• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Contact Support Geen manatranen terug na annuleren bouw staalverwerkingslocatie

DeletedUser2226

Guest
Spelversie: v1.49.2-(b47f61ae8) (2018-03-08 9:08)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Chrome Versie 64.0.3282.186 (Officiële build) (64-bits)
Flash Speler versie: 29.0.0.113
Besturingssysteem: Windows 10 Home
Schermresolutie: 1920x1080
Spelersnaam: Joost38
Mensen of Elfen: Mensen

Reproduceerbaarheid: onduidelijk, slechts 1x geprobeerd (niet getest op reproduceerbaarheid)

Titel van de Opdracht: NVT

Huidige Situatie:
Na annuleren van de bouw van een staalverwerkingslocatie krijg je geen manatranen terug.

Verwachte Situatie:
Na annuleren van de bouw van een staalverwerkingslocatie krijg je wel manatranen terug (net als andere grondstoffen)

Toevoeging: bug viel niet direct op. Ik ontdekte een paar uur later pas dat ik minder manatranen had dan dat ik zou moeten hebben als ik ze terug had gekregen.
 

DeletedUser1427

Guest
Spelversie: v1.49.2-(b47f61ae8) (2018-03-08 9:08)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Chrome Versie 64.0.3282.186 (Officiële build) (64-bits)
Flash Speler versie: 29.0.0.113
Besturingssysteem: Windows 10 Home
Schermresolutie: 1920x1080
Spelersnaam: Joost38
Mensen of Elfen: Mensen

Reproduceerbaarheid: onduidelijk, slechts 1x geprobeerd (niet getest op reproduceerbaarheid)

Titel van de Opdracht: NVT

Huidige Situatie:
Na annuleren van de bouw van een staalverwerkingslocatie krijg je geen manatranen terug.

Verwachte Situatie:
Na annuleren van de bouw van een staalverwerkingslocatie krijg je wel manatranen terug (net als andere grondstoffen)

Toevoeging: bug viel niet direct op. Ik ontdekte een paar uur later pas dat ik minder manatranen had dan dat ik zou moeten hebben als ik ze terug had gekregen.

Bedankt voor je melding, wij adviseren om jouw vraag bij support neer te leggen. De status van dit topic krijgt dan ook 'contact support' en wordt verplaatst naar het archief. Wij komen jouw vraag via support dan ook graag tegemoet.
 
Ik kan je jammergenoeg al zeggen wat het antwoord van support gaat zijn, want ik heb 1,5 jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt en doorgegeven aan support.

annulatie van een bouw is in de ogen van het spel gelijk aan het afbreken van het geplaatste gebouw. Je krijgt dan ook een popup bij annuleren met de melding dat niet alle goederen gaat terug krijgen. (probeer maar eens bij gelijk wel ander gebouw, is daar hetzelfde)

Het annuleren van een upgraden werkt anders, daar krijg je alle goederen (ik veronderstel altijd) die de upgrade kosten terug.

De motivatie vanuit de devs is, ze willen dat je bewust keuzes maakt waar je het gebouw plaatst.
Persoonlijk was ik er ook niet mee akkoord en heb het ticket dan ook laten doorgeven naar hoger level mod, met hetzelfde resultaat :(
Ik had mijn bouw gewoon geannuleerd omdat ik een beter plekje gevonden had waar ik hem wou zetten. Maar dat lukte dus niet meer wegens tranen niet terug gekregen.
 
Bovenaan