• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

gastras steden

DeletedUser447

Guest
elvenar idee

ik heb een idee die er waarschijnlijk nog niet is.
jullie doen veel met nieuwe rassen, maar ik merk dat een boel mensen bang zijn dat we op den duur geen ruimte meer in de stad zullen hebben.
is het misschien een idee om een ras stad te bouwen.
ik bedoel dan dat ieders een poort moet bouwen in zijn stad, en die poort dient dan om naar je ras stad te teleporteren, bijvoorbeeld naar de orks en kobolden stad
zodat je daar hun stad mee kan helpen uit te breiden.

uitwerking idee
1. zorg dat er een extra onderzoek in de onderzoeksboom komt met de technologie om een telepoort te bouwen.
2.zorg dat als je in een ras stad bent je daar een andere soort onderzoeksboom hebt, het kan kleiner en anders, denk aan boerderijen onderhouden en uitbreiden in level
gevechtseenheden sterker maken ect ect ect. dit kan later ook in andere gastrassen die onze steden al gepasserd hebben.
elk ras zijn eigen bewerkingen.

3. laat alles wat je doet bij een gastras stad, effect hebben in je eigen stad.
dit heb ik nog niet helemaal op een rijtje, maar als je bijvoorbeeld in een gastras stad, eenheden groter en sterker hebt kunnen maken, dat je er dan in je eigen stad een geheel nieuw gevechtseenheid bij krijgt.
of dat je je eenheden versterkt. boerderijen kun je zo koppelen aan goederen in je eigen stad, ect ect ect

4. als je een gastras stad helemaal geholpen hebt, krijg je een groot en mooi cultuur gebouw of een blauwdruk cadeau voor in je eigen stad.


het is een hele verandering maar je blijft toch wel in de basis van het hele spel vind ik.
 

DeletedUser

Guest
Het idee van gastrassteden begint mij steeds meer aan te spreken nu we zo beperkt blijven in onze ruimte. :eek:
Technisch gezien moet het mogelijk zijn. Een spel als BigFarm bijv. heeft 5 vaste boerderijen en 1 wisselende tijdelijke boerderij in één account!
Dit kan je ook meer te doen geven in je hoofdstad en substadjes, waardoor de behoefte aan meerdere accounts misschien ook wat minder gaat worden ;)

Want om eerlijk te zijn, ondanks dat ik nu met het nieuwe hoofdstuk bezig ben, heb ik nog steeds weinig te doen/spelen. Upgradetijden zijn allemaal rond de 1 dag, dus dat is 's morgens in nog geen 5 min. tijd een paar upgrades opstarten die de volgende dag pas klaar zijn :(

De evenementen en avonturen zijn leuk om er dan bij te doen, maar door gebrek aan ruimte kan ik daar ook niet veel meer mee :mad:
 

DeletedUser447

Guest
Het idee van gastrassteden begint mij steeds meer aan te spreken nu we zo beperkt blijven in onze ruimte. :eek:
Technisch gezien moet het mogelijk zijn. Een spel als BigFarm bijv. heeft 5 vaste boerderijen en 1 wisselende tijdelijke boerderij in één account!
Dit kan je ook meer te doen geven in je hoofdstad en substadjes, waardoor de behoefte aan meerdere accounts misschien ook wat minder gaat worden ;)

Want om eerlijk te zijn, ondanks dat ik nu met het nieuwe hoofdstuk bezig ben, heb ik nog steeds weinig te doen/spelen. Upgradetijden zijn allemaal rond de 1 dag, dus dat is 's morgens in nog geen 5 min. tijd een paar upgrades opstarten die de volgende dag pas klaar zijn :(

De evenementen en avonturen zijn leuk om er dan bij te doen, maar door gebrek aan ruimte kan ik daar ook niet veel meer mee :mad:
ik ben het helemaal met je eens dat substadjes beter zal zijn, dat is in dit geval wat ik uitlegde ook een beetje, en je bespaart er zo ruimte mee en misschien krijg je minder dubbele of triple acounts.
 

DeletedUser1294

Guest
Leuk idee!
Niet alleen vanwege ruimtegebrek in de steden, maar ook leuk om een heel nieuw element toe te voegen aan het (toch wel enigszins saai wordende) spel.
 

DeletedUser990

Guest
Het idee van gastrassteden begint mij steeds meer aan te spreken nu we zo beperkt blijven in onze ruimte. :eek:
Technisch gezien moet het mogelijk zijn. Een spel als BigFarm bijv. heeft 5 vaste boerderijen en 1 wisselende tijdelijke boerderij in één account!

Als je Town Ship speelt bouw je buurtgebouwen kan je woningen neer zetten per zoveel bewoners krijg je velden om te bewerken.
Maar in dat kleine veldje zijn er nog 3 andere werelden waar je in terecht komt.
Mijnen, Dierentuin, Eilanden, Hoofdveld. Plus contact met de HELE wereld.
Dus het kan wel.
 
Bovenaan