• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gebouwen: hoe level ik mijn Magische werkplaats?

Ik heb een magische werkplaats (level 3) maar ik kan hem niet upgraden. Er staat alleen een knop onderzoeken, maar ik heb net Geavanceerde Werkplaats onderzocht en dat hielp dus niet.
 
Magische werkplaatsen zijn (nog) niet bedoeld om te upgraden. Ze zijn beter dan de gewone werkplaatsen van je lvl maar als er een nieuw hoofdstuk komt dan moet je ze vervangen door een nieuwe te bouwen. Het kan wel zijn dat ze uiteindelijk wel een 'upgrade' in de vorm van diamantenbetaling voorzien voor gebouwen die over verschillende hoofdstukken verschilllende statistieken hebben(zoals ook event gebouwen), maar dat is nog niet voorzien. Ik heb gehoord dat ze zoiets wel aanbeiden in Forge of Empires.
 
Zal het ooit ook mogelijk worden om spreuken te gebruiken bij de magische werkplaatsen ?
Want nu werken die niet.
 

DeletedUser7

Guest
Jep. Helaas moet alles door Desi zelf vertaald worden, dus als hij het druk heeft kunnen we helaas de update niet sneller aankondigen. De Engelse fora hoeven niet te vertalen, dus die kunnen dingen sneller aankondigen.
 

DeletedUser1143

Guest
Jep. Helaas moet alles door Desi zelf vertaald worden, dus als hij het druk heeft kunnen we helaas de update niet sneller aankondigen. De Engelse fora hoeven niet te vertalen, dus die kunnen dingen sneller aankondigen.

Dat is begrijpelijk , maar zou het dan wel een idee zijn om de aankondiging wel te doen met mededeling dat de vertaling eraan komt. Want nu gaat de update komen zonder een aankondiging.
 

DeletedUser7

Guest
Desi is er tot nu toe bij mijn weten nog altijd in geslaagd om de mededeling een dag of twee van tevoren op het forum te zetten. De mededeling er eerder op zetten in het engels zou alleen maar verwarring opleveren.
 
Heel vervelend. Je kan nu de magische werkplaats wel upgraden maar nu krijg ik een (niet verwijderbare) opdracht om een geavanceerde werkplaats te bouwen.
Er worden dus wel nieuwe gebouwen ontworpen maar de opdrachten blijven hetzelfde. Niet goed over nagedacht door Innogames. :confused:
 

DeletedUser1143

Guest
Heel vervelend. Je kan nu de magische werkplaats wel upgraden maar nu krijg ik een (niet verwijderbare) opdracht om een geavanceerde werkplaats te bouwen.
Er worden dus wel nieuwe gebouwen ontworpen maar de opdrachten blijven hetzelfde. Niet goed over nagedacht door Innogames. :confused:

Magische werkplaatsen kan je volgens mij nog steeds niet upgraden ( dit zijn de werkplaatsen die je met diamanten koopt.) Geavanceerde werkplaatsen onderzoek je in de onderzoeksboom en zijn je gewone werkplaatsen lvl 5 tot 8. Dus die quest behaal je op het moment dat je je werkplaats upgrade naar lvl 5 of hoger.
 
Na het nieuwe tijdperk bereikt te hebben, kon ik de werkplaats upgraden. Maar ik heb geen normale werkplaats dus is het erg vervelend als ik een (niet verwijderbare) opdracht krijg om een geavanceerde werkplaats te bouwen.
 

DeletedUser3

Guest
Ik ben over het algemeen wat later met de inhoud van een release omdat ik al een paar keer heb gezien dat er zaken uitgesteld worden of aangepast o het laatste moment waardoor er onduidelijkheid ontstaat. Daarom neem ik wat extra tijd voordat ik ze publiceer.

ps ze staan er inmiddels
 
Bovenaan