• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: verschillen van tijdsduur met het levelen van gebouwen

DeletedUser

Guest
het is mij opgevallen dat als je een werkplaats nieuw neerzet het 1 min duurt en als je het voor de eerste x gaat uitbreiden dan wordt het iets meer en dat is logies maar de 2e x is gelijk 2,5 uur.
das wel heel er overdreven.
bij woongebouwen is dit een lv later maar ook dat duurt erg lang.
 

DeletedUser68

Guest
Eerste plaatsing is 10 seconden
eerste upgrade 90 seconden
tweede upgrade is inderdaad 2 uur 30
derde upgrade 3 uur 08

tussen de eerste en tweede upgrade zit een heel groot gat maar daarna gaat het geleidelijker
 

DeletedUser160

Guest
Ik moet zeggen dat ik mij nog niet stoor aan de tijdsuur van het upgraden van de gebouwen. Ik vind het ook wel handig soms, kun je lekker wat aanzetten en tussendoor wat anders doen.
 

DeletedUser66

Guest
Dit is om de simpele reden dat spelers eerst kunnen wennen aan het upgraden van gebouwen, en redelijk snel wat munten en voorraden kunnen innen.

Ik verplaats dit topic naar het discussie gedeelte aangezien die daar hoort.
 

DeletedUser

Guest
hey ik ben nog niet helemaal mee met alles denk ik , ik zou willen weten hoe ik aan meer bevolking geraak want ik kan geen huisjes blijven bijzetten maar kon niks meer bijbouwen omdat ik niet genoeg bevolking had . ineens had ik weer 406 bevolking bij maar snap ni vanwaar dit kwam :oops:
 

DeletedUser66

Guest
Ik zie dat je een zwevende eilanden-bron hebt, deze geeft 400 extra bevolking, misschien dat je daarom ineens meer bevolking had. Alleen door huisjes te plaatsen, of iets weer af te breken kun je extra bevolking krijgen, of uiteraard met een premium cultuur gebouw.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat je een zwevende eilanden-bron hebt, deze geeft 400 extra bevolking, misschien dat je daarom ineens meer bevolking had. Alleen door huisjes te plaatsen, of iets weer af te breken kun je extra bevolking krijgen, of uiteraard met een premium cultuur gebouw.
thanks Goryn
 

DeletedUser134

Guest
valt nog mee joh, ik heb al dingen die 1.5 dag duren :p
 
Bovenaan