• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Geen zaden uit de nieuwsbrief

DeletedUser4585

Guest
Wat ik ook probeer ik krijg geen zaden uit de nieuwsbrief. :(
1589198963142.png


Ik speel met één account op NL1 & NL2, krijg ook 2x de nieuwsbrief. Als ik op de button "NAAR HET EVENEMENT!" klik wordt Elvenar geladen en moet ik kiezen op welke wereld ik wil inloggen. Maakt echter niet uit wat ik kies, zie er nergens 50 zaden bij komen. :(
 

DeletedUser2578

Guest
Bij mij lukt het ook niet. Ik denk dat het een bug is of het is een nieuw eventelement dat het zo hoort dat je niks krijgt.
 

DeletedUser3827

Guest
Leuk hoor, bij geen enkel account in mijn bs krijgen we de "gratis" 50 zaden die we per email kregen:mad:.
Daarbij is dit weer zo'n dom event met krassysteem ... pfff:confused:
 

DeletedUser4585

Guest
We zijn op de hoogte van het probleem en lossen het zo snel mogelijk op.
Wordt aan gewerkt dus. :)

Als ze nu gewoon iedereen die 50 extra zaden geven heb je ook geen gezeur wie wel/niet de nieuwsbrief krijgt.
 
Ik heb de nieuwsbrief (dit keer) helemaal niet ontvangen… dat verbaast want ik krijg hem normaliter wel!
 
Fijn dat ze er mee bezig zijn. Ik vond het al raar dat mijn andere 2 accounts evenveel zaden hebben als ik, terwijl zij geen nieuwsbrief ontvangen (bewust) en ik de mijne al had aangeklikt. We wachten af.
 
Bij mij net het zelfde:confused:, gelukkig wordt er aan gewerkt:rolleyes: Heeft er trouwens nog iemand 2 mails gehad?
Ik heb ook 2 mails gehad.
Een met de boodschap:
50 voorjaarszaden voor jou! Doe mee aan het evenement en pak je eerste beloning!
en de ander met de boodschap:
50, 100, 250 of zelfs 500 voorjaarszaden? Ontdek hoeveel jij hebt ontvangen
Maar net als allemaal (nog?) niets ontvangen :)
 

DeletedUser4585

Guest
Ik heb ook 2 mails gehad.
Een met de boodschap:
50 voorjaarszaden voor jou! Doe mee aan het evenement en pak je eerste beloning!
en de ander met de boodschap:
50, 100, 250 of zelfs 500 voorjaarszaden? Ontdek hoeveel jij hebt ontvangen
Maar net als allemaal (nog?) niets ontvangen :)
Had dat nog niet eens gezien, wordt dan nog belangrijk om deze te openen op de juiste wereld. :)
 
Ik kreeg ook 2 emails maar het bijzonder is dat ik die krijg op mijn BETA accountmail en de link in de mail gaat naar de NL versie en geen zaden. En ik kan ook niet inloggen via facebook maar alleen met naam en ww. Via facebook krijg ik een extra naam die naar een ander spel verwijst.
 
Bovenaan