• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: missende voorraden op werkplaatsen met spreuk.

hoi,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik dit in het forum van bugs wou zetten maar ik heb geen voldoende rechten om daar te posten.

Het gaat om het volgende: Ik heb mijn werkplaatsen upgegrade met magische voorraden, ik had nog 5 uur tijd over op de relikwie en ik pakte een productie van 3 uur (geavanceerde gereedschappen). Ik ging gaan slapen echter en na een 8tal uur keek ik terug en ik kreeg het aantal voorraden alsof het zonder de relikwie was gebeurd.

groetjes,

Het roze konijntje :p
 

DeletedUser1427

Guest
Hallo PinkBunny,

Na activatie van de betoverde voorraden spreuk, heb je binnen de tijd van deze activatie een voorraadproductie bonus. Wanneer de tijd verstreken is van de betoverde voorraden spreuk, vervalt de voorraadproductie bonus. Je krijgt dus na deze tijd geen extra productie meer op je voorraden.
 
Hey,

Ik had nog 5 uur over op mijn spreuk van magische voorraden terwijl ik een productie van 3 uur had gedaan. Ik logde 8 uur later in en ik had een hoeveelheid voorraden alsof ik geen spreuk zou gebruikt hebben.
 

DeletedUser189

Guest
het telt niet wanneer je hem aan zet maar wanneer je het int je had het dus binnen die 5 uur dat ze nog liepen moeten innen.
 
De spreuken lopen vanaf je ze gebruikt, dus ook alsje uitlogt loopt de tijd gewoon door. als je nog gebruik wil maken van de bonus dien je opnieuw in te loggen binnen de tijd.
 

DeletedUser2278

Guest
Ik had nog 5 uur over op mijn spreuk van magische voorraden terwijl ik een productie van 3 uur had gedaan. Ik logde 8 uur later in en ik had een hoeveelheid voorraden alsof ik geen spreuk zou gebruikt hebben.

Spreuken (en burenhulp) werken op twee manieren:
  • Als je vroegtijdig oogst, dus voor de totale productie is bereikt, dan gelden de spreuken en hulp die je op dat moment hebt. Dat werkt eigenlijk alleen bij woonhuizen/munten.
  • Als je ze oogst als de totale productie is bereikt, wat bij werkplaatsen, fabrieken en kazernes het geval is, dan gelden de spreuken en de hulp van het moment dat de productie werd voltooid.
Dus als je een drie-uursproductie in gang zet terwijl je spreuk nog maar 2 uur en 58 minuten werkzaam is, dan loop je de hele bonus mis.
Het zou leuk zijn als je de bonus zou krijgen voor de tijd dat de spreuk wel actief was, maar zo werkt het spel helaas niet.

Om eerlijk te zijn, als je daar niet van meet af aan rekening mee hebt gehouden wordt het lastig om dat achteraf in te programmeren.
 
Bovenaan