• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gastras ideeën

Ik zat te denken aan wat nieuwe gastrassen. Mischien hebben anderen ook nog een leuk idee?

Zeevolk: Kan erg leuke gebouwen opleveren, zoals waterbassins en mischien wel waterwegen.
Luchtvolk: Mischien wel zwevende gebouwen?
Vampiers en Weerwolven: Word wel weer eens tijd voor een nieuw 'slecht' ras. Leuke creepy gebouwen/gothic.
Steampunk: Als je niet weet wat dat is, moet je effe googelen. Kan heel mooie gebouwen worden.
Een alien of toekomst ras: Coole futuristische gebouwen.
Een aziatisch ras: Mooie tempels enzo.
Een ijsras: Kan leuke gebouwen opleveren, maar die zou niet zo populair zijn in de zomer.
 

DeletedUser1751

Guest
Leuk, alleen de aliens zie ik echt niet zitten

Toen ik dit topic zag was dit juist het eerste wat bij mij te binnen schoot.

Vampiers en weerwolven lijkt mij wel een gastras dat voor elvenar werkelijkheid kan worden, leuke ideeen heb je bedacht!
 

DeletedUser1427

Guest
Ik zie hier leuke opties voorbij komen, ik zat zelf te denken aan een soort elementair ras, iets met vuur, water, lucht.. misschien wel een ras omtrent shamanen :) of juist meerminnen/mannen
 
Leuk verzonnen, allemaal
Virusvolk: in een labyrint wereld
Martianen volk:ruimte, mars, kleine groene mannetjes in een rode futuristische wereld
 
btw i vermoed dat er maar 9 gastrassen gaan zijn, en we zitten nu al aan nummer 6. Want er zijn maar 9 fabrieken die elk gebonden kunnen worden aan een gastras en ook de gamefiles gaan niet verder dan 9 dacht ik.

Dus dan gooien ze het spel misschien over een hele andere boeg. misschien kunnen we daar ook al even over brainstormen :)
 

DeletedUser472

Guest
al heel lang geleden was er een filmpje op innotv waar ze gingen stemmen over bepaalde gastrace die mischien zouden komen daar stond ook tovenaar boselven orcs in er stond als het goed is ook vampieren in wat er dacht ik ook in stond was angels mischien dat dat ook komt
 
al heel lang geleden was er een filmpje op innotv waar ze gingen stemmen over bepaalde gastrace die mischien zouden komen daar stond ook tovenaar boselven orcs in er stond als het goed is ook vampieren in wat er dacht ik ook in stond was angels mischien dat dat ook komt
Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat ze zich baseerden op dit lijstje, maar ik vond dit lijstje nooit op het forum :)
Kan jij link vinden?
 
dat filmpje / forum topic is geweest rond november 2015 denk ik.

zat zou de zoektocht kunnen helpen. er is toen namelijk een poll geweest. en de uitslag is toen gecommuniceert.
 

DeletedUser1751

Guest
btw i vermoed dat er maar 9 gastrassen gaan zijn, en we zitten nu al aan nummer 6. Want er zijn maar 9 fabrieken die elk gebonden kunnen worden aan een gastras en ook de gamefiles gaan niet verder dan 9 dacht ik.

Dus dan gooien ze het spel misschien over een hele andere boeg. misschien kunnen we daar ook al even over brainstormen

Of het er 9 zullen zijn, dat zou ik niet weten, ik speel iets korter dan een aantal van jullie. Maar in de laatste Q&A die van afgelopen weekend, zei Timon of Timor (of hoe die heet) dat er wel een eind gaat komen op den duur.
 

DeletedUser472

Guest
upload_2017-6-14_20-56-47.png

upload_2017-6-14_20-57-44.png

deze komen uit de de september episode van 2015 ik weet niet of er mee zijn maar kon me wel herinneren dat er eerder een lijst wel werd gezien op inno tv die veel langer was enkel was alles wazig buiten de eentje

 

Bijlagen

  • upload_2017-6-14_20-55-53.png
    upload_2017-6-14_20-55-53.png
    396,1 KB · Weergaven: 57

DeletedUser472

Guest
upload_2017-6-14_21-10-21.png

hier nog een lijstje met name maar succes om hier iets uit te halen
amazons kan nog best kunne gebeuren dat die komt deze komt trouwens uit de juli 2016 episode
 

DeletedUser2080

Guest
Ik zat te denken aan wat nieuwe gastrassen. Mischien hebben anderen ook nog een leuk idee?

Zeevolk: Kan erg leuke gebouwen opleveren, zoals waterbassins en mischien wel waterwegen.
Luchtvolk: Mischien wel zwevende gebouwen?
Vampiers en Weerwolven: Word wel weer eens tijd voor een nieuw 'slecht' ras. Leuke creepy gebouwen/gothic.
Steampunk: Als je niet weet wat dat is, moet je effe googelen. Kan heel mooie gebouwen worden.
Een alien of toekomst ras: Coole futuristische gebouwen.
Een aziatisch ras: Mooie tempels enzo.
Een ijsras: Kan leuke gebouwen opleveren, maar die zou niet zo populair zijn in de zomer.


Gave ideeen heb je! heb bij alles wel beelden... echt leuk :)
 

DeletedUser472

Guest
Dus dan gooien ze het spel misschien over een hele andere boeg. misschien kunnen we daar ook al even over brainstormen :)

dit is een leuk onderwerp om over na te denken en ben ook even goed gaan nadenken denk een paar opties

1. elvenar stopt en er komen geen nieuwe dingen meer wat ik zelf echt niet hoop maar wie weet
2. we zullen opnieuw 9 nieuwe gastrassen zien en het systeem gaat gewoon door
3. we zullen de rassen die al geweest zijn opnieuw zien maar dan opnieuw gemaakt dit kan tevens op de zelfde volgorde van wat het eerst was of op een andere volgorde zodat de spanning er nog een beetje inzit
4. we gaan gewoon weer terug naar het oude vertrouwde mensen en elven gebouwen en zullen daar weer een paar hfd van zien
 

DeletedUser1849

Guest
Bij mij in de Bs is een ding me duidelijk geworden: de een wil 'badass' en de andere wil 'cute'. De twee lijken onverenigbaar, maar vanmiddag schoot me dan toch iets te binnen. De synthese tussen badass en cute en nee, ik heb geen zonnesteek opgelopen en ja, je leest het goed. Je computer doet het prima. Deze woorden zijn geen vreemde tekens op je scherm. De twee zijn echt verenigbaar. Gremlins!
 
Bovenaan