• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost geen geluid in de game

DeletedUser2499

Guest
sinds de update van vandaag geen geluid meer
op beta was het hetzelfde probleem maar dat is sinds vandaag opgelost
nu is het probleem op nl aanwezig voor mij
stomme vraag miss maar wat is het nut van de beta als jullie de fouten der niet uithalen voor dat je de nl versie update

groet Eudoxx
 

DeletedUser1427

Guest
sinds de update van vandaag geen geluid meer
op beta was het hetzelfde probleem maar dat is sinds vandaag opgelost
nu is het probleem op nl aanwezig voor mij
stomme vraag miss maar wat is het nut van de beta als jullie de fouten der niet uithalen voor dat je de nl versie update

groet Eudoxx

Bedankt voor je melding, bij deze de bug kunnen bevestigen en wordt verplaatst naar de juiste locatie.

Het is goed mogelijk dat dit probleem met deze release 1.64 ook opgelost wordt, als de release 1.64 op live komt. De release 1.63 stond al klaar en is ook geïmplementeerd op de live versie, de oplossing was toen nog niet aanwezig.
 
sinds de update van vandaag geen geluid meer
op beta was het hetzelfde probleem maar dat is sinds vandaag opgelost
nu is het probleem op nl aanwezig voor mij
stomme vraag miss maar wat is het nut van de beta als jullie de fouten der niet uithalen voor dat je de nl versie update

groet Eudoxx
ik heb er nu muziek opstaan wat ik niet uit kan zetten blijft gewoon doorgaan ook al staat het op uit.als er een ander muziekje was zou ik het misschien minder storend vinden.
 

DeletedUser2349

Guest
ik heb er nu muziek opstaan wat ik niet uit kan zetten blijft gewoon doorgaan ook al staat het op uit.als er een ander muziekje was zou ik het misschien minder storend vinden.
Klik met de rechter muisknop op het tabblad v/h spel en kies "Geluid van site dempen" totdat deze bug is verholpen.
 
ik heb ook geen geluid
spelgeluiden
muziek is ook uit maar dat heb ik altijd uit staan
als het dus bekend is maar ik geen ticket aan tenzij anders geadviseerd
 
Bovenaan