• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: Wat te doen met de t4 fabrieken?

DeletedUser1294

Guest
Nu steeds meer spelers het laatste hoofdstuk hebben afgerond, zit iedereen opgescheept met de inmiddels waardeloze t4 fabrieken.
Produceren van t4 is zinloos, want het kost nodeloos veel zaden en je kan helemaal niks meer doen met de maansteen, het sap en de platina.
Door de decay is het aanleggen van een voorraad ook zinloos. Bovendien weten we niet of we in een volgend hoofdstuk nog wel t4 nodig zullen hebben, en zo ja.. hoeveel voorraad dan nuttig zou zijn.

Ik produceer intussen maar wat marmer in belachelijk kleine hoeveelheden, maar baal wel een beetje dat ik nu 2 fabrieken heb staan die de ruimte in mijn stad niet waard zijn, terwijl mijn t1 produktie amper op peil te houden is.
 

DeletedUser1796

Guest
ik zou ze toch wel bewaren voor het geval dat en anders maak je er 1 van
 

DeletedUser1294

Guest
ik zou ze toch wel bewaren voor het geval dat en anders maak je er 1 van
Ik ga ze niet afbreken natuurlijk. Ik heb geen zin om de fabrieken straks weer opnieuw te moeten bouwen, maar dat maakt ze voor nu niet minder waardeloos.
 

DeletedUser3012

Guest
Er stond wel dat de volgende gastrassen de spirituele goederen verder zouden uitbreiden of zoiets. Dus hoogstwaarschijnlijk zul je t4 nog nodig hebben. (ik weet natuurlijk niet erg veel over elementalen, want ik zit nog maar in dwergen)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er 1tje van t4 laten staan, met tegenzin :( De anderen gesloopt, want het slokt veel te veel bevolking op die ik ergens anders heel goed voor kon gebruiken.
Volgende hoofdstuk t5 en geen idee of we dan nog t4 nodig hebben. Jammer eigenlijk, het idee van de spirituele goederen was wel leuk, maar de uitwerking ervan is niet erg goed over nagedacht denk ik zo.
 

DeletedUser1026

Guest
Ik heb er 1tje van t4 laten staan
Lijkt me wel verstandig. Ik vermoed dat er ook voor de middelste en duurste goederen een speciaal goedje komt waar weer een bonusgoedje van wordt gemaakt. (Natuurlijk weer een andere dan waar nu de t2 en t3 bonus op zit...) Daarom zou ik me kunnen voorstellen dat je er zeker 1 van elk 'speciaal' goedje nodig gaat hebben in het spel.
 
in de onderzoekboom van volgende ras heb je ongeveer evenveel T4 (iets meer) nodig dan je nodig had voor de onderzoeksboom van elementalen.
Upgraden van je tier 2 fabrieken heeft enkel T5 nodig.
Dus je hebt heel wat minder T4 nodig, 1 fabriek zal meer dan voldoende zijn
 

DeletedUser3012

Guest
in de onderzoekboom van volgende ras heb je ongeveer evenveel T4 (iets meer) nodig dan je nodig had voor de onderzoeksboom van elementalen.
Upgraden van je tier 2 fabrieken heeft enkel T5 nodig.
Dus je hebt heel wat minder T4 nodig, 1 fabriek zal meer dan voldoende zijn
Hoe weet jij dat allemaal!?
 

DeletedUser990

Guest
Het is niet te hopen dat ze de fabrieken dan na 3 gastrassen weer ombouwen naar standaard fabrieken, maar ik heb mijn fabrieken eigenlijk altijd op 3 of 9 uur staan.
Heb net lvl 1 marmer neergezet voor 1 dagsproduktie, want eigenlijk vind ik dat zonde om dat met de grote fabrieken te doen, het kost me een smak marmer. of ik 5x 3uur +1 x 9 uur draai of 1x24 uur.
 
Het is niet te hopen dat ze de fabrieken dan na 3 gastrassen weer ombouwen naar standaard fabrieken, maar ik heb mijn fabrieken eigenlijk altijd op 3 of 9 uur staan.
Zouden ze niet omschakelen naar goederen van het nieuwe gastras dan? Hangt wat af van hoe lang je de spirituele goederen nodig hebt natuurlijk.
Dan krijg je wat FOE-achtige grappen. Je kunt daar in 1 tijdperk heel veel bepaalde goederen produceren, de andere goederen (uit vorige tijdperken) zijn veel moeilijker. Ik produceerde dus elke keer voldoende goederen voor de komende 3 of 4 tijdperken, zodat ik nooit oudere goederen tekorten had.

Heb net lvl 1 marmer neergezet voor 1 dagsproduktie, want eigenlijk vind ik dat zonde om dat met de grote fabrieken te doen, het kost me een smak marmer. of ik 5x 3uur +1 x 9 uur draai of 1x24 uur.
Inderdaad. Ik doe dat ook met werkplaatsen, waar een gastras X broden wilde, terwijl ik 15 minuten producties aan het draaien was om de tekorten wat in te dammen :)
 
@Wonder nar weet je ook wat je t5 wordt is dat ook +1? als ik boekrol heb wordt t5 dan zijde
Dat kan je niet in de gamefiles vinden maar logica dicteert dat het wel zo zou zijn. (al zijn ze bij innogames nogal eens onnavolgbaar)
hmmm goed punt, ik ga inderdaad uit van T2 +1, maar dat weet ik niet zeker.
EDIT: nog even alle gamefiles zitten uitpluizen op beta en ik kan zien dat mijn zijde account, als T5 bonus kristal heeft. Dus ik dan kan ik aannemen dat mijn eerdere veronderstelling wel juist is
 
Bovenaan