geprobeerd maar helaas dus. Krijg wel iedere keer de melding dat upload voltooid is maar zie geen afbeelding verschijnen. Als er iemand tips heeft ofzo hoe ik (eindelijk) eens een fotootje langs mijn naam krijg ipv dat vraagteken dan zijn ze welkom.

Groetjes
Lupus
 

DeletedUser47

Guest
Welkom op Elvenar lupus,

De avatar bug is er al een tijdje, maar niemand weet echt waarom, vooral blijven proberen.
 

DeletedUser127

Guest
Bedankt Blasti, aan plezier zal het hier niet ontbreken...moet enkel het vechten nog onder de knie krijgen, snap het nog niet echt goed en verlies dikwijls maar tijd brengt raad he hahaha

Geen probleem, en tijd zal het brengen inderdaad, hou wel in het achterhoofd dat sommige gevechten niet gewonnen kunnen worden zonder zware verliezen :p

En een klein vecht tipje, laat je ventjes soms de 1e beurt staan, zodat hun moeten komen, dan krijg je meestal de 1e slag, alleen bij mortieren en bogen werkt dit vaak niet
 
Bovenaan