• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen per level afbreken

DeletedUser

Guest
Het is wel mogelijk om gebouwen level voor level op te bouwen, maar niet om af te breken.

Het zou ook logisch moeten zijn ze level voor level af te kunnen breken, dit om eventueel cultuurpunt level op peil te houden of voldoende inwoners te genereren om een ander gebouw te kunnen bouwen.

met vriendelijke groet, Universal.
 

DeletedUser47

Guest
Ja dit zou wel handig zijn, maar zijn hier dan kosten aan verbonden of krijg je eventueel iets terug
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk bedenken ze dat je een gedeelte terug krijgt ;)
Zeg maar recyceling waarde.
 

DeletedUser68

Guest
vind het cultuur toch best moeilijk op pijl te houden en is een keuze die gemaakt moet worden
soms kan het handig zijn om je gebouw te degraderen maar zal het zelf niet doen 15 is 15 en klaar misschien over een jaar zelfs 20 lol

alles upgraden met de nieuwe boom die er dan bij hoort kun je je hele eiland weer verbouwen of er komt daar ook een uitbreiding voor
er zijn mega veel mogelijk heden en wil ze wel is mee maken of anders kom ik wel met leuke ideeen
 

DeletedUser66

Guest
Het is wel mogelijk om gebouwen level voor level op te bouwen, maar niet om af te breken.

Het zou ook logisch moeten zijn ze level voor level af te kunnen breken, dit om eventueel cultuurpunt level op peil te houden of voldoende inwoners te genereren om een ander gebouw te kunnen bouwen.

met vriendelijke groet, Universal.

Over alles moet je vooraf goed nadenken, ik vind het dus totaal niet logisch om gebouwen per level weer te kunnen afbreken. Inwoners tekort? Meer huizen bouwen, of een premium cultuur gebouw plaatsen die je extra inwoners geeft. Geen plek meer? Meer provincies veroveren, of uitbreidingen vrijspelen in de onderzoeksboom. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het te makkelijk gaat worden.
 

DeletedUser39

Guest
Over alles moet je vooraf goed nadenken, ik vind het dus totaal niet logisch om gebouwen per level weer te kunnen afbreken. Inwoners tekort? Meer huizen bouwen, of een premium cultuur gebouw plaatsen die je extra inwoners geeft. Geen plek meer? Meer provincies veroveren, of uitbreidingen vrijspelen in de onderzoeksboom. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het te makkelijk gaat worden.
Om eerlijk te zijn is dit niet echt een optie die je kunt geven ;)
Je moet rekening houden met mensen die geen geld willen/kunnen uitgeven hieraan.
Verder is er uiteindelijk toch maar beperkte ruimte waardoor iedereen zal moeten zorgen voor een goede indeling kwa inwoners enzo.
 

DeletedUser66

Guest
Om eerlijk te zijn is dit niet echt een optie die je kunt geven ;)
Je moet rekening houden met mensen die geen geld willen/kunnen uitgeven hieraan.
Verder is er uiteindelijk toch maar beperkte ruimte waardoor iedereen zal moeten zorgen voor een goede indeling kwa inwoners enzo.

Daar heb ik rekening mee gehouden, daarom staat er ook meer huizen bouwen. Ik geef enkel de opties aan die mensen hebben om aan meer inwoners te komen, daar horen premium opties ook bij.
 

DeletedUser127

Guest
Afbraak per level haalt het hele principe van het spel neer, het is een tactisch bouwspel, dus moet je het niet gaan verpesten met dit idee

Ik vind het geen goed idee :)
 

DeletedUser121

Guest
De lol is juist dat je keuzes moet maken in verschillende prioriteiten.
En soms moet je ook gewoon geduld hebben en sparen.
It's all in the game!
 
Bovenaan